Jone Nikula kehottaa eroamaan kirkosta
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5f2c7e0f-71ca-4b64-a240-31dcf0…
Mitä mieltä olette? Evankeliumia saa julistaa ja levittää kirkon sanomaa, mutta onko tuo oikein; että tunnettu ihminen sanoo, että "ei siellä ketään ole odottamassa."
Loukkaako tuo uskovaisia? Saako tuollaista totuutta julistaa? Miksi uskoisimme Nikulaa?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on olemassa. Sitä ei yksi ateisti pysty muuttamaan.
Höpö, höpö. Jumalien olemassaolosta ei ole mitään todisteita ja vaikka heitä olisi olemassa miksi heitä kiinnostaisi yhden planeetan ja sen yhden lajin asiat.
Raamatussa on yli 1000 sivua todistusta aiheesta. Sieltä myös selviää kiinnostaako Jumalaa tämä planeetta ja ihmisten asiat.
Mielikuvitusjorinan pituus ei muuta sitä todeksi. Maailmassa on monta muutakin ylipitkää kirjaa.
Onko Jone Nikula ikinä pessyt hiuksiaan tai hampaitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkko on mädätetty. Kirkkoon kuulumattomatkin mädättävät. Mitä tehdä? Itse mietin mitä Jeesus tekisi.
Saat sen selville kun luet huolella ns uutta testamenttia!
Kyllä se vaatii myös oman elämän tuntemusta.
Pahin uskovaisuus on ihan yhtä vastenmielistä kuin pahin vasemistolaisuus. Etsitään helppoja oikoteitä.
Mikään todellinen sivistys ei vaan rakennu helpoille oikoteille, ei ole koskaan rakentunut. Vaikeus ja työ on elään perusluonne, jos haluaa edes ylläpitää jotai, saati päästä oikeasti eteenpäin.
Jos meidär halutaan tuhota vaikka kansana niin miten helposti se tehdän? Tällä näkemällä yksi huitaisu. Sen enempää me emme itseämme ymmärrä saati itseämme arvosta.
Tuhoajat ovat maiden tuhoajia, historian tuhoajia, muistin ja ymmärryksen tuhoajia. Mutta ei se mitään, emmehän me mitään tälle mahda - koska me olemme "vain"
suomalaisia. Eikö niin? Kivan mukavaa, ja Nato kuitenkin pelastaa meidät varmasti ydinaseineen. Paremmin ei oikein voisi ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko Jumalaan kantaa minua täällä maan päällä. Kiitän joka päivä elämästäni täällä ja siitä, mitä hyvää olen saanut. Ei minulla olisi mitään elämässä jos en uskoisi ja luottaisi Jeesuksee Kristukseen. Voisin olla katuojassa Jumalan kieltäjänä eikä minulla olisi mitään miksi eläisin. Suistuisin kokonaan raiteiltani.
Kiitos Jumalalle ja Siunausta.
Kiitos ja Aamen ! 🙏
Usko Jumalaan auttaa elämässä. Ei Jumala tee meille valmista, jotta vain odottelisimme ja tapahtuisi ihmeitä. Meidän täytyy itse tehdä Jumala kyllä auttaa ja kantaa meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä hänen mielipiteellään on?
Ei yhtikäs mitään. Nikulan puheet ovat samaa tasoa kuin lehmä veteen paskantaisi.😂 Yhtä tyhjän kanssa. Ketään ei kiinnosta koko heppu.
Mitä väliä Raamatun kirjoittaneiden miesten avioituksilla on? Vain ihmisiä hekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysmaalaisten haalimisen loputtua, loppuu suomen islamisoiminenkin.
Demarit hehkuttavat ajatusta että islamisaatiomolisi pysäyttämätön. Miettikää sitä!
Mietin sitä, että persutrollit on perseestä.
Kerro nyt ihmeessä mitä hyvää islam tuo vasemmistolaisen liberaalin elämään. Mistä olet jäänyt ilman eläessäsi luterilaisten persujen keskellä ja minkä islamilaisen maan naisten asemaan haluaisit mieluummin kuin olla vapaa VALKOINEN nainen Suomessa.
En puhunut mitään uskonnoista, vaan siitä miten persut valehtelee koko ajan vasemmistolaisten rakkaudesta islamiin. Täyttä paskaa.
Puhuisitte samaan malliin maailmaa täyttävästä uskonnosta islamin uskosta jonka mukaan paratiisi odottaa näitä ihmisiä. Minulle Jeesus Kristus on merkittävä hän kuoli minun puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Usko Jumalaan kantaa minua täällä maan päällä. Kiitän joka päivä elämästäni täällä ja siitä, mitä hyvää olen saanut. Ei minulla olisi mitään elämässä jos en uskoisi ja luottaisi Jeesuksee Kristukseen. Voisin olla katuojassa Jumalan kieltäjänä eikä minulla olisi mitään miksi eläisin. Suistuisin kokonaan raiteiltani.
Kiitos Jumalalle ja Siunausta.
Hyvät perustelut.
Vierailija kirjoitti:
Kirkko on mädätetty. Kirkkoon kuulumattomatkin mädättävät. Mitä tehdä? Itse mietin mitä Jeesus tekisi.
Mitäkö Jeesus tekisi?
Hän antoi opetuslapsilleen pari neuvoa ennen, kuin lähetti heidät lähikyliin julistamaan evankeliumia.
Luukas 9. luvusta: "Ja mihin taloon tulette, siihen jääkää, ja siitä lähtekää matkallenne. Ja missä eivät ota teitä vastaan, siitä kaupungista lähtekää pois, ja pudistakaa tomu jaloistanne, todistukseksi heitä vastaan." Niin he lähtivät ja kulkivat kylästä kylään julistaen evankeliumia ja parantaen sairaita kaikkialla."
Ei siis jäädä väkisin tyrkyttämään ilosanomaa vaan lähdetään pois, jos vastaanotto on nuivaa.
Ilmestyskirjan 3. luku taas kertoo seurakunnasta/kirkosta, joka on ihan itse potkinut Jeesuksen ulkopuolelle. Kirkossa kyllä on ohjelmaa, toimintaa ja aktiviteettia, mutta Jeesus kolkuttaa oven ulkopuolella josko hän vielä pääsisi sisään.
Minä en usko Jumalaan mutta minun mielestäni uskon asiat ovat jokaisen oma juttu. Säälittävää että tuo homssuinen ukko jonka koko radioura on ollut yhtä valitusta koittaa nyt saada itselleen lisää näkyvyyttä hyökkäämällä tuolla tavalla kristinuskoa vastaan. Uskaltaako tuo sanoa samaa islamisteille vai onko pelkkää narinaa ja valitusta koko "äijä"?
Jone Nikula, kuten nimi mainitaan tekstissä on suorastaan Jumalanpilkkaaja. Vasemmistoliikkeen tekoja on kieltää Jumala ja sitä on ollut histosiassa SDP ja muut vasemmistopuolueet mukaanlukien. Pois sieltä vasemmalta.
En puhu uskonnosta nyt mitään, mutta ihmettelen, ettei kukaan muu tunnu tajuavan, että Jonehan on ihan kriisissä. Tajuaa, että hengen lähtö oli lähellä ja yrittää lapsellisesti esittää kovaa jätkää. Totuus on takuulla, että on ollut tippa linssissä, kun vielä astui kotiovesta sisään. Kuolema on suuri majesteetti, sille on turha uhota.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko Jumalaan mutta minun mielestäni uskon asiat ovat jokaisen oma juttu. Säälittävää että tuo homssuinen ukko jonka koko radioura on ollut yhtä valitusta koittaa nyt saada itselleen lisää näkyvyyttä hyökkäämällä tuolla tavalla kristinuskoa vastaan. Uskaltaako tuo sanoa samaa islamisteille vai onko pelkkää narinaa ja valitusta koko "äijä"?
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Jone Nikula, kuten nimi mainitaan tekstissä on suorastaan Jumalanpilkkaaja. Vasemmistoliikkeen tekoja on kieltää Jumala ja sitä on ollut histosiassa SDP ja muut vasemmistopuolueet mukaanlukien. Pois sieltä vasemmalta.
Puhut paskaa, eli olet paska.
Tukka kampaamatta ja hampaat harjaamatta yöks.
Vierailija kirjoitti:
Puhuisitte samaan malliin maailmaa täyttävästä uskonnosta islamin uskosta jonka mukaan paratiisi odottaa näitä ihmisiä. Minulle Jeesus Kristus on merkittävä hän kuoli minun puolestani.
Jos minun ateistina pitäisi valita uskonto jota seurata niin ehdottomasti valitsisin kristinuskon joka puhuu anteeksiannosta ja lähimmäisenrakkaudesta. En kusisikaan sairaan islamin suuntaan jonka mukaan vääräuskoisia pitää surmata ja heille saa tehdä mitä haluaa.
Jos ei usko ja halua kuulua kristittyyn yhteisöön on mielikuvituksen uhri. Näinpuolin se menee. Jonkun kertomus kokemuksestaan kuolleissa käymisestä on mielikuvitusta. On vastuutonta julkaista tuollaisa mielikuvia , mutta taustalla on kuuluisuuden tavoittelu.
Toimittaja taas tarttui ja huomasi saaneensa itse julkisuutta.