Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasa-arvoon kuuluu että nainen ei saa haluta miehensä apua/tukea

Vierailija
10.04.2026 |

Esim. raskaiden juttujen kantamisessa. 

Itsenäinen voimaantunut nainen tekee kaiken itse ja pärjää aina itse. 

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Kipeenäkin naisen pitää lapsi hoitaa.

Nainen on tässä kipeänäkin parempi 

Mulla oli vatsatauti ja laatta lensi. Yhtä helevettiä se oli. Vaipan vaihtaminen, syöttäminen jne.  Sain ulkopuolista hoitoapua iltaisin koska mies ei tehnyt mitään.

Vierailija
82/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei pääsisi länkyttämään ilman naisen kehittämää binäärikoodausta ja naisen kehittämää taajuushyppelyperiaatetta, jotka mahdollistivat internetin.

Ap keskittyköön kiviä ym painavaa kanniskelemaan sillä aikaa kun me naiset hoidetaan älyä vaativat hommat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mieskään apua milloinkaan. 👍

Vierailija
84/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lähti spämmimään lisää surkean itsetuntonsa ja harhaluulojensa monumentteja. Voiko olla heikompaa esitystä mieheksi?

Voihan tuo aloitus olla naisenkin tekemä, miksei olisi? 

Vierailija
85/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on mies ja nainen on nainen, ei nuo asiat muutu vaikka miten puhutaan tasa-arvosta. Mies on vahvempi ja voi tehdä monia raskaita asioita enemmän kuin nainen, nainen taas on kestävä, sitkeä ja tarkka. 

Normiarjessa sinkkunainen pärjää kuten mies, vai missä pitäisi olla vahvempi? Kerro toki! 

Noh esim astianpesukoneen raahaamisessa ulos kun uusi on tulossa sisälle, ja uuden asentamisessa, en osaa noita juttuja ja nykyisin pitää maksaa jopa 80 € ihan perusjutuista. Onneksi on mies 🤗 

Nainenkin voi opetella nuo jutut, ei tarvi mitään erityisiä miesaivoja tuollaiseen. Ja astianpesukoneen saa yksin siirrettyä vaikka nokkakärryllä.

Vierailija
86/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vahvempi, niinku missä???????

Halonhakkuussa mökillä esim 

Aaha. No mites kun tykkään halkojen hakkaamisesta? Just pidtettiin pölleiksi pihalta 28 metrinen kuusi. 

Kysyy sinkkunainen 

Tuohan on eri asia, jos tykkää niin tekee mutta monille halonhakkuu on pakkopullaa eikä harrastus. Jos on perhe ja lapsia niin helpompi kun mies menee hakkaamaan halkoja. 

Blaanlaablaa.... Tässä oli kyse *voimista".  Nyt yhtäkkiä kun nainen tykkää halonhakkaamisesta, kyse onkin harrastelusta. Pistäppä itse klapeiksi 28 metrinen kuusi viikossa. Äläkä unohda oksia! 

Vierailija
87/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, jos on kiire saada tunnissa kuutiometri halkoja aikaiseksi, sitten ehkä siihen tarvitaan mies. Harvoin on tuollainen kiire ja ihan hyvin naisetkin saa halot hakattua omaan tahtiinsa. Se onnistuu meidän teineiltäkin. 

Ja jos joku henkilö ei millään saa niitä  puitaan hakattua, ne voi tilata halkoina tai klapeina tai pätkiä  halkomakoneella. 

Lisäksi haluisin kysyä äskeiseltä kirjoittajalta, kuinka monta mottia halkoja hän on elinaikanaan halkonut naisensa puolesta?

Vierailija
88/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset eivät pysty kantamaan raskaita tavaroita. Mies on yleensä vahvempi.

Mutta aika harvoin naisen tarvitsee mitään painavaa kantaa itse. Sohvan voi tilata kotiin kotiinkuljetuksella. Muuttoa varten voi hankkia muuttomiehet. 

Vierailija
89/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimies kyllä tietää mitä miehen kuuluu tehdä, ei siinä tarvita neuvoja tai koulutusta, siis Suomessa. Ethän sä nyt laita itseäsi 20cm/20 kg pienempää naista kantamaan raskasta taakkaa kun itse katselet vierestä? Eikä kukaan nainen vaadi edes tasa-arvon nimissä tuommoista, tuohan olisi lapsellista. 

Vierailija
90/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että hakkasin halkoja mökillä jo kymmenenvuotiaana, koska sehän on tosi kivaa hommaa.

Mä en saanut kirvestä käteeni vielä noin nuorena, vasta teininä. Epistä. Mutta olen mäkin hakannut halkoja käsin sekä käytellyt halkokonetta. Enkä edes asu maalla.

Vierailija
91/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaha. No mites kun tykkään halkojen hakkaamisesta? Just pidtettiin pölleiksi pihalta 28 metrinen kuusi. 

Kysyy sinkkunainen 

Tuohan on eri asia, jos tykkää niin tekee mutta monille halonhakkuu on pakkopullaa eikä harrastus. Jos on perhe ja lapsia niin helpompi kun mies menee hakkaamaan halkoja. 

Jaaa miksei mies osaa hoitaa omia lapsiaan? Imettikö vaimo? 

Vierailija
92/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tasa-arvoisessa parisuhteessa molemmat ovat toistensa tukena. 

Ap on pikkasen katkera mt-potilas, jota kukaan ei halua. Edes omat vanhemmat

Kai se nyt katkeroituu, kun se kerta osaa kantaa kauppakasseja  ja vieläpä ihan itse eikä tuolla meriitillä saakaan parisuhdetta tosta vaan!!

Vierailija
93/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, ettei ap ole ollut parisuhteessa muiden kuin tennissukkansa kanssa 😂

Vierailija
94/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa oikein loistaa se naisten ajattelumaailma kuinka "olen niin itsenäinen ja vahva etten tarvi miestä mihinkään" 

Naiset vaatii ja pyytää jatkuvasti miehiltä asioita mutta samaan aikaa suurin osa naisista huutaa kuinka miestä ei kuulu auttaa, miestä ei kuulu palvella ja kuinka naisen ei kuulu tehdä mitään miesten eteen ja miesten hyväksi. 

Tämmöisten naisten on aivan turha odottaa miehiltä palveluja kun itse ei suostu tekemään mitään miesten hyväksi. 

Itselläkin soi vähän väliä puhelin kun ystävä naiset pyytää millon mihinkäkin apua ja kaikki perustellaan että kun olen mies niin minä voin auttaa mutta yksikään näistä naisista ei ole koskaan suostunut auttamaan minua missään asiassa

Vierailija
95/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on mies ja nainen on nainen, ei nuo asiat muutu vaikka miten puhutaan tasa-arvosta. Mies on vahvempi ja voi tehdä monia raskaita asioita enemmän kuin nainen, nainen taas on kestävä, sitkeä ja tarkka. 

Normiarjessa sinkkunainen pärjää kuten mies, vai missä pitäisi olla vahvempi? Kerro toki! 

Noh esim astianpesukoneen raahaamisessa ulos kun uusi on tulossa sisälle, ja uuden asentamisessa, en osaa noita juttuja ja nykyisin pitää maksaa jopa 80 € ihan perusjutuista. Onneksi on mies 🤗 

Nainenkin voi opetella nuo jutut, ei tarvi mitään erityisiä miesaivoja tuollaiseen. Ja astianpesukoneen saa yksin siirrettyä vaikka nokkakärryllä.

Ja mies kattoo vierestä, sohvalla? Vai onko pyörätuolissa? 

Vierailija
96/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että hakkasin halkoja mökillä jo kymmenenvuotiaana, koska sehän on tosi kivaa hommaa.

Mä en saanut kirvestä käteeni vielä noin nuorena, vasta teininä. Epistä. Mutta olen mäkin hakannut halkoja käsin sekä käytellyt halkokonetta. Enkä edes asu maalla.

Löysin liiteristä, piti kokeilla ja kivaa oli! En edes tajunnut että olisi joku miesten juttu 😂 Sen jälkee halkonut itse 40 vuotta. 

Vierailija
97/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa oikein loistaa se naisten ajattelumaailma kuinka "olen niin itsenäinen ja vahva etten tarvi miestä mihinkään" 

Naiset vaatii ja pyytää jatkuvasti miehiltä asioita mutta samaan aikaa suurin osa naisista huutaa kuinka miestä ei kuulu auttaa, miestä ei kuulu palvella ja kuinka naisen ei kuulu tehdä mitään miesten eteen ja miesten hyväksi. 

Tämmöisten naisten on aivan turha odottaa miehiltä palveluja kun itse ei suostu tekemään mitään miesten hyväksi. 

Itselläkin soi vähän väliä puhelin kun ystävä naiset pyytää millon mihinkäkin apua ja kaikki perustellaan että kun olen mies niin minä voin auttaa mutta yksikään näistä naisista ei ole koskaan suostunut auttamaan minua missään asiassa

Juujuu, näin ihan varmasti tapahtui.

Jos et halua auttaa ystävääsi hänen sukupuolestaan riippumatta, niin ole mies ja sano että et auta.

Vierailija
98/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, jos on kiire saada tunnissa kuutiometri halkoja aikaiseksi, sitten ehkä siihen tarvitaan mies. Harvoin on tuollainen kiire ja ihan hyvin naisetkin saa halot hakattua omaan tahtiinsa. Se onnistuu meidän teineiltäkin. 

Ja jos joku henkilö ei millään saa niitä  puitaan hakattua, ne voi tilata halkoina tai klapeina tai pätkiä  halkomakoneella. 

Lisäksi haluisin kysyä äskeiseltä kirjoittajalta, kuinka monta mottia halkoja hän on elinaikanaan halkonut naisensa puolesta?

Heh olenkin nainen ja mies tekee halot mökillä, en ole koskaan tehnyt yhtään halkoa enkä tee. Eikä tarvita halkomakonetta😄 

Vierailija
99/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi sivua, eikä vieläkään ole valjennut, mihin miestä tarvitaan kantamaan. Vaikuttaa pahasti siltä, ettei mihinkään. 

Vierailija
100/157 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele vetään rajat, älä ole tossu ihmissuhteissasi. Ei sun tarvi ketään auttaa jos ne ei ikinä auta sua milläänlailla takas. Onko nuo sun "ystävät" oikeestaan ees ystäviä, vai oletko vain heille hyödyllinen niin siksi ovat yhteyksissä? 

Etsi terveempiä ihmissuhteita on minun neuvo. Ja myös itsetunto kuntoon, taidat pitää itseäsi jotenkin huonona kun siedät huonoa käytöstä muilta ja roikut huonoissa kaverisuhteissa.

Ja nämä sun yleistykset että "suurin osa naisista" on täyttä puutaheinää. Jos kaverinaisesi on perseestä niin ei se tarkoita että suurin osa naisista on. Sulla on huono itsetunto niin sellainen piirre vetää puoleensa hyväksikäyttäviä ihmisiä (niin naisia kuin miehiäkin). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi