Tasa-arvoon kuuluu että nainen ei saa haluta miehensä apua/tukea
Esim. raskaiden juttujen kantamisessa.
Itsenäinen voimaantunut nainen tekee kaiken itse ja pärjää aina itse.
Kommentit (157)
Me ei sit mun miehen kanssa olla tasa-arvoisia kun mä tarviin mieheni apua vähän väliä kaikenlaiseen 😊
Normaalit ihmiset auttavat toisiaan.
Ap ei ole normaali.
Kauanko vielä kitiset ennenkuin myönnät viat päässäsi ja varaat lääkäriajan, ap?
Ap tarttee naisen apua ihan kaikkeen muttei näy saavan.
Hyvä. Muhi kusessas
Ei niin. Kipeenäkin naisen pitää lapsi hoitaa.
Ap:n tila on pahenemaan päin. Joka kevät pakkohoitoon.
Veikkaan paranoidista skitsofreniaa
Mun miehellä menee selkä jumiin pariksi päiväksi ihan mistä vaan nostelemisesta ja kantamisesta. Joten parempi kannella vaan itse hyväselkäisenä.
Voi olla myös bipolaarihäiriön maniavaihe napsahtanut psykoosiksi. Monelle käy niin kun päivä pitenee eikä osaa mennä ajoissa nukkumaan.
Rahalla voi ostaa palveluita.
Ei jonkun tavaroiden takia tarvi elää alisteisena. Pöljät.
Vierailija kirjoitti:
Ja miesflunssapotilas 😂
Vierailija kirjoitti:
Nainen on tässä kipeänäkin parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vahvempi, niinku missä???????
Halonhakkuussa mökillä esim
Aaha. No mites kun tykkään halkojen hakkaamisesta? Just pidtettiin pölleiksi pihalta 28 metrinen kuusi.
Kysyy sinkkunainen
Tuohan on eri asia, jos tykkää niin tekee mutta monille halonhakkuu on pakkopullaa eikä harrastus. Jos on perhe ja lapsia niin helpompi kun mies menee hakkaamaan halkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä menee selkä jumiin pariksi päiväksi ihan mistä vaan nostelemisesta ja kantamisesta. Joten parempi kannella vaan itse hyväselkäisenä.
Noin yleisesti, miehillä unohtuu venyttely. Voi olla aerobista liikuntaa ja voimaharjoittelua. Mutta eivät venyttele.
Ei v i t t u kukaan voi noin tollo olla, että rakentaa identiteettinsä pippelin + painavien esineiden kanniskelun varaan.
Pumppukärryt ja nokkakärryt on keksitty. Ovatko liian vaarallisia ap-tollon käyttöön?
Roudasin just kotiin 35 kg painavan teräskalusteen ihan itse. Eikä tehnyt tiukkaakaan. Nokkis oli naapurista lainattavissa mutta kevyesti meni ilmankin.
Ap olis venäyttänyt hintelän selkänsä.
Nåen ap-kuupon kanniskelemassa autonrenkaita hihattomassa teepaidassa kaljamasu pömpöttäen. Uu, sexyyyy. Not
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin yleisesti, miehillä unohtuu venyttely. Voi olla aerobista liikuntaa ja voimaharjoittelua. Mutta eivät venyttele.
Ne on ihan helvetin kankeita ja niiden liikeradat suppeat. Isonkin miehen taltuttaa kätevästi pikku hallintaotteella. Ne huutaa kivusta kun lukitsee niiden kyynärpään ja peukalon
Järkkärimimmi
Vierailija kirjoitti:
Niin, tälleen sinkkuna tosiaan teen itse kaiken. Oliko muuta?
Ei kysytty sinkuilta vaan niiltä joilla on mies, sinkut on erikseen
Vierailija kirjoitti:
Mies on vahvempi, niinku missä???????
On mun mies ja esim veljeni ainakin mua vahvempia, siis fyysisesti. Jaksavat nostaa sellaisia painavia asioita, mitä en itse jaksa.
Mutta ap on ymmärtänyt tasa-arvon väärin, kuten joku jo sanoi. Tasa-arvoisessa suhteessa kumppanit auttavat toinen toisiaan mahdollisuuksiensa mukaan. Ja tämä seuraava voi yllättää sua ap. He auttavat, koska haluavat. Eivät, koska joku toinen käskee tai koska se saisivat itselleen jonkun muun palkkion, kuin hyvän mielen.
Ap lähti spämmimään lisää surkean itsetuntonsa ja harhaluulojensa monumentteja. Voiko olla heikompaa esitystä mieheksi?
Ap on pikkasen katkera mt-potilas, jota kukaan ei halua. Edes omat vanhemmat