Tasa-arvoon kuuluu että nainen ei saa haluta miehensä apua/tukea
Esim. raskaiden juttujen kantamisessa.
Itsenäinen voimaantunut nainen tekee kaiken itse ja pärjää aina itse.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on mies ja nainen on nainen, ei nuo asiat muutu vaikka miten puhutaan tasa-arvosta. Mies on vahvempi ja voi tehdä monia raskaita asioita enemmän kuin nainen, nainen taas on kestävä, sitkeä ja tarkka.
Normiarjessa sinkkunainen pärjää kuten mies, vai missä pitäisi olla vahvempi? Kerro toki!
Noh esim astianpesukoneen raahaamisessa ulos kun uusi on tulossa sisälle, ja uuden asentamisessa, en osaa noita juttuja ja nykyisin pitää maksaa jopa 80 € ihan perusjutuista. Onneksi on mies 🤗
Tää ehkä tulee sulle yllätyksenä, mutta sain sinkkuna kantoapua naispuoliselta ystävältäni ja kannettiin hissittömän talon neljänteen kerrokseen yhdessä tiskari ja 11kg pyykinpesukone. Edelleen, mihin tarvitaan miestä?
Uu nyt on KOVA että oikein KANTAMISEEN😂
0/5
Minun mieheni kauhistuu ja ryntää apuun kun näkee minun liikuttelevan jotain painavampaa. Kauppakasseistakin hän kahmii ne isoimmat kannettavakseen ja minulle jää joku pikku nyssäkkä. Olen yrittänyt vakuutella etten minä nyt ihan niin heikko ja voimaton ole mutta mies ei ota kuuleviin korviinsa moista.
Kun tulemme kotiin jostain ja hän avaa ulko-oven niin hän astuu sivuun ja odottaa että minä menen ovesta ensin. Joka kerta.
Hän imuroi ja tiskaa kotona oma-aloitteisesti. Inhoan noita hommia, kaikkea muuta teen mielelläni.
Jaa. Tolla ukolla on sen verran paha allergia, että kyllä mä tallihomnat hoidan itsekseni, ei se pyöröpaalien työntely nyt niin raskasta ole :D
Parisuhteessa tuetaan toisiamme tarpeen mukaan, ei tämä ole mitään kilpailua ja töiden jakamista kikkelin ja viivan välillä. Se tekee, joka ehtii, pystyy tai haluaa. Jos jaksan itse kanniskella rehusäkit ja ostoskassit, niin miksi ihmeessä pitäisi turhaan vaivata tuota ukkoa?
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoon kuuluu, että valkoinen heteromies laitetaan aina jonon viimeiseksi työnhakuprosessissa ja että kaikilla on vapaus syrjiä valkoista miestä, koska tämä on kolonialisti. Kuitenkin islamistinen kolonialismi sallitaan, koska siinä on kyse oikeanlaisesta kolonialismista yhdessä vihervasemmiston kanssa, eli islamo-kommunismista.
Wau. Kyllä elo on vaikeaa kun uhripöksyt kinnaa noin syvällä persvaossa.
Ei. Tasa-arvoon kuuluu se, että kaikki sukupuolet voivat saada apua!
Vierailija kirjoitti:
Mies on vahvempi, niinku missä???????
Halonhakkuussa mökillä esim
Vierailija kirjoitti:
Saako kuitenkin pyytää vaihtamaan hehkulampun? Lol.
Sulakkeen vaihtaminen 😱😱😱😂😂😂
Mä en tarvitse miehen apua mihinkään. Osaan jo ammattini puolesta paljon itse ja tarvittaessa opettelen uutta. Muutotkin on hoituneet aina naisporukalla.
Vierailija kirjoitti:
Just kannoin pakun renkaita ja rakennustelineitä yksikseni, mitä muuta pitäisi kantaa...? Mieluummin näin kuin paska parisuhde, kokeiltu on.
Hyvä parisuhde?
Kaikki naiset eivät pysty kantamaan raskaita tavaroita. Mies on yleensä vahvempi.
Eipä ole kummoinen parisuhde, jos jokainen homma täytyy arvottaa sukupuolen mukaan.
Onko sinulla muita ongelmia, ap? 112?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vahvempi, niinku missä???????
Halonhakkuussa mökillä esim
Aaha. No mites kun tykkään halkojen hakkaamisesta? Just pidtettiin pölleiksi pihalta 28 metrinen kuusi.
Kysyy sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät pysty kantamaan raskaita tavaroita. Mies on yleensä vahvempi.
Ei oo tarvinnut kantaa mitään liian raskasta moneen vuosikymmeneen. Mikä voisi olla sellaista? Mulla on mies, mutta pesukoneet ym. kantaa ja asentaa kyllä ammattilainen.
Tasa-arvo tarkoittaa edelleenkin, että ketään ei saa sortaa. Ei ole mikään muuttunut tämän asian suhteen. Väärinymmärtäjät vain haluavat väärinymmärtää kaikki asiat tahallaan väärin, kun eivät kykene normaaleihin ihmissuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Niinku mitä raskaita tavaroita? Kauppakassin???
Vierailija kirjoitti:
Niin useampi nainen nykyään joutuukin tekemään.Ei noista ukoista apua ole.
Tarkoitat ettei omasta miehestä ole apua? Silti tarvitset apua miehiltä, suurin osa ulkopuolisista palveluista on miesten tekemää että heitä kyllä tarvitaan. Ukoista on apua.
Mieheni tarvitsee minun apuani todella moneen asiaan. Esimerkkinä excelin käyttö, kaikki mihin tarvitaan sorminäppäryyttä, remonttiapunakin olen ollut.
Vastaavasti pyydän mieheltäni apua, jollen saa säilykepurkkia auki (jonka hän on tahallaan kääntänyt tiukkaan kiinni). Sillä minulla on pienet kädet. Mieheni kantaa myös kauppakassin aina.
Otanko yhteyttä HÄKEeen, vai pärjäätlö ap?