Miksei vuokrakämpän eläkeläinen muuta vaikka Espanjaan?
Saattaa alkaa voida paremmin, pääsee lääkäriin ja on varaa syödä? Pakkoko tänne jäädä köyhtymään ilkeiden ihmisten pariin?
Tai myy omaa asuntoaan? Onko ne maksetut seinät sen arvoisia, että elät ainaisessa rahapulassa?
Kommentit (46)
Malagan lentokentän varastojen seinustalle vaan teltta pystyyn ja siniristilippu liehumaan. Tilaa on ja lämmin köllötellä
Miksi muiden pitäisi elää sinun unelmaasi?
Paha yrittää maassa, jossa muutama ravintola tai katukauppias yrittää mielistellä parilla suomenkielisellä sanalla tai copy pastatulla ruokalistalla.
Ei suomalaiset edes osaa sönköttää mitään muita kieliä, varsinkaan vanhemmat osapuolet, mutta silti pakottaa muita maalaisia oppimaan yhtä maailman vaikeimmista kielistä täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni eläkeläinen on kiinni suomalaisessa terveydenhuollossa moninaisine sairauksineen. Ei sitä niin vain lähdetä.
Toisessa EU:maassa on asuva oikeutettu samaan julkiseen terveydenhoitoon kuin Suomessakin. Suomesta voi pyytää mukaansa tarvittavat sairaushistorian tiedot ja reseptit ym.
Millä kielellä se Espanjan lääkäri tai jonkun muun maan lääkäri lukee sen sairaushistorian? Suomea eivät osaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni eläkeläinen on kiinni suomalaisessa terveydenhuollossa moninaisine sairauksineen. Ei sitä niin vain lähdetä.
Salli mun nauraa! Suomalainen terveydenhuolto on vitsi.
Täällä etelänkodissa lähin lääkäri on 1km päässä ja tulee kotiin, mun ei tarvitse lähteä mihinkään. Halvempikin kiin Suomen julkinen "ilmainen" terveydenhuolto.
Terveydenhuolto ei ole vitsi ainakaan Helsingissä. Rahalla saa myös sairauskuluvakuutuksen ja se kannattaa ottaa vielä kun on terve.
Salli mun nauraa! Suomalainen terveydenhuolto on vitsi.
Täällä etelänkodissa lähin lääkäri on 1km päässä ja tulee kotiin, mun ei tarvitse lähteä mihinkään. Halvempikin kiin Suomen julkinen "ilmainen" terveydenhuolto.