Miten miehiä ahdistellaan seksuaalisesti?
Kertokaa
Kommentit (106)
Mua on puristettu perseestä baaritiskijonos kännisen naisen toimesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua on naiset hivelleet sisäreidestä, puristelleet persettä ja munia ja painaneet rintojaan minua vasten ilman suostumustani. m49
Mitäs pikkumiehellä oli päällä?
Hyväksytkö naisten rais kaamisen?
Jos et, miksi kyselet tuollaista?
Se että joku jossain on kysynyt naiselta noin ei ole selitys omalle käytöksellesi, eikä se tee siitä hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua on naiset hivelleet sisäreidestä, puristelleet persettä ja munia ja painaneet rintojaan minua vasten ilman suostumustani. m49
On taas annettu ymmärtää. Ohhoh.
Semmosta herutustahan se on epäilemättä ollut. Miehet nyt vaan kerjää naisten huomiota tavalla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on minuakin, eikä ole haitannut yhtään mikäli olen silloin ollut vapaa. Ja vaikken olisi ollut niin otan lähinnä huumorilla, enkä mene hysteeriseksi kuten naiset tekee.
Entäs kun tekijänä on toinen mies, otatko silloinkin huumorilla eikä haittaa? Saako homomies tulla puristelemaan muniasi ja painautua iholle?
Silloin vedän turpaan täysillä, koska en ole mikään hinuri. Tai no ennemin roikotan niskansta ulos ja viskaan katuun, kun lyömisestä se pelle menee itkemään kytille.
AIVAN. Nyt ymmärrät miltä naisista tuntuu. Tekisi mieli viskata mies katuun, mutta voima ei riitä.
Suhtautuuko naiset samalla tavalla jos toinen nainen tulee sopimattomasti ehdottelemaan ja koskettelemaan, kuin että se olisi mies? Empä oikein usko.
Kyllä mua inhottaisi ihan yhtä paljon.
Jännä vaan, kukaan nainen ei ole tehnyt niin. Noh, kerran yksi iski silmää ja se vähän ihmetytti (tunsin/tunnen hänet, ihan hauska mimmi).
Miesten määrää ei edes kykene laskemaan, se on niin normaalia. Vain yksi mies on tyytynyt pelkkään silmän iskuun (oli toivottua, hän tiesi että pidän hänestä ja tunnettiin), kyllä ne tollot ihan iholle tulee.
Noh, yksi lepakko joskus läpällä heitti josko vaihtaisin miehet häneen, mutta hänetkin tunsin pidemmältä ajalta, tiesin että se on vaan läppää ja hänkään ei iholle tullut.
Pakko sanoa tähän väliin, että joskus silmänisku voi olla tahaton. Itselläni on tic-oireita ja yksi niistä on silmänisku. Joskus varsinkin väsyneenä tai nauraessa isken vahingossa silmää, enkä useimmiten edes tunne sitä itse. Olen nainen ja tuo on aiheuttanut jonkin verran hämmentyneitä reaktioita ja joskus on isketty takaisin silmää, kun ovat luulleet että flirttailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että joku jossain on kysynyt naiselta noin ei ole selitys omalle käytöksellesi, eikä se tee siitä hyväksyttävää.
Miten se liittyy siihen, että mies on ollut paidan ylimmät napit auki baarissa, tiukat housut jalassa? Silloin nainen menee seqsuaaliseen hälytystilaan, joka täytyy jotenkin purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Silloin vedän turpaan täysillä, koska en ole mikään hinuri. Tai no ennemin roikotan niskansta ulos ja viskaan katuun, kun lyömisestä se pelle menee itkemään kytille."
Tuo on juuri hysteeristä käytöstä.
Ei vaan se on itsensä ja kunniansa puolustamista.
Sinulla on outo logiikka. Nainen ei siis saisi puolustaa itseään ja kunniaansa ettei mene hyateeriseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti käsite "seksuaalinen ahdistelu" on myrkyllisen feminismin utopiatuotos, se tarkoittaa flirttailua, parinvalintaa.
Okei, eli jos homo kouraisee sinua pyllystä se on vain flirtti? Johon pitää hymyillä nätisti?
Tuskin. Mutta moni mies ei osaa ajatella näin päin. Se, että kuka tuntematon tahansa mies tulee kourimaan, on naiselle yhtä inhottavaa, kuin jos vieras homo tulee kourimaan heteromiestä. Mutta tämä on monelle miehelle vaikea ajatus, koska silloin täytyisi hyväksyä tilanteen inhottavuus.
Kaiken aa ja oo on se että mies jos ei nyt käy sen ahdistelian kimppuun, niin tekee selväksi että anna olla viimeinen kerta. Naiset taas jähmettyy ja ovat monesi ihan hiljaa kun heitä kouritaan vaikka pitäisi huutaa ja raapia naamaa.
Kai ymmärrät, että naisen kimppuun tullaan käymään tuossa tilanteessa, eikä siitä välttämättä edes selviä hengissä. Vaikka niin moni mies ryntää selittämään, etteivät miehet tietenkään lyö naisia, eivätkä varsinkaan tuntemattomia, totuus on kaikkea muuta. Siksi se nainen ei käy päälle, koska haluaa selvitä hengissä ja vammautumatta pois siitä tilanteesta.
Useimat ahdistelijat etenkin julkisilla paikoilla on pelkureita, jotka odottaa että nainen on heikko ja lamaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taas annettu ymmärtää. Ohhoh.
Semmosta herutustahan se on epäilemättä ollut. Miehet nyt vaan kerjää naisten huomiota tavalla millä hyvänsä.
Ihana huomata että olet samaa saastaa kuin noin sanovat miehet.
Oletko ylpeä itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy siihen, että mies on ollut paidan ylimmät napit auki baarissa, tiukat housut jalassa? Silloin nainen menee seqsuaaliseen hälytystilaan, joka täytyy jotenkin purkaa.
eli hyväksyt, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti käsite "seksuaalinen ahdistelu" on myrkyllisen feminismin utopiatuotos, se tarkoittaa flirttailua, parinvalintaa.
Okei, eli jos homo kouraisee sinua pyllystä se on vain flirtti? Johon pitää hymyillä nätisti?
Tuskin. Mutta moni mies ei osaa ajatella näin päin. Se, että kuka tuntematon tahansa mies tulee kourimaan, on naiselle yhtä inhottavaa, kuin jos vieras homo tulee kourimaan heteromiestä. Mutta tämä on monelle miehelle vaikea ajatus, koska silloin täytyisi hyväksyä tilanteen inhottavuus.
Kaiken aa ja oo on se että mies jos ei nyt käy sen ahdistelian kimppuun, niin tekee selväksi että anna olla viimeinen kerta. Naiset taas jähmettyy ja ovat monesi ihan hiljaa kun heitä kouritaan vaikka pitäisi huutaa ja raapia naamaa.
Tuota lamaantumista ahdistelijat juuri odottaa. Naien on ihan hiljaa ja korkeintaan hengittää nopeasti kun mies hyväilee. Siitä todella kannattaisi naisten opetella eroon ja pitää edes raivoisaa ääntä jos nyt ei yritä lyödä kynsiä silmään.
Valitettavasti tuo reaktio ei ole itsestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on minuakin, eikä ole haitannut yhtään mikäli olen silloin ollut vapaa. Ja vaikken olisi ollut niin otan lähinnä huumorilla, enkä mene hysteeriseksi kuten naiset tekee.
Entäs kun tekijänä on toinen mies, otatko silloinkin huumorilla eikä haittaa? Saako homomies tulla puristelemaan muniasi ja painautua iholle?
Silloin vedän turpaan täysillä, koska en ole mikään hinuri. Tai no ennemin roikotan niskansta ulos ja viskaan katuun, kun lyömisestä se pelle menee itkemään kytille.
AIVAN. Nyt ymmärrät miltä naisista tuntuu. Tekisi mieli viskata mies katuun, mutta voima ei riitä.
Suhtautuuko naiset samalla tavalla jos toinen nainen tulee sopimattomasti ehdottelemaan ja koskettelemaan, kuin että se olisi mies? Empä oikein usko.
Naiset eivät juurikaan kouri muita naisia.
Osa kyllä tekee niin ja koskee niin naisia kuin miehiä. Kaikki kiinnostaa.
Miehiä kouritaan, halitaan, heidän naamansa eteen mennään sössöttämään jotakin alentavaa, heidän munaskuitaan kokeillaan suoraan, persettään kouritaan jne kysymättä, saako sinuun koskea. Varsinkin känniset naiset lääppivät. Nämä muistot toki kohta 30 vuoden takaa, olen yli 50 enkä ole käynyt baareissa aikoihin kun en juokaan. Mutta aivan yhtä hyvin ne naiset ahdistelevat miehiä kuin toisinkinpäin.
Kuinka moni nainen ketjussa on sitä mieltä että miesten ahdistelu on ok?
Kuinka moni mies on sitä mieltä että naisten ahdistelu on ok?
Tai itsen? Jos se ei ole eri sukupuolta oleva viehättävä tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli hyväksyt, kiitos
Olepa hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen ketjussa on sitä mieltä että miesten ahdistelu on ok?
Kuinka moni mies on sitä mieltä että naisten ahdistelu on ok?
Tai itsen? Jos se ei ole eri sukupuolta oleva viehättävä tapaus?
Kaikki miehet ovat sitä mieltä ettei naisten ahdistelu ole ok
Kaikki naiset ovat sitä mieltä ettei miehiä voi edes ahdistella.
Käytiin väkisin käsiksi kännisen ja vanhemman naisen toimesta baarissa, ja kun keskeytin hänet ja ilmoitin, etten ole kiinnostunut, hän kävi kostoksi itkemässä portsarille ja minä lensin ulos. Ei auttanut selittelyt, kun nainen väänsi (teko)itkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo ottaa huumorilla kun toinen on sinua pienempi eikä kuvittele olevansa tai ole valta-asemassa.
Mies ei jähmety kauhusta vaikka olisi paljon pienempi kuin nainen. Miehet osaa myös rauhallisemmin torjua sellaiset naisten lähentelyt ja kourimiset eivätä kilju kurkku suorana niin että tärykalvot puhkeaa tai jähmety kauhusta. Eivätkä juokse terapiassa ja lääkärillä vaatimassa huumeita ahdistukseensa ja paniikkikohtauksiinsa.
Miehen kannattaa ottaa rauhallisesti sellaiset tilanteet, koska muuten on vaara että nainen suuttuu ja alkaa raivota miehelle. Sen tilanteen toiset "sankarimiehet" etenkin kännissä sattaa käsittää niin, että mies on ahditellutkin naista ja menevät pahoinpitelemään sen miehen. Epäasiallisenkin naisenkin kanssa täytyy pitää järki mukana.
Eli jos olisi hoikka, nuori ja kaunis, niin olisi ok?