Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehiä ahdistellaan seksuaalisesti?

Vierailija
09.04.2026 |

Kertokaa

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti käsite "seksuaalinen ahdistelu" on myrkyllisen feminismin utopiatuotos, se tarkoittaa flirttailua, parinvalintaa.

Okei, eli jos homo kouraisee sinua pyllystä se on vain flirtti? Johon pitää hymyillä nätisti?

Tuskin. Mutta moni mies ei osaa ajatella näin päin. Se, että kuka tuntematon tahansa mies tulee kourimaan, on naiselle yhtä inhottavaa, kuin jos vieras homo tulee kourimaan heteromiestä. Mutta tämä on monelle miehelle vaikea ajatus, koska silloin täytyisi hyväksyä tilanteen inhottavuus. 

Hyvä että myönnätte että pidätte miehiä inhottavina ettekä ole seksuaalisia kuten miehet. Usein tällä koitatte muita uskotella.

Kun se seksuaalisuus on vastavuoroisuutta. Jokainen ahdisteleva mies on inhottava, myös silloin kun se mies ahdistelee sinua. Jos mies ei ole koskaan ahdistellut sinua, et tiedä kuinka vastenmielistä se on. 

Vierailija
102/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee, ymmärtää hyvin miksi jotkut miehet luulevat, etteivät "komeiden" miesten ahdistelut muka ole ahdistelua naisia kohtaan. Hehän itse kirjoittavat, että vain jos nainen on vanha, lihava ja/tai ruma, ahdistelu haittaa heitä. Ilmankos sitten luulevat naisten ajattelevan samoin. 

Jotkut miehet ehkä luulevat noin, koska jotkut naiset sanovat niin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee, ymmärtää hyvin miksi jotkut miehet luulevat, etteivät "komeiden" miesten ahdistelut muka ole ahdistelua naisia kohtaan. Hehän itse kirjoittavat, että vain jos nainen on vanha, lihava ja/tai ruma, ahdistelu haittaa heitä. Ilmankos sitten luulevat naisten ajattelevan samoin. 

Yksikään nainen ei ole koskaan sanonut noin. Jokaikinen ahdisteleva mies on kuvottava, täysin ulkonäöstä riippumatta. 

Vierailija
104/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole lihava ja mene juttusille. 

Lue myöhemmin Ylikseltä raivostuneen miehen sepustus siitä, miten joku l*ski h*ora kehtasi lähestyä häntä. 

Vierailija
105/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua on naiset hivelleet sisäreidestä, puristelleet persettä ja munia ja painaneet rintojaan minua vasten ilman suostumustani. m49

Ikävää että noin ovat tehneet

Ikävää, että vain pubiruusut tekee tätä, ja juuri ne joiden ei haluaisi sitä tekevän.

Vierailija
106/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei ole koskaan sanonut noin. Jokaikinen ahdisteleva mies on kuvottava, täysin ulkonäöstä riippumatta. 

Ainakin käytäntö kertoo toista, sama käytös, eri tekijä...