Miten miehiä ahdistellaan seksuaalisesti?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti käsite "seksuaalinen ahdistelu" on myrkyllisen feminismin utopiatuotos, se tarkoittaa flirttailua, parinvalintaa.
Okei, eli jos homo kouraisee sinua pyllystä se on vain flirtti? Johon pitää hymyillä nätisti?
Tuskin. Mutta moni mies ei osaa ajatella näin päin. Se, että kuka tuntematon tahansa mies tulee kourimaan, on naiselle yhtä inhottavaa, kuin jos vieras homo tulee kourimaan heteromiestä. Mutta tämä on monelle miehelle vaikea ajatus, koska silloin täytyisi hyväksyä tilanteen inhottavuus.
Hyvä että myönnätte että pidätte miehiä inhottavina ettekä ole seksuaalisia kuten miehet. Usein tällä koitatte muita uskotella.
Kun se seksuaalisuus on vastavuoroisuutta. Jokainen ahdisteleva mies on inhottava, myös silloin kun se mies ahdistelee sinua. Jos mies ei ole koskaan ahdistellut sinua, et tiedä kuinka vastenmielistä se on.
Miksi vedätte tähän aina mukaan hetero-homo ja hetero - hetero vertauksen? Ja on minua mies ahdistellut sanallisesti, lähinnä se huvitti ja toisaalta kiva tietää että joku tykkää 😅
Samoin kuin naisia, jos ahdistelija on ruma, kaikki flirttailu tai koskettelu on ahdistelua ehdottomasti. Jos tekijä on komea/nätti/tumma, tilanne on vain normaali osa pariutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun lukee, ymmärtää hyvin miksi jotkut miehet luulevat, etteivät "komeiden" miesten ahdistelut muka ole ahdistelua naisia kohtaan. Hehän itse kirjoittavat, että vain jos nainen on vanha, lihava ja/tai ruma, ahdistelu haittaa heitä. Ilmankos sitten luulevat naisten ajattelevan samoin.
Jotkut miehet ehkä luulevat noin, koska jotkut naiset sanovat niin.
Yksikään nainen ei ole koskaan sanonut noin. Jokaikinen ahdisteleva mies on kuvottava, täysin ulkonäöstä riippumatta.
Olet väärässä. Ja typerä kun kuvittelet voivavasi puhua kaikkien naisten puolesta, tietenkin.
Nuorena miehenä kun oli vielä erinomaisen kireä urheilijaperse, niin ei saanut baarissa rauhassa kulkea, kun melko usein joku nousuhumalassa oleva tuntematon nainen puristeli ahteria. Melko 50/50 otinko hyvällä vaiko pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua on naiset hivelleet sisäreidestä, puristelleet persettä ja munia ja painaneet rintojaan minua vasten ilman suostumustani. m49
Niin on minuakin, eikä ole haitannut yhtään mikäli olen silloin ollut vapaa. Ja vaikken olisi ollut niin otan lähinnä huumorilla, enkä mene hysteeriseksi kuten naiset tekee.
Minua ainakin häiritsisi jos yritän tehdä töitäni ja joku nainen samaan aikaan hinkkaa takamustaan naamaani.
-mies
Jos mies kokee ahdistusta, se on heikko mies. Vahva mies kyllä tietää, että hän pystyy tehdä mitä vaan lopettaakseen sen, jos haluaa. Jos siitä ottaa nokkiinsa, se on luonnonlaki. Tässä kyllä pitää erottaa sitten miehiset miehet ja valittavat hiiret.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kokee ahdistusta, se on heikko mies. Vahva mies kyllä tietää, että hän pystyy tehdä mitä vaan lopettaakseen sen, jos haluaa. Jos siitä ottaa nokkiinsa, se on luonnonlaki. Tässä kyllä pitää erottaa sitten miehiset miehet ja valittavat hiiret.
Miehelle sanottaisi että mikset saanut suutasi auki ja torjunut sitä naista?
Hei ottakaapa hekottelijat huomioon että se miestä ahdisteleva henkilö saattaa ollakkin mies, itselleni on pari kertaa käynyt näinkin, no onneksi ymmärsivät elekieltä ennen luuvitosta.
Mieheni oli nuorena todella kaunis ja söpö. Häntä ahdistelivat niin naiset kuin miehet. Naisten ahdistelu ärsytti enemmän, koska usein olivat 60 + ikäisiä humalaisia ja kauhean sinnikkäitä. Eivät millään lopettaneet, vaikka minä olin vieressä. Miehet yleensä olivat nuorempia ja ymmärsivät olla koskematta kun kerran pyysi.
Poikani on perinyt isänsä ulkonäön. On vielä isäänsäkin söpömpi ja saa osakseen ahdistelua lähinnä miehiltä. Esim. DP:ä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja kyllä minua on ahdistellut naiset. On kourittu, tuupattu rintoja naamaan, yritetty väkisin suudella. Puriteltu, ehdoteltu ja jne.. Lisäksi nainen on raiskannut ja äitini käytti minua seksuaalisesti hyväksi. Osaavat naisetkin...
Minun miehen on taas nainen väkisin ottanut suihin kesken unien. Kuvannut häntä ja kiristänyt niillä kuvilla. Hän oli silloin 14.v. Olen myös nähnyt kuinka naiset häntä yrittää baarissa lähestyä ja se on kaikkea muuta kuin kaunista katseltavaa. Käydään kiinni, ei uskota ei:tä, ei välitetä vaikka minä olen vieressä. Tykitetään itseään panolle ja jne.
Saanko kysyä, oletteko jostain uskonnollisista piireistä joissa vanhemmat ovat itse kokeneet hyväksikäyttöä ja tekevät sitä lapsilleen?
Saat kysyä ja en ole. Äitini oli vain todella sekaisin oleva nainen. Kesti itsellä pitkään ymmärtää, että ansaitsen parempaa ja hyviä ihmisiä elämääni. Ainut minkä tämä opetti oli se, etten ikinä väheksy naisten tekemiä rikoksia tai väkivaltaa. Se on väärin, koska osa naisista osaa olla yhtälailla aivan kammottavia.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus nuorena ollut palvelualalla ja ei-toivottua huomiota tuli naisilta paljon. Kyllähän se varmasti kotona ajatuksena naurattaa, mutta eipä se hyviä fiiliksiä tuonut kun työpaikalla 70v mummi tarttuu jalkovälin tai humalainen pubiruusu jankkaa loputtomasti miten minun pitää tulla hänen luokseen työpäivän jälkeen.
Hyi, tuo kuulostaa kamalalta. Onneksi pääsit pois alalta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, että kun nainen hiplaa tai koskee haaroväliä tms. yökerhossa, niin se tuntuu seksuaaliselta ahdistelulta silloin kun olet miehistä kiinnostunut mies. Eli gay. Muulloin se ei tunnu ahdistelulta vaan lähinnä kivalta.
M48
Sä voit pitää tuosta mutta älä puhu toisten miesten puolesta. Sun kaltaisten miesten takia miesten kokemaa ahdistelua ei oteta vakavissaan. Oletko ylpeä itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Esihenkilönä puutuin hitusen liian tyrkyn naisen käytökseen. Läpsi mieskollegaa pyllylle, ehdotteli yhtä sun toista ja hiveli minun nähden miehen reittä. Nainen ei tajunnut yhtään miksi hän ei saisi käyttäytyä noin.
Jotkut ei vaan tajua. Saitko väännettyä sille rautalangasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua on naiset hivelleet sisäreidestä, puristelleet persettä ja munia ja painaneet rintojaan minua vasten ilman suostumustani. m49
Niin on minuakin, eikä ole haitannut yhtään mikäli olen silloin ollut vapaa. Ja vaikken olisi ollut niin otan lähinnä huumorilla, enkä mene hysteeriseksi kuten naiset tekee.
Entäs kun tekijänä on toinen mies, otatko silloinkin huumorilla eikä haittaa? Saako homomies tulla puristelemaan muniasi ja painautua iholle?
Silloin vedän turpaan täysillä, koska en ole mikään hinuri. Tai no ennemin roikotan niskansta ulos ja viskaan katuun, kun lyömisestä se pelle menee itkemään kytille.
Et siis otakaan huumorilla vaan vedät turpaan, koska meni tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti käsite "seksuaalinen ahdistelu" on myrkyllisen feminismin utopiatuotos, se tarkoittaa flirttailua, parinvalintaa.
Okei, eli jos homo kouraisee sinua pyllystä se on vain flirtti? Johon pitää hymyillä nätisti?
Tuskin. Mutta moni mies ei osaa ajatella näin päin. Se, että kuka tuntematon tahansa mies tulee kourimaan, on naiselle yhtä inhottavaa, kuin jos vieras homo tulee kourimaan heteromiestä. Mutta tämä on monelle miehelle vaikea ajatus, koska silloin täytyisi hyväksyä tilanteen inhottavuus.
Kaiken aa ja oo on se että mies jos ei nyt käy sen ahdistelian kimppuun, niin tekee selväksi että anna olla viimeinen kerta. Naiset taas jähmettyy ja ovat monesi ihan hiljaa kun heitä kouritaan vaikka pitäisi huutaa ja raapia naamaa.
Tuota lamaantumista ahdistelijat juuri odottaa. Naien on ihan hiljaa ja korkeintaan hengittää nopeasti kun mies hyväilee. Siitä todella kannattaisi naisten opetella eroon ja pitää edes raivoisaa ääntä jos nyt ei yritä lyödä kynsiä silmään.
Ei ne ahdistelijatkaan kaikkia naisia ahdistele. Ne valkkaa ne heikomman näköiset yksilöt, jotka eivät osaisi pitää puoliaan. Ei ahdistelija todellakaan uskalla käydä esim judokan näköiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo ottaa huumorilla kun toinen on sinua pienempi eikä kuvittele olevansa tai ole valta-asemassa.
Monesti se nainen on kyllä ollut minua huomattavasti painavampi ja leveämpi?
Hanki lihasta, kuikelo. Tai vaihda sukupuolta.
Mua henkisesti ja älyllisesti pienempiä miehiä on todella paljon.
Mutta ne ei mua kiinnosta yhtään. Ovat vähän kuin hyttysiä, inisevät.
N
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen ketjussa on sitä mieltä että miesten ahdistelu on ok?
Kuinka moni mies on sitä mieltä että naisten ahdistelu on ok?
Tai itsen? Jos se ei ole eri sukupuolta oleva viehättävä tapaus?
Kumpaakaan sukupuolta ei saa ahdistella.
Ei miehiä voi ahdistella seksuaalisesti samalla tavalla kuten myöskään miehiä ei voi rai*kata kuin korkeintaan toinen mies mutta naiset ei koskaan voi tehdä noita miehille!!
Ainakin käytäntö kertoo toista, sama käytös, eri tekijä...