Miten miehiä ahdistellaan seksuaalisesti?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun lukee, ymmärtää hyvin miksi jotkut miehet luulevat, etteivät "komeiden" miesten ahdistelut muka ole ahdistelua naisia kohtaan. Hehän itse kirjoittavat, että vain jos nainen on vanha, lihava ja/tai ruma, ahdistelu haittaa heitä. Ilmankos sitten luulevat naisten ajattelevan samoin.
Jotkut miehet ehkä luulevat noin, koska jotkut naiset sanovat niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun lukee, ymmärtää hyvin miksi jotkut miehet luulevat, etteivät "komeiden" miesten ahdistelut muka ole ahdistelua naisia kohtaan. Hehän itse kirjoittavat, että vain jos nainen on vanha, lihava ja/tai ruma, ahdistelu haittaa heitä. Ilmankos sitten luulevat naisten ajattelevan samoin.
Yksikään nainen ei ole koskaan sanonut noin. Jokaikinen ahdisteleva mies on kuvottava, täysin ulkonäöstä riippumatta.
Ole lihava ja mene juttusille.
Lue myöhemmin Ylikseltä raivostuneen miehen sepustus siitä, miten joku l*ski h*ora kehtasi lähestyä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua on naiset hivelleet sisäreidestä, puristelleet persettä ja munia ja painaneet rintojaan minua vasten ilman suostumustani. m49
Ikävää että noin ovat tehneet
Ikävää, että vain pubiruusut tekee tätä, ja juuri ne joiden ei haluaisi sitä tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei ole koskaan sanonut noin. Jokaikinen ahdisteleva mies on kuvottava, täysin ulkonäöstä riippumatta.
Ainakin käytäntö kertoo toista, sama käytös, eri tekijä...
Kun se seksuaalisuus on vastavuoroisuutta. Jokainen ahdisteleva mies on inhottava, myös silloin kun se mies ahdistelee sinua. Jos mies ei ole koskaan ahdistellut sinua, et tiedä kuinka vastenmielistä se on.