Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehiä ahdistellaan seksuaalisesti?

Vierailija
09.04.2026 |

Kertokaa

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti käsite "seksuaalinen ahdistelu" on myrkyllisen feminismin utopiatuotos, se tarkoittaa flirttailua, parinvalintaa.

Okei, eli jos homo kouraisee sinua pyllystä se on vain flirtti? Johon pitää hymyillä nätisti?

Tuskin. Mutta moni mies ei osaa ajatella näin päin. Se, että kuka tuntematon tahansa mies tulee kourimaan, on naiselle yhtä inhottavaa, kuin jos vieras homo tulee kourimaan heteromiestä. Mutta tämä on monelle miehelle vaikea ajatus, koska silloin täytyisi hyväksyä tilanteen inhottavuus. 

Ja jälleen mies ei erota omia kokemuksiaan toisten kokemuksista.

Vierailija
42/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua on naiset hivelleet sisäreidestä, puristelleet persettä ja munia ja painaneet rintojaan minua vasten ilman suostumustani. m49

Niin on minuakin, eikä ole haitannut yhtään mikäli olen silloin ollut vapaa. Ja vaikken olisi ollut niin otan lähinnä huumorilla, enkä mene hysteeriseksi kuten naiset tekee.

Entäs kun tekijänä on toinen mies, otatko silloinkin huumorilla eikä haittaa? Saako homomies tulla puristelemaan muniasi ja painautua iholle? 

Silloin vedän turpaan täysillä, koska en ole mikään hinuri. Tai no ennemin roikotan niskansta ulos ja viskaan katuun, kun lyömisestä se pelle menee itkemään kytille.

AIVAN. Nyt ymmärrät miltä naisista tuntuu. Tekisi mieli viskata mies katuun, mutta voima ei riitä.

Suhtautuuko naiset samalla tavalla jos toinen nainen tulee sopimattomasti ehdottelemaan ja koskettelemaan, kuin että se olisi mies? Empä oikein usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, että kun nainen hiplaa tai koskee haaroväliä tms. yökerhossa, niin se tuntuu seksuaaliselta ahdistelulta silloin kun olet miehistä kiinnostunut mies. Eli gay. Muulloin se ei tunnu ahdistelulta vaan lähinnä kivalta.

M48

Eihän sillä ole mitään väliä, onko se mies vai nainen ja minkä ikäinen tai näköinen jos tykkäät siitä?

Vierailija
44/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esihenkilönä puutuin hitusen liian tyrkyn naisen käytökseen. Läpsi mieskollegaa pyllylle, ehdotteli yhtä sun toista ja hiveli minun nähden miehen reittä. Nainen ei tajunnut yhtään miksi hän ei saisi käyttäytyä noin. 

Voi kauhea!

Vierailija
45/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pyllistää. Joku tai jotkut voi tulla ja ottaa housut pois

Kesäkurpitsaa ja banaania rairai

Vierailija
46/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Silloin vedän turpaan täysillä, koska en ole mikään hinuri. Tai no ennemin roikotan niskansta ulos ja viskaan katuun, kun lyömisestä se pelle menee itkemään kytille."

Tuo on juuri hysteeristä käytöstä.

Ei vaan se on itsensä ja kunniansa puolustamista.

Vierailija
47/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti käsite "seksuaalinen ahdistelu" on myrkyllisen feminismin utopiatuotos, se tarkoittaa flirttailua, parinvalintaa.

Okei, eli jos homo kouraisee sinua pyllystä se on vain flirtti? Johon pitää hymyillä nätisti?

Tuskin. Mutta moni mies ei osaa ajatella näin päin. Se, että kuka tuntematon tahansa mies tulee kourimaan, on naiselle yhtä inhottavaa, kuin jos vieras homo tulee kourimaan heteromiestä. Mutta tämä on monelle miehelle vaikea ajatus, koska silloin täytyisi hyväksyä tilanteen inhottavuus. 

Kaiken aa ja oo on se että mies jos ei nyt käy sen ahdistelian kimppuun, niin tekee selväksi että anna olla viimeinen kerta. Naiset taas jähmettyy ja ovat monesi ihan hiljaa kun heitä kouritaan vaikka pitäisi huutaa ja raapia naamaa.

Kai ymmärrät, että naisen kimppuun tullaan käymään tuossa tilanteessa, eikä siitä välttämättä edes selviä hengissä. Vaikka niin moni mies ryntää selittämään, etteivät miehet tietenkään lyö naisia, eivätkä varsinkaan tuntemattomia, totuus on kaikkea muuta. Siksi se nainen ei käy päälle, koska haluaa selvitä hengissä ja vammautumatta pois siitä tilanteesta. 

Vierailija
48/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suudeltu väkisin humalassa. Ei ole kovin kiva yhdistelmä tupakan, viinan ja huulipunan maku.

Vierailija
49/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ahdisteltavissa, vaikka olen umpi-impipoika ja silkka hetero. Minulta kun puuttuvat kaikki kokemukset ja olen sulkimielinen ynnä tunteeton, en kuitenkaan töykeä, vain välinpitämätön

Vierailija
50/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua on naiset hivelleet sisäreidestä, puristelleet persettä ja munia ja painaneet rintojaan minua vasten ilman suostumustani. m49

Niin on minuakin, eikä ole haitannut yhtään mikäli olen silloin ollut vapaa. Ja vaikken olisi ollut niin otan lähinnä huumorilla, enkä mene hysteeriseksi kuten naiset tekee.

Entäs kun tekijänä on toinen mies, otatko silloinkin huumorilla eikä haittaa? Saako homomies tulla puristelemaan muniasi ja painautua iholle? 

Silloin vedän turpaan täysillä, koska en ole mikään hinuri. Tai no ennemin roikotan niskansta ulos ja viskaan katuun, kun lyömisestä se pelle menee itkemään kytille.

AIVAN. Nyt ymmärrät miltä naisista tuntuu. Tekisi mieli viskata mies katuun, mutta voima ei riitä.

Suhtautuuko naiset samalla tavalla jos toinen nainen tulee sopimattomasti ehdottelemaan ja koskettelemaan, kuin että se olisi mies? Empä oikein usko.

Naiset eivät juurikaan kouri muita naisia.

Vierailija
51/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muehiä voi ahdistella seksuaalisesti kun miehet kuitenkin tykkää siittä, ihan samalla tavalla kun ei miehiä voi taiskata kun miehet kuitenkin tykkää siittä seksuaalisuudesta. Herää nyt sinäkin 😂

Keksin useammankin tavan miten miehen voi "taiskata", en usko että haluaisit kokea yhtään niistä vaikka sitä väittäisitkin.

Ja me naiset kun ei voida käyttää teihin ihan niitä traditionaalisia keinoja, ne tulee olemaan aika paljon hevimpää tavaraa.

Vierailija
52/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken aa ja oo on se että mies jos ei nyt käy sen ahdistelian kimppuun, niin tekee selväksi että anna olla viimeinen kerta. Naiset taas jähmettyy ja ovat monesi ihan hiljaa kun heitä kouritaan vaikka pitäisi huutaa ja raapia naamaa.

Tuota lamaantumista ahdistelijat juuri odottaa. Naien on ihan hiljaa ja korkeintaan hengittää nopeasti kun mies hyväilee. Siitä todella kannattaisi naisten opetella eroon ja pitää edes raivoisaa ääntä jos nyt ei yritä lyödä kynsiä silmään.

Vierailija
53/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten ei miehetkään toisia miehiä.

Vierailija
54/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pyllistää. Joku tai jotkut voi tulla ja ottaa housut pois

Kesäkurpitsaa ja banaania rairai

Vähän "huumoria" jätkäporukalla.

Vierailija
55/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten ei miehetkään toisia miehiä.

Tämä ei ole totta. 

Vierailija
56/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pikkumiehellä oli päällä?

Vierailija
57/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On suudeltu väkisin humalassa. Ei ole kovin kiva yhdistelmä tupakan, viinan ja huulipunan maku.

Miesten tavaramerkki

Vierailija
58/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muehiä voi ahdistella seksuaalisesti kun miehet kuitenkin tykkää siittä, ihan samalla tavalla kun ei miehiä voi taiskata kun miehet kuitenkin tykkää siittä seksuaalisuudesta. Herää nyt sinäkin 😂

Keksin useammankin tavan miten miehen voi "taiskata", en usko että haluaisit kokea yhtään niistä vaikka sitä väittäisitkin.

Ja me naiset kun ei voida käyttää teihin ihan niitä traditionaalisia keinoja, ne tulee olemaan aika paljon hevimpää tavaraa.

Kerro lisää. Alkoi kiinnostaa. N48

Vierailija
59/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pikkumiehellä oli päällä?

On taas annettu ymmärtää. Ohhoh.

Vierailija
60/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua inhottaisi ihan yhtä paljon.

Jännä vaan, kukaan nainen ei ole tehnyt niin. Noh, kerran yksi iski silmää ja se vähän ihmetytti (tunsin/tunnen hänet, ihan hauska mimmi).

Miesten määrää ei edes kykene laskemaan, se on niin normaalia. Vain yksi mies on tyytynyt pelkkään silmän iskuun (oli toivottua, hän tiesi että pidän hänestä ja tunnettiin), kyllä ne tollot ihan iholle tulee.

Noh, yksi lepakko joskus läpällä heitti josko vaihtaisin miehet häneen, mutta hänetkin tunsin pidemmältä ajalta, tiesin että se on vaan läppää ja hänkään ei iholle tullut.