Miten miehiä ahdistellaan seksuaalisesti?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua on naiset hivelleet sisäreidestä, puristelleet persettä ja munia ja painaneet rintojaan minua vasten ilman suostumustani. m49
Niin on minuakin, eikä ole haitannut yhtään mikäli olen silloin ollut vapaa. Ja vaikken olisi ollut niin otan lähinnä huumorilla, enkä mene hysteeriseksi kuten naiset tekee.
Oon joskus nuorena ihan totaalisen kännissä tehnyt noin. Kerran. Se edelleen hävettää ja haluaisin pyytää anteeksi tyypiltä, hyvä että työnsi mut pois ja että tajusin jopa siinä tilassa että nyt oli tosi huono veto. Ei ollut haluttua, ei suotavaa eikä millään tavalla ok. Ja siis oon naisena itsekin tullut ahdistelluksi, ei ikinä ok. Se on normaalille ihmiselle todella ahdistavaa ja herkemmälle jopa lamaavaa, jotkut osaa tosin vaan vetää lättyyn ja hyvä niin.
Mitä muuten se "vapaus" vaikuttaa siihen?
Ja mitä tulee "hysteerisyyteen" niin tuo on todella vähättelevää. Sä et tajua yhtään kuinka yleisiä pahoinpitelyt ja rskaukset on ja siinä todella herkästi menee paniikkiin jos joku tulee iholle.
Sä olet sentään mies, eli fyysisesti isompi ja vahvempi ja voit aina aika helpolla laittaa sen ahdistelijan vaikka linkkuun halutessas, me pienet naiset ei siihen pystytä.
Vierailija kirjoitti:
Se on syy miksi itse en enää baareissa käy kun jokainen kerta kun kävin baareissa tuli aina vanhempia naisia ouritelemaan ja tunkemaan käsiään housuihini ja kun pyysin lopettamaan niin sain naureskelua että älä viitsi haluat kuitenkin seksiä ja kun sanoin asiasta järjestyksenvalvojille niin nekin vain naureskeli eikä puuttunut asiaan mitenkään vaikka näki niitä tilanteita. Osa niistä tilanteista tapahtuisi suoraan järjestyksenvalvojan edessä ja se kuuli aivan varmasti että pyysin lopettamaan mutta kun tekijä oli nainen ja minä olen mies sekä se että kyseiset järjestyksenvalvojat oli naisia niin mitenkään ne ei asiaan puuttunut. Nais poliisi ei vielä tänä päivänäkään suostu ottamaan rikosilmoitusta vastaan seksuaalisesta ahdistelusta jos tekijö on nainen ja uhri on mies
Minäkin kyllästyin kerran yhteen itseäni huomattavasti vanhempaan naiseen, joka vaan tunkn viereen ja monta kertaa vei kättä reidelleni. Lopulta sanoin lähteväni hakemaan uutta drinkkiä ja pyysin tiskillä että heittävät sen naisen ulos. Pyysivät sensijaan että minä lähtisin johonkin toiseen baariin. Eläköön tasa-arvo.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, että kun nainen hiplaa tai koskee haaroväliä tms. yökerhossa, niin se tuntuu seksuaaliselta ahdistelulta silloin kun olet miehistä kiinnostunut mies. Eli gay. Muulloin se ei tunnu ahdistelulta vaan lähinnä kivalta.
M48
Pane mieleesi tuo kommenttisi ja palaa siihen 20 vuoden päästä. Kun "nainen" on 50+ tai jopa 60+ sekä 150 kg, se ei tunnut kivalta. / M1957
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti käsite "seksuaalinen ahdistelu" on myrkyllisen feminismin utopiatuotos, se tarkoittaa flirttailua, parinvalintaa.
Okei, eli jos homo kouraisee sinua pyllystä se on vain flirtti? Johon pitää hymyillä nätisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua on naiset hivelleet sisäreidestä, puristelleet persettä ja munia ja painaneet rintojaan minua vasten ilman suostumustani. m49
Niin on minuakin, eikä ole haitannut yhtään mikäli olen silloin ollut vapaa. Ja vaikken olisi ollut niin otan lähinnä huumorilla, enkä mene hysteeriseksi kuten naiset tekee.
Entäs kun tekijänä on toinen mies, otatko silloinkin huumorilla eikä haittaa? Saako homomies tulla puristelemaan muniasi ja painautua iholle?
Silloin vedän turpaan täysillä, koska en ole mikään hinuri. Tai no ennemin roikotan niskansta ulos ja viskaan katuun, kun lyömisestä se pelle menee itkemään kytille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti käsite "seksuaalinen ahdistelu" on myrkyllisen feminismin utopiatuotos, se tarkoittaa flirttailua, parinvalintaa.
Okei, eli jos homo kouraisee sinua pyllystä se on vain flirtti? Johon pitää hymyillä nätisti?
Tuskin. Mutta moni mies ei osaa ajatella näin päin. Se, että kuka tuntematon tahansa mies tulee kourimaan, on naiselle yhtä inhottavaa, kuin jos vieras homo tulee kourimaan heteromiestä. Mutta tämä on monelle miehelle vaikea ajatus, koska silloin täytyisi hyväksyä tilanteen inhottavuus.
"Silloin vedän turpaan täysillä, koska en ole mikään hinuri. Tai no ennemin roikotan niskansta ulos ja viskaan katuun, kun lyömisestä se pelle menee itkemään kytille."
Tuo on juuri hysteeristä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun tekijänä on toinen mies, otatko silloinkin huumorilla eikä haittaa? Saako homomies tulla puristelemaan muniasi ja painautua iholle?
Silloin vedän turpaan täysillä, koska en ole mikään hinuri. Tai no ennemin roikotan niskansta ulos ja viskaan katuun, kun lyömisestä se pelle menee itkemään kytille.
AIVAN. Nyt ymmärrät miltä naisista tuntuu. Tekisi mieli viskata mies katuun, mutta voima ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AIVAN. Nyt ymmärrät miltä naisista tuntuu. Tekisi mieli viskata mies katuun, mutta voima ei riitä.
Miksihän kukaan homo ei ole kehittänyt kostopalvelua? Maksusta kävisi vähän ahdistelemassa ahdistelijaa. Luulisi että moni nainen maksaisi.
Ensimmäinen fyysinen ahdistelu tapahtui kun olin joku 14v, nuoren naisen toimesta, luultavasti 18+ mutta en voi vannoa. Koskettelua, tuhmia puheita jne. Tuntematon henkilö.
Kun 18, sama jatkui baareissa 30+ haaskojen toimesta. Vaikka olin tyttöystävän kanssa liikenteessä.
Itsensäpaljastaja (nainen) rannalla
Baarissa kännisten "pokausyrityksiä". Samoin laivalla.
Pitkiä likaisia katseita.
Olen 47 eikä ole vielä loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Viimeisin kokemus. Autossa, oltiin matkalla hakemaan grillimakkaroita tehtaalta viikonlopun asiakastapahtumaa varten. Liikennevaloissa ku salama kirkkaalta taivaalta...mää meen parin kuukauden kulutta naimisiin, haluaisin sitä ennen vähän vierasta...miten ois? En vastannut mitään, vaan käänsin keskustelun toisaalle. Viikon kuluttua sain potkut vähäpätöisen syyn takia (Tekosyyn.)
Vilauttamalla rannetta tai pahempi, nilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän kukaan homo ei ole kehittänyt kostopalvelua? Maksusta kävisi vähän ahdistelemassa ahdistelijaa. Luulisi että moni nainen maksaisi.
Koska mies se on homokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, että kun nainen hiplaa tai koskee haaroväliä tms. yökerhossa, niin se tuntuu seksuaaliselta ahdistelulta silloin kun olet miehistä kiinnostunut mies. Eli gay. Muulloin se ei tunnu ahdistelulta vaan lähinnä kivalta.
M48Pane mieleesi tuo kommenttisi ja palaa siihen 20 vuoden päästä. Kun "nainen" on 50+ tai jopa 60+ sekä 150 kg, se ei tunnut kivalta. / M1957
Ja sinäkin olet jo kurttuinen vanha papparainen. Eikä perheen ulkopuoliset naiset kiinnostu.
Baarissa naiset puristelevat pyllystä. Ei se ole kuitenkaan ahdistelua koska tykkään siitä 😅
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Mutta moni mies ei osaa ajatella näin päin. Se, että kuka tuntematon tahansa mies tulee kourimaan, on naiselle yhtä inhottavaa, kuin jos vieras homo tulee kourimaan heteromiestä. Mutta tämä on monelle miehelle vaikea ajatus, koska silloin täytyisi hyväksyä tilanteen inhottavuus.
Kaiken aa ja oo on se että mies jos ei nyt käy sen ahdistelian kimppuun, niin tekee selväksi että anna olla viimeinen kerta. Naiset taas jähmettyy ja ovat monesi ihan hiljaa kun heitä kouritaan vaikka pitäisi huutaa ja raapia naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä olet herkkä kun pikku friltistä suutut.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla naisten seksuaalisen ahdistelu verrattavissa siihen syyttelyyn mitä miehet saa jos edes katsoo naista päin, varsinkin jos nirppanokka vanhempi nainen näkee oman ikäisen miehen katsovan nuorempia naisia.
Mitä ihmettä sä selität?
Esihenkilönä puutuin hitusen liian tyrkyn naisen käytökseen. Läpsi mieskollegaa pyllylle, ehdotteli yhtä sun toista ja hiveli minun nähden miehen reittä. Nainen ei tajunnut yhtään miksi hän ei saisi käyttäytyä noin.