Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehiä ahdistellaan seksuaalisesti?

Vierailija
09.04.2026 |

Kertokaa

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti käsite "seksuaalinen ahdistelu" on myrkyllisen feminismin utopiatuotos, se tarkoittaa flirttailua, parinvalintaa.

Okei, eli jos homo kouraisee sinua pyllystä se on vain flirtti? Johon pitää hymyillä nätisti?

Tuskin. Mutta moni mies ei osaa ajatella näin päin. Se, että kuka tuntematon tahansa mies tulee kourimaan, on naiselle yhtä inhottavaa, kuin jos vieras homo tulee kourimaan heteromiestä. Mutta tämä on monelle miehelle vaikea ajatus, koska silloin täytyisi hyväksyä tilanteen inhottavuus. 

Kaiken aa ja oo on se että mies jos ei nyt käy sen ahdistelian kimppuun, niin tekee selväksi että anna olla viimeinen kerta. Naiset taas jähmettyy ja ovat monesi ihan hiljaa kun heitä kouritaan vaikka pitäisi huutaa ja raapia naamaa.

Tuota lamaantumista ahdistelijat juuri odottaa. Naien on ihan hiljaa ja korkeintaan hengittää nopeasti kun mies hyväilee. Siitä todella kannattaisi naisten opetella eroon ja pitää edes raivoisaa ääntä jos nyt ei yritä lyödä kynsiä silmään.

Valitettavasti tuo reaktio ei ole itsestä kiinni.

Kuten ei sitten varmaan sekään että himo ottaa miehestä vallan?

Vierailija
82/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti käsite "seksuaalinen ahdistelu" on myrkyllisen feminismin utopiatuotos, se tarkoittaa flirttailua, parinvalintaa.

Okei, eli jos homo kouraisee sinua pyllystä se on vain flirtti? Johon pitää hymyillä nätisti?

Tuskin. Mutta moni mies ei osaa ajatella näin päin. Se, että kuka tuntematon tahansa mies tulee kourimaan, on naiselle yhtä inhottavaa, kuin jos vieras homo tulee kourimaan heteromiestä. Mutta tämä on monelle miehelle vaikea ajatus, koska silloin täytyisi hyväksyä tilanteen inhottavuus. 

Kaiken aa ja oo on se että mies jos ei nyt käy sen ahdistelian kimppuun, niin tekee selväksi että anna olla viimeinen kerta. Naiset taas jähmettyy ja ovat monesi ihan hiljaa kun heitä kouritaan vaikka pitäisi huutaa ja raapia naamaa.

Tuota lamaantumista ahdistelijat juuri odottaa. Naien on ihan hiljaa ja korkeintaan hengittää nopeasti kun mies hyväilee. Siitä todella kannattaisi naisten opetella eroon ja pitää edes raivoisaa ääntä jos nyt ei yritä lyödä kynsiä silmään.

Siis lamaantuminen ahdistelutilanteessa on täysin verrannollinen siihen, että miehen on vaan himoissaan pakko tehdä mitä haluaa kun ei voi itselleen mitään?

Ymmärsinkö oikein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen ketjussa on sitä mieltä että miesten ahdistelu on ok?

Kuinka moni mies on sitä mieltä että naisten ahdistelu on ok?

Tai itsen? Jos se ei ole eri sukupuolta oleva viehättävä tapaus?

Kaikki miehet ovat sitä mieltä ettei naisten ahdistelu ole ok

Kaikki naiset ovat sitä mieltä ettei miehiä voi edes ahdistella.

EN tidä onko noin mutta naiset alkaa helposti syyllistää miestä siitä jos ei tee stoppia epämukavalle ahdistelevalle naiselle. Mikset torjunut häntä? Sinähän olet mies? Vaikka ymmärrystä tulisikin, niin ahdistunut itkua tihruttava mies on niidenkin naisten mielestä heikko.

Vierailija
84/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot siis useinkin naisia r ais kaillut ?

Vierailija
85/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua on naiset hivelleet sisäreidestä, puristelleet persettä ja munia ja painaneet rintojaan minua vasten ilman suostumustani. m49

Niin on minuakin, eikä ole haitannut yhtään mikäli olen silloin ollut vapaa. Ja vaikken olisi ollut niin otan lähinnä huumorilla, enkä mene hysteeriseksi kuten naiset tekee.

Entäs kun tekijänä on toinen mies, otatko silloinkin huumorilla eikä haittaa? Saako homomies tulla puristelemaan muniasi ja painautua iholle? 

Hinuria vedettäisiin tylysti turpaan.

Vierailija
86/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lamaantuminen ahdistelutilanteessa on täysin verrannollinen siihen, että miehen on vaan himoissaan pakko tehdä mitä haluaa kun ei voi itselleen mitään?

Ymmärsinkö oikein?

Luultavasti ne on lähempänä toisiaan kuin halutaan uskoakkaan. Kaikki miehet ei hallitse reaktioitaan.

Vierailija
87/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Silloin vedän turpaan täysillä, koska en ole mikään hinuri. Tai no ennemin roikotan niskansta ulos ja viskaan katuun, kun lyömisestä se pelle menee itkemään kytille."

Tuo on juuri hysteeristä käytöstä.

Naiset on hysteerisiä. Miehet hoitaa asiat suoraviivaisemmin.

Vierailija
88/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka seuraavilla tavoilla

- tullaan syliin istumaan 

- hivellään tai kosketellaan olkapäistä tai muualta yläkropasta

- puristetaan perseestä 

- kouritaan haaroista

- suudellaan ilman lupaa poskelle tai suulle

- näykkäistään korvalehdestä tai nuolaistaan korvalehdestä ja kerrotaan samalla tuhmuuksia

Nämä siis itselleni sattuneita tapauksia. 

Vierailija
89/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja kyllä minua on ahdistellut naiset. On kourittu, tuupattu rintoja naamaan, yritetty väkisin suudella. Puriteltu, ehdoteltu ja jne.. Lisäksi nainen on raiskannut ja äitini käytti minua seksuaalisesti hyväksi. Osaavat naisetkin... 

Minun miehen on taas nainen väkisin ottanut suihin kesken unien. Kuvannut häntä ja kiristänyt niillä kuvilla. Hän oli silloin 14.v. Olen myös nähnyt kuinka naiset häntä yrittää baarissa lähestyä ja se on kaikkea muuta kuin kaunista katseltavaa. Käydään kiinni, ei uskota ei:tä, ei välitetä vaikka minä olen vieressä. Tykitetään itseään panolle ja jne. 

Vierailija
90/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ahdisteltu kahdesti elämäni aikana. Ensimmäisellä kerralla ahdistelija oli mies ja toisella nainen. Olen mieheksi pienikokoinen ja minulla on pitkät hiukset joista olen aina ollut ylpeä. Ensimmäinen kerta tapahtu kun olin noin 14v, tekijä oli koulun miesopettaja. Tyyppi oli vaikuttanut jo aiemmin todella erikoiselta hyypiöltä ja olikin myöhemmin todeksi paljastuneita huhuja miehen äärimmäisen epäasiallisesta käytöksestä sekä alakouluikäisiä  tyttöjä että vanhempiakin oppilaita kohtaan edellisessä koulussa. Juttelin siis kavereiden kanssa käytävällä ja tämä mies alkaa käytännössä hinkkaamaan itseään selkääni ja nuuhkimaan tukkaani. Jotain se kuiskaili milloin ajattelin leikata hiukseni yms. Vastasin todella tylysti takaisin ja siitä se sitten häipyi. En vain tajunnut siinä iässä tilanteen vakavuutta ja jätin asia melkolailla omaksi tiedokseni. Kaverit eivät tehneet mitään koska tämä ukko vei heitä paikalliseen konditoriaan syömään säännöllisesti mikä myös oli tosi erikoista.

Toinen kerta tapahtui ollessani 22v. Jaoin postia ja joku viinalta haiseva noin 60v nainen astui samaan hissiin kanssani. Jotain se horisi siinä ilman että sain selvää ja yhtäkkiä yritti suudella väkisin. Työnsin naisen irti minusta ja ymmärsi sentään painua matkoihinsa. Työkaverien reaktio oli sitten se että sekä naiset että miehet alkoivat heitäämään sitä samaa kjeh rjäh kyllä sinäkin nyt saat-roskaa. Ei naurattanut, ei ollenkaan. Ihmekös että miehiin kohdistuvaan ahdisteluun ei suhtauduta vakavasti kun se on mukamas niin huvittavaa.

Vierailija
91/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saattaa herättää suikkarilla, joka on käytännössä rais kaus sillä mies ei ole voinut nukkuessaan antaa suostumustaan.

Vierailija
92/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä miehellä ei ole sitä tätiä tai äidin ystävätärtä joka on "kehunut" irstaasti, kosketellut lihaksia tai kasvoja jne....

Vierailija
93/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen ketjussa on sitä mieltä että miesten ahdistelu on ok?

Kuinka moni mies on sitä mieltä että naisten ahdistelu on ok?

Tai itsen? Jos se ei ole eri sukupuolta oleva viehättävä tapaus?

Kaikki miehet ovat sitä mieltä ettei naisten ahdistelu ole ok

Kaikki naiset ovat sitä mieltä ettei miehiä voi edes ahdistella.

EN tidä onko noin mutta naiset alkaa helposti syyllistää miestä siitä jos ei tee stoppia epämukavalle ahdistelevalle naiselle. Mikset torjunut häntä? Sinähän olet mies? Vaikka ymmärrystä tulisikin, niin ahdistunut itkua tihruttava mies on niidenkin naisten mielestä heikko.

Olen huomannut tämän asenteen. Baarissa toinen mies tuli jotain kännissä haastamaan, mutten sanonut mitään ja kävelin pois. Toinen tuli perässä ja tyrkkäsi selkään niin että olin rähmällään lattialla. Nousin ja juoksin pois. Tuttu nainen joka oli paikalla kysyi myöhemmin että mikset puolustanut itseäsi kun olet isompikin kuin se toinen? Meni vaivaantuneeksi kun sanoin että minua pelotti ihan hirveästi. Olen sen elämäni aikana huomannut että naiset halveksii heikkoja miehiä jotka ei toimi silloin kun pitää vaan pakenee. Naiseta ei ajateltaisi niin.

Vierailija
94/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiin kohdistuva ahdistelu ei ole mitenkään verrattavissa naisten kokemaan ahdisteluun. Valtasuhteet ei ole niissä tasan ja nainen on useimmiten miestä heikompi.

Vierailija
95/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiin kohdistuva ahdistelu ei ole mitenkään verrattavissa naisten kokemaan ahdisteluun. Valtasuhteet ei ole niissä tasan ja nainen on useimmiten miestä heikompi.

Kyllä. Täälläkin miehet vetää sen ihan vitsiksi ja sanoo ettei se haittaa ythään. Naiset ei tee niin ikinä koska pelkäävät ahdistelluksi tulemista. Nuokin muutama ahdistelustaan kertovaa miestä on todennäkoisimmin trolleja jotka keksii ne tarinat.

Vierailija
96/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiktiivisessä Garbin maailmassa päähenkilö sai alkunsa ahdistelun tuloksena.

Samanlaista ahdistelua enkä etenkään vammautumista en omalle kohdalleni toivo, mutta usein olen haaveillut joutuvani edes jonkinlaisen ahdistelun, joka silloin olisi tietenkin "ahdistelua", kohteeksi. Minua ei kuitenkaan ole koskaan elämäni aikana lähennelty, edes ne kuuluisat pubiruusut eivät ole niin tehneet.

No, meitä on moneksi.

Vierailija
97/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että myönnätte että pidätte miehiä inhottavina ettekä ole seksuaalisia kuten miehet. Usein tällä koitatte muita uskotella.

Vierailija
98/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Täälläkin miehet vetää sen ihan vitsiksi ja sanoo ettei se haittaa ythään. Naiset ei tee niin ikinä koska pelkäävät ahdistelluksi tulemista. Nuokin muutama ahdistelustaan kertovaa miestä on todennäkoisimmin trolleja jotka keksii ne tarinat.

Miksi sitten vingutte tasa-arvoa kun emme tasa-arvoisia ole teidänkään puheiden mukaan?

Vierailija
99/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee, ymmärtää hyvin miksi jotkut miehet luulevat, etteivät "komeiden" miesten ahdistelut muka ole ahdistelua naisia kohtaan. Hehän itse kirjoittavat, että vain jos nainen on vanha, lihava ja/tai ruma, ahdistelu haittaa heitä. Ilmankos sitten luulevat naisten ajattelevan samoin. 

Vierailija
100/106 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja kyllä minua on ahdistellut naiset. On kourittu, tuupattu rintoja naamaan, yritetty väkisin suudella. Puriteltu, ehdoteltu ja jne.. Lisäksi nainen on raiskannut ja äitini käytti minua seksuaalisesti hyväksi. Osaavat naisetkin... 

Minun miehen on taas nainen väkisin ottanut suihin kesken unien. Kuvannut häntä ja kiristänyt niillä kuvilla. Hän oli silloin 14.v. Olen myös nähnyt kuinka naiset häntä yrittää baarissa lähestyä ja se on kaikkea muuta kuin kaunista katseltavaa. Käydään kiinni, ei uskota ei:tä, ei välitetä vaikka minä olen vieressä. Tykitetään itseään panolle ja jne. 

Saanko kysyä, oletteko jostain uskonnollisista piireistä joissa vanhemmat ovat itse kokeneet hyväksikäyttöä ja tekevät sitä lapsilleen?