Triplan edessä feissarit ahdistelee vanhuksia
Vain vanhempia ihmisiä lähestyttiin. Ovatkohan nämä laillisella asialla.
Kommentit (32)
Ovatkoha laillisella asialla päivystämässä ja tarkkailemassa kulkijoita nuo numerolehden myyjät.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on feissari
kvg
Nihän se... Vetäisin kepin jääpiikillä. Hää läks.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on feissari
Face -to-face myyjä. Eli lähestyy tyrkkyttämään jotain. Myös katukaupustelija on ehkä paras käännös.
Sitten on B2B eli bisnes-to-bisnes se on sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on feissari
Naaman eteen ryntäävä tyrkkytäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tietää keitä on helpointa huijata. Samoin kuin Romanian mannepaskakerjäläiset.
Pidättekö ikäihmisiä tyhminä ? Voi kävellä ohi ja vilkuttaa jos sikseen, ei tarvitse suuta avata. Romanialaiset ei lähesty ketään kun ei ole kieltä millä kommunikoida.
Voi olla muistisairaus.
Eikö noilla voisi olla kadulla pistettä minne halukkaat voi itse pysähtyä tekemään kauppoja ja lahjoituksia ja juttelemaan? Nyt on ahdistavaa kun hyökkäävät kimppuun kysymättä. Yhdessä vaiheessa olin jäänyt pitkälle sairaslomalle ja olin kuukausia tuloton, ja joutunut hakemaan diakonilta ja ruokajonoista apuja. Nämä hyökkäsivät joka kerta ohi kulkiessa vaatimaan kuukausilahjoituksia jne. Sanoin joka kerta että itselle kelpaisi lahjoitukset tässä tilanteessa ,että tili miinuksella
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lasten vesipyssy jonka täytän aamuvirtsalla. Ahdisteleva feissari saa kultaisen suihkauksen.
Siitä tulee aikuisten vesipyssy tuolla tankkauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tietää keitä on helpointa huijata. Samoin kuin Romanian mannepaskakerjäläiset.
Pidättekö ikäihmisiä tyhminä ? Voi kävellä ohi ja vilkuttaa jos sikseen, ei tarvitse suuta avata. Romanialaiset ei lähesty ketään kun ei ole kieltä millä kommunikoida.
Ikäihmiset on opetettu puhumaan/vastaamaan vieralleki ihmisille, jos vieras tulee heiä puhuttelemaan. Se on ikäihmisten maailmassa kohteliasta.
Vanhempi väki ei ole tottunut ahdistelevaan katukaupusteluun, vaan usein ystävällisyyttään vastaa näille. Nuoret kulkevat sujuvasti kuin feissaria ei olisi olemassakaan ja alkavat videoida, jos feissari koskee heihin, aukoo päätä tai jää seuraamaan.
Elisahan rikollisesti laskuttaa puhelut lankaan, vaikka on rajaton liittymä.