Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty hyväksymään etten ole hyvännäköinen

Vierailija
09.04.2026 |

Mä en kykene hyväksymään että en ole hyvännäköinen. Se estää painonpudotuksen kun tajuaa että vaikka kuinka iso ero olis nykyisen ja sen paremman näköisen välillä silti se olis joku max 7.  Joku ihan nätti kuulostaa sellaiselta joo kelpaa, niin kun muutakaan ei ole. Yhtä näkymätön sitä silloinkin olisi.  En oikein kykene ajattelemaan että tämä olis jotain pelkkää katkeruutta vaan täyttä totta vaikka sitä kuinka silottaisi. 

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on iha muita vikoja. 

Mistäs sinä tiedät? Minkä takia Ohitat mun oman kokemuksen siitä että kärsin etten ole syntynyt hyvännäköiseksi. Miksi tämä pitää aina vaientaa. Hyvännäköisyys on hyvin paljon asioita helpottava ominaisuus vaikka kuinka siellä väität muuta. 

No minun kokemus on, ettei ulkonäöstä ole mitään hyötyä, jos on introvertti ja pelkää sosiaalisia tilanteita.

Ihminen on paljon muutakin kuin ulkonäkönsä.

~eri

Vierailija
122/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä etua sitten saisit olemalla kauniimpi? Eikö nuo edun tavoittelut juuri rumenna sinua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vtun sairas ajattelutapa. Hoidata pääsi ap.

Se että sinä kauniina ja hyvännäköisenä näät maailman eri tavalla siihen on varmaan aivan pätevä syy. 

Oon ihan tosi tavallinen keski-ikäinen nainen. 20 kg ylipainoa, hiukset itse leikattu en värjää. En meikkaa juuri yhtään. Käytän värikkäitä vaatteita. En ole ruma enkä kaunis. Kelvatkoon! Ja jos ei kelpaa niin naamaani joutuu silti muut katselemaan. Minä en näe sitä mistään kun en peilejä tuijota. Sulla on liikaa aikaa ap. Keskity olennaiseen. Ootko työssä!?

En ole. Olen aina ollut työelämän ulkopuolella. Mulla ei ole työnhakuvelvoitetta ees. 

Vierailija
124/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä etua sitten saisit olemalla kauniimpi? Eikö nuo edun tavoittelut juuri rumenna sinua? 

Nyt en oikein ymmärtänyt. 

Vierailija
125/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattais olla ruma.

Vierailija
126/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattais olla ruma.

No jos on syntynyt rumana

Vierailija
127/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on nyt se tavoitetila? Haluat olla kaunis, koska sitten voisit 

-laittaa someen paljon omakuvia ja saada niihin paljon tykkäyksiä ja viestejä miehiltä

-mennä baariin ja saada huomiota lukuisilta miehiltä ja harrastaa paljon irtoseksiä

-saada kauneuden avustuksella töitä 

-löytää kauniiseen naamaasi rakastuva puoliso

-jotain muuta, mitä? 

Vierailija
128/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattais olla ruma.

No jos on syntynyt rumana

No ei varmaan olis kannattanut olla ensimmäinen maalissa.

Vierailija
129/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää niin hääviä ole :( Aina joku kiimainen narttu hankaamassa silliarmoista ärväkettään teryleenin puntiin ja vonkaamassa hässimään itseään. HYI !

Vierailija
130/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä on taas kiva keskustelu, mikään mitä sulle sanotaan ei kelpaa. Mihin sä meitä kaipaat? Yleisöksi lopulliselle ratkaisulle?

Lopettakaa tuo sievistely ettei hyvännäköisyyttä tartte mihinkään. Sillä jokainen pääsee pitkälle. 

Juu Tarja Halonenkin on oikein missien missi ja ulkonäöllään pääsi presidentiksi...

Vierailija
131/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ota lääkkeesi. Oikeastaan mikään ei ole naamasta kiinni. Tää on sun oma sairas kuvitelma, jolla ei ole todellisuuspohjaa. Ootko vetäny viinaa ja tuhonnut aivosolusi pahasti jo?

No mä olen jäänyt ilman miestä ja siten omaa perhettä ruman naamani takia. Kukaan ei koskaan tullut minulle esim baarissa juttelemaan kun olin nuori (vaikka olin hoikka ja treenattu) ja kun itse lähestyin miehiä sain järjestään pakit. Kommentteja mitä miehiltä kuullut esim "hei ruma tyttö", "et sinäkään mikään kaunotar ole". 

Tuollaista miehet baarissa möläyttelevät huolimatta omasta ulkonäöstään. Sain itse kuulla olevani sika, kun olin  n. 6  kg ylipainoinen, en siis mikään tankki.  Baariympäristö ei ole välttämättä paras ympäristö luoda ihmissuhteita, itsetunto voi romahtaa.  Maailma on melko julma paikka jos kuuntelee ja lukee kommentteja. Lohtu: kauniit ja mitättömän näköiset ovat vanhana suunnilleen samannäköisiä.  Ja ne  möläyttelevät äijät saattavat kasvaa horsmaa kuoltuaan omaan ilkeyteensä. 

Vierailija
132/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä on taas kiva keskustelu, mikään mitä sulle sanotaan ei kelpaa. Mihin sä meitä kaipaat? Yleisöksi lopulliselle ratkaisulle?

Lopettakaa tuo sievistely ettei hyvännäköisyyttä tartte mihinkään. Sillä jokainen pääsee pitkälle. 

Joo kauneus on suunnaton lahja, mutta suuri osa ihmisistä elää elämänsä tavallisen näköisenä aivan tyytyväisenä. Kannattaa vaihtaa näkökulmaa elämään ja pienentää ulkonäön merkitystä oman onnen lähteenä. 

Vierailija
133/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nätti

Vierailija
134/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tankkerina olet 5 ja laihtuneena 7 niin onhan tuossa huima ero. Terveydellinen ero kun kehon rasvaprosentti on pienempi ja kaupasti saa ostettua kivempiä vaatteita kun ei tarvitse aina käyttää sitä perussäkkiä. Kyllähän tämä piristää ketä tahansa.

Ja tämä itsessään nostaa itsetuntoa mikä näkyy sitten olemuksessa, ja se taas voi nostaa sitä numeroa pykälän ylöspäin

Voi voi ja voi. Kyllä minä tiedän mikä tilanne oli silloin ja nyt. 

Etkö ymmärrä mitä tarkoitin? Kun itsetunto kohoaa tuosta laihtumisesta niin se näkyy myös ulospäin, mutta se peli taitaa sinun kohdalla olla menetetty koska olet liian negatiivinen ettei mikään saa sinua muuttumaan

Vierailija
135/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää minulle miehenä että et ole lihava.

M40

Vierailija
136/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet.

Ja terapia tueksi.

Sama täällä ap. Tuntuu epäreilulta. 

Eikä sitä terapia miksikään muuta, sen kanssa vain täytyy jotenkin elää mutta ei mikään terapia muuta sitä etten ole kaunis,ja olen tarpeeksi älykäs sen tosiasian ymmärtämään. 

Elämässä on paljon hyvää ilman omaa kauneutta, vaikka se kaikkeen vaikuttaakin. 

Alapeukuttakaa te kauniimmat vaan menemään. 

No sen terapian tarkoitus on hyväksyä ja arvostaa itseään sellaisena kuin on. Kaikilla meillä on heikkoutemme, kukaan ei ole täydellinen. 

Vierailija
137/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on nyt se tavoitetila? Haluat olla kaunis, koska sitten voisit 

-laittaa someen paljon omakuvia ja saada niihin paljon tykkäyksiä ja viestejä miehiltä

-mennä baariin ja saada huomiota lukuisilta miehiltä ja harrastaa paljon irtoseksiä

-saada kauneuden avustuksella töitä 

-löytää kauniiseen naamaasi rakastuva puoliso

-jotain muuta, mitä? 

Onhan kauneus plussa ja kaunis on ihan yhtä hyvä ihminen kun rumakin vaikka aina sanotaan et kauniit on luonteeltaan kamalia mutta se on kateutta.

Vierailija
138/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muuttaisi sinun elämää jos olisit hyvännäköinen? Olen suht hyvännäköinen mies ja saan katseita naisilta mutta ei tuo ole sen enempää minun elämääni muuttanut. Tottakai se imartelee, mutta siihen se jääkin.

Vierailija
139/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää pois perseestä. Keskity elämään elämääsi äläkä miettimään naamaasi.

No sitä ei ole.  Se on 0 eikä sitä voi kohentaa enää. Tiedän mikä on eikä sitä muuta mikään. Turha selittää yhyy tekosyy. Teille on vaan syötetty aina voi muuttaa suuntaa. Ainoa hyvä on se että olen ollut 5kk raha pelaamatta. Mutta lopettakaa se lässytys että ulkonäkö on toissijaista. 

Lopeta sinä tuo lässytys ulkonäöstä. 

Lopeta itse jostain paska terapiasta ja zombilääkkeistä puhuminen

😃. Tuo oli ainoa kommentti mitä olen tähän ketjuun kirjoittanut. Muut yrittävät näemmä kommentoida tilannettasi asiallisen ystävällisesti, mutta oma asenteesi on kummallisen agressiivinen, hyökkäävä, itsekeskeinen, huomiohakuinen.

Vierailija
140/163 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ota lääkkeesi. Oikeastaan mikään ei ole naamasta kiinni. Tää on sun oma sairas kuvitelma, jolla ei ole todellisuuspohjaa. Ootko vetäny viinaa ja tuhonnut aivosolusi pahasti jo?

Mikään ei ole naamasta kiinni? Pääsenkö minä siis malliksi Pariisiin, miss Suomeksi tai saanko komeimman miehen puolisokseni? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi