Aion alkaa siivoajaksi
..koulutus alkamassa pian.
Kertokaa kokemuksia alalta?
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään unelmatyö kellekään. Mistä tulee tämä kuvitelma että voit aina valita mitä teet työksi? Duunari töissä ei se siivoojan työ sen huonompi ole kuin marketin myyjän. Luuletteko hyllyjen täytön olevan kevyttä ja hauskaa työtä? Ei palkka ole hyvä missään noista mutta pystyy sillä ylläpitämään edes vaatimatonta elintasoa.
Niin pystyy. Jopa säästämään. Asumiskulut vaikuttavat paljon. Olen pitänyt autoakin mutta en oikeasti kaupungissa tarvitse sitä. En elä kulutuskeskeistä elämää, ei ole koskaan tuntunut menetykseltä etten pääse pörräämään ostoksille, syömään, mihin nyt ihmiset rahojaan syytävät. Matkustelin monta vuotta minibudjetilla mutta siitä on mennyt maku.
No on minulla halvat huvini kotona. Olen ihan kiitollinen siitä että pääsin siivoamaan. Ei ole unelmatyö mutta pelastanut monelta kurjalta kun ei ole tarvinnut velkaantua, kinuta muilta etc.
Olen mieluummin silti elättänyt itse itseni kun jättäytynyt terveenä toisten kannettavaksi. En olisi voinut elää jälkimmäisen valinnan kanssa kun oli mahdollisuus työhön.