Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion alkaa siivoajaksi

Vierailija
09.04.2026 |

..koulutus alkamassa pian.

Kertokaa kokemuksia alalta?

Kommentit (202)

Vierailija
201/202 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niin että tämmöisessä yhteiskunnassa joka on näin kallis ja terveyspalvelut on romuna, niin pitäisi minimipalkka tai tuet olla vähintään sen 3000e kk. 

Voihan sitä uneksia kaikenlaista.

Eihän tuo ole mitään uneksimista vaan ihan lyhyttä matematiikkaa. Kapitalistista laskelmaa kannattavuudesta ja rajoista missä työnteko kannattaa. Pikemminkin juuri päinvaston kuin uneksimista. Laskelma kannattavuudesta.  

Olen mieluummin silti elättänyt itse itseni kun jättäytynyt terveenä toisten kannettavaksi. En olisi voinut elää jälkimmäisen valinnan kanssa kun oli mahdollisuus työhön.

Vierailija
202/202 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään unelmatyö kellekään. Mistä tulee tämä kuvitelma että voit aina valita mitä teet työksi? Duunari töissä ei se siivoojan työ sen huonompi ole kuin marketin myyjän.  Luuletteko hyllyjen täytön olevan kevyttä ja hauskaa työtä? Ei palkka ole hyvä missään noista mutta pystyy sillä ylläpitämään edes vaatimatonta elintasoa. 

Niin pystyy. Jopa säästämään. Asumiskulut vaikuttavat paljon. Olen pitänyt autoakin mutta en oikeasti kaupungissa tarvitse sitä. En elä kulutuskeskeistä elämää, ei ole koskaan tuntunut menetykseltä etten pääse pörräämään ostoksille, syömään, mihin nyt ihmiset rahojaan syytävät. Matkustelin monta vuotta minibudjetilla mutta siitä on mennyt maku. 

No on minulla halvat huvini kotona. Olen ihan kiitollinen siitä että pääsin siivoamaan. Ei ole unelmatyö mutta pelastanut monelta kurjalta kun ei ole tarvinnut velkaantua, kinuta muilta etc.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi