Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kaikesta luovuitte, kun jäitte työttömäksii

Vierailija
09.04.2026 |

Meillä molemmilla oli yt neuvottelut ja työt loppuu 1.6.2026

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikatauluista ja päivärytmistä.

Vierailija
2/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eväspakista.  En kovin varmana pitänyt työpaikkaa muutenkaan, tavallaan oli  helpotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö on joku fakta,et kukaan ei saa uutta työtä? Ikinä? Se on kumma,kun mä tunnen vaan ihmisiä jotka vaihtaa työpaikkaa eivätkä jää työttömiksi. Työpaikasta toiseen on helpompi vaihtaa,kun saada kortistosta töitä. Itse en luopunut mistään. Olin viikon työtön ja sain uuden työn. Mut jos ei muuta tulevaisuutta näe,niin kannattaa jo alkaa myymään omaisuutta saadakseen rahaa.

Vierailija
4/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkasta, 

Vierailija
5/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisarvosta .

Vierailija
6/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoista, ne oli parasta aikaa päivässä. 

Vierailija
7/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuherätyksistä, kellon kyttäämisestä, ei niin kivoista työkavereista, siitä eväslaatikosta, jatkuvasta auton tankkaamisesta, aikaseen nukkumaan menemisestä, pikku palkasta. Oikeestaan en mistään mikä jäisi kirveltämään.

Vierailija
8/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään, aloitin jo irtisanomisaikana uudessa työpaikassa oppisopimuksella ja nyt olen tämän alan yrittäjä. 

Vierailija
9/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lykkääntyi haave oman kodin ostamisesta. Kumppanin löytämisen mahdollisuudesta en ole luopunut mutta yhä useammin mietin, että onko haaveessani ja unelmassani saada lapsi((a) mitään järkeä? No kohta tuon hoitaa jo aikakin, vaikka miten sanotaan, ettei miehelle olisi merkitystä minkä ikäisenä saa lapsensa. Olenko sitten poikjeus kun minulle (miehenä) on. 

Vierailija
10/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo myyntiin,mökki myyntiin,autot myyntiin, Excel taulukoita,kolikoiden laskemista, vaatteiden korjaamista,harrastuksista luopumista.

Vierailija
11/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä meillä?

Vierailija
12/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisarvosta .

Älä usko tuota vaikka muut (ja some&media!) sanoisivat mitä. Työtön ei ole yhtään vähemmän ihmisarvoineen kuin muut, pikemminkin päinvastoin tuntuu välillä kun esim tämänkin palstan kommentointia lukee. Säälittävää on jos joku tosissaan sitoo, omansa ja muiden, arvottamisen työhön.

Vierailija
13/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutin pitkäaikaisen haaveeni. Muutin maalle ja perustin kotipalvelu-yrityksen. 

Vierailija
14/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talo myyntiin,mökki myyntiin,autot myyntiin, Excel taulukoita,kolikoiden laskemista, vaatteiden korjaamista,harrastuksista luopumista.

Ohis Paljon onnistuitte ssavuttamaan työelämänne aikana asioita, joista moni ei koskaan saavuta työuransa aikana

Vierailija
15/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä etsitty uutta työtä? Vai ihan tyydytään kohtaloon, että kohta ei ole varaa mihinkään? Kannattaa siis jo etsiä edullisempaa asuntoa,nyt kun on varaa muuttaa.

Vierailija
16/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkasta, 

Minä vaan osittain.  Välillä jotakin puhtaana käteen juttuja, pikkukylällä riittää aina jotakin.  On tietysti myös niitä vahtaajia, mutta "talkootyö" ei ole kiellettyä.

Vierailija
17/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkasta.

Vierailija
18/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoista, työnteosta ja työlounaista työkavereiden kanssa ensimmäisenä. Sittemmin kun työttömyys piteni, luovuin myös rivitaloasunnosta ja lopulta autostakin. Autosta luopumisen sivussa kutistui myös maailmani todella paljon. 

Vierailija
19/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥱

Vierailija
20/68 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolisen ja kunnollisen ruoan syömisestä. Heräteostoksista. Herkuista. Myös sähkössä koitan säästää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi