Jos saisit tänään tietää olevasi raskaana, millainen uutinen se olisi sinulle?
mulle katastrofi!
Siis meillä 3 alle 5v lasta ja nuorin nyt 8kk.. Sektiolla tuli tämä viimeinen, joten siksikin ei raskaus olisi kovin suositeltava juttu.. Lisäksi on ajatus että lapsiluku on nyt tässä..
Kommentit (32)
Yllätyshän se olisi, ehkäisystä kun on koitettu huolehtia. En oikein tiedä olisiko se iloinen yllätys vai ei. Toisaalta toivon kyllä kolmatta lasta, mutta en kyllä ihan vielä. Meillä on nyt kaksi lasta toinen 3 v ja toinen pian 1,5v ja nyt vähän alkaa elämä helpottaa. Eli mielelläni odottaisin vielä pari vuotta ennekuin saisimme kolmannen. Mutta jos nyt kuitenkin olisin raskaana, niin tervetulleeksi toivottaisimme uudenkin lapsen.
Juuri mietin jatkanko suhdetta enää, enkä muutenkaan halua enempää lapsia. Tiedän miehen kuitenkin haluavan, siksi siitä niin kauhea itku tulisikin, kun ei tietäisi mitä tehdä. En haluaisi olla raskaana, en varsinkaan synnyttää ja vielä vähemmän hoitaa vauvaa... Toivomme siis, ettei pillerit ole pettäneet ;)
Tässä on vasta toinen kierto yritystä, mutta olisin niin onnellinen. :)
Tosin hämmästelisin, sillä mies laittoi toisen lapsen jälkeen piuhat poikki, enkä ole vieraissakaan käynyt...
on nyt täynnä,3 täysin eri-ikäisiä lapsia,kuopus on nyt 2v,toisaalta menisi samaan putkeen kun tässä kerran hoitovapaalla ollaan. Vauvakuumettahan mulla on ollut ties kuinka pitkään ja ikää mulla on 36v
olisin nimittäin ollu raskaana sitte 12 kk, eli oli pahasti yliaikanen eikä maha kasvanu mihinkään....
Olen meinaan neljän pienen lapsen yksinhuoltaja, nuorin vuoden.
Arki on aika selviytymistä nytkin, vasta harjoittelemme elämää ilman isää.
Eipä viides oikein sopisi kuvioihin nyt.
Olisin uusi neitsyt Maria.