Jos saisit tänään tietää olevasi raskaana, millainen uutinen se olisi sinulle?
mulle katastrofi!
Siis meillä 3 alle 5v lasta ja nuorin nyt 8kk.. Sektiolla tuli tämä viimeinen, joten siksikin ei raskaus olisi kovin suositeltava juttu.. Lisäksi on ajatus että lapsiluku on nyt tässä..
Kommentit (32)
Kun ei ole enää kohtuakaan.
JOskus harmittaa, kun tietää, että nämä lapset on nyt tässä ja että lisää ei saa kuin adoptoimalla. Mutta oikeasti en ole varma, että jaksaisin enää yhtään lisää, hyvä kun pärjään näiden kahden kanssa.
kun piuhat on ollu poikki minulla jo monta vuotta. Siinähän se menisi, kuopus, eskarilainen, harmittelee tosi usein kun "kaikilla muilla" on pikkusisaruksia, Tosin pelkäisin raskautta edellisten komplikaatioiden vuoksi.
Olisihan siinä miehelle hivenen selittelemistä ;-)
En kyllä itsekään ilahtuisi...
yh.na ollut jo vuosia ja lapset isoja. Yhden kerran olen harrastanut seksiä monen selibaattivuoden jälkeen ja miehelle en olis voinit ikinä kertoa. Onneksi ehkäisy oli kunnossa.
Ei seksiä puoleentoista vuoteen, joten vois olla melkoinen ihme jos raskaana olisin!!
Mutta aikani sulateltuani takuulla osaisin olla onnellinen. Niin kävi meidän kolmosenkin kanssa :) Yllärinä tuli, mutta kertaakaan en edes miettinyt mitä tekisin, oli niin selvää että näin tämän vaan kuuluu mennä.
Olis se vaan kyllä aika jännää.. ja pelottavaakin jos niin kävisin nyt
Hormonikierukka, vaihdevuodet ilmeisesti alkamassa eikä yhdyntää ainakaan vuoteen.
Meillä oli juuri kuvaamasi tilanne, kun aloin yllättäen odottaa kuopusta. =)
Nyt raskaus uutinen olisi tyrmistyttävä, mutta kyllä siihen sopeuduttaisiin.
Tosin itse olen päättänyt edes ajatella uutta raskautta vasta kymmenen vuoden päästä.
sillä kuopuksemme on vasta 9 vrk vanha ;)
Yhden lapsen vielä haluaisin, mutta vasta n.1,5 v päästä.
Lapsia 4, ja viidestä haaveilen :)
Kaksi lasta on, kuopuskin pian 4v. ja elämä helpompaa, lisäksi panostan kovasti työelämään(koulutusta yms.) perheen lisäksi. En nauti itse mitenkään vauva-ajasta tai pikkulapsivaiheesta. En tiedä, mitä tekisin, abortti kuitenkin mahdoton ajatuksena tällä hetkellä.
mutta otettaisiin vastaan mitä tuleman pitää.
Kolme kertaa olen raskaana ollut, jokaista yritettiin vuosi. kaksi lasta, itsellä ikää nyt 41v. Pillerit olisivat pettäneet.
ja oli mielettömän ihana uutinen.onhan tätä jo 31/2v odotettukkin :)
jännittynyt. Meillä on yks lapsil 2,5 v ja toivomme toista. 4 kk oltu nyt ilman ehkäisyä, eikä ole tärpännyt.
Haluaisin valmistua ammattiini ennen seuraavaa raskautta, ja jos nyt olisin raskaana, en ehkä ehtisi saada opintojani loppuun. Kolmatta lasta siis kuitenkin suunnittelemme, eli sikäli ihan iloinen uutinen asia olisi.
ei se olisi ihme, koska seksi elämä on vilkasta, mutta olisihan se shokki, koska syön minipillereitä ja shokki myös koska vauva on 3kk ja tämä 3kk on ollut niin rankkaa, että enempää ei haluta (on siis 2 lasta)