Nordea häiriö älkää käyttäkö
Kävin juuri kaupassa niin reilut 51€ ostokset teki mulle yhteensä 153€. Eli oli veloitettu 3x sama summa ja kyllä se vietiin ihan tililtä asti.
Kävin kaupassa tästä sanomassa PRISMA niin kauppias pyöritteli päätään että ei me voida mitään tehdä ole yhteydessä pankkiin.
Kyllä ne ennen on saaneet tupla veloitukset korjattua. Nyt meni 3x sama summa.
Vituttaa koko PANKKI maksan vajaat 20e kk palvelu maksuja ja tämä on heidän parasta antia
Kommentit (199)
Minullakin katevarauksessa kahteen kertaan otettu. Kannattaa soittaa Nordean asiakaspalveluun, poistavat heti. Muuten voi mennä useita päiviä. Nyt on pitkä odotusaika kun soittaa. Kannattaa yrittää vähän ennen 20.00 tai heti aamulla 8.00 tai paria min ennen.
Nordean tulisi hyvittää tällaiset. Katevarauksen palautumisen lisäksi jokin ylim. summa.
Pääsin tietokoneelta kirjautumaan tililleni Nordeaan. Kaikki tilitiedot ja tapahtumat olivat hävinneet.
Onko muillakin näin? Aika järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein siirron toiselta käyttötililtä toiselle käyttötilille ja raha hävisi kuin pieru Saharaan. Toivon, että palautuisi mahdollisimman nopeasti ja ettei tarvitse alkaa selvittelemään asiaa erikseen.
Häiriö kuulema ohi, mutta raha ei ole palautunut mihinkään. Pitäisikö odottaa vai alkaa kyselemään?
Miten häiriö on ohi jos koko tili putsattu tilitapahtumista. Siellä ei näy siis yhtään mitään siinä yhteenveto-kohdassa vaikka päästi kirjautumaan.
Pelottavaa ettei voi luottaa enää.
Korjaantuuko itsestään? En ala soittelemaan mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Pääsin tietokoneelta kirjautumaan tililleni Nordeaan. Kaikki tilitiedot ja tapahtumat olivat hävinneet.
Kaikki näytti ok, juuri kävin ja tälle päivälle erääntynyt oli lähtenyt listalta.
Käteinen eli cash on kylläkin tulossa voimalla takaisin, ehkäpä jopa oravanahat. Jonnet voi lukea historiankirjoista, kun eivät kuitenkaan tiedä tuota oravannahka juttua.
Vierailija kirjoitti:
Tilitietoni oli päivällä hävinneet. Nyt illalla oli tilitiedot palautunut.
Mulla ei vieläkään näy tilitietoja. En ole täysin varma onko lähteny muutama kymppi ylimääräistä, mutta en nyt pääse tätä tarkistamaan kun ei tosiaan tilitiedoissa näy mitään.
kaikki oli kunnossa kun kävin päivällä, tilasin pari hanaa ja kaikki sujui ihan normaalisti
Mitä ihmettä? Voiko tuo edes olla totta?
Tää kaikki johtuu it työstä sanoi puolisoni. Mulla oli monta kertaa ettei voinut ostaa osakkeita. Pisin katko oli .2.5 päivää. Olin kyllä vihainen. Nordea on erittäin vahvasti hyvää tulosta vetävä, hyvä osake/osinko.
Surkea it työ. Hirveä ristiriita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei vieläkään näy tilitietoja. En ole täysin varma onko lähteny muutama kymppi ylimääräistä, mutta en nyt pääse tätä tarkistamaan kun ei tosiaan tilitiedoissa näy mitään.
Kello on 20.54 ja kaikki tilitietoni (tilitapahtumat) hävinneet verkkopankistani. Ei siis mitään tietoja näkyvissä käyttötilillä.
Mikä tilanne muilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein siirron toiselta käyttötililtä toiselle käyttötilille ja raha hävisi kuin pieru Saharaan. Toivon, että palautuisi mahdollisimman nopeasti ja ettei tarvitse alkaa selvittelemään asiaa erikseen.
Häiriö kuulema ohi, mutta raha ei ole palautunut mihinkään. Pitäisikö odottaa vai alkaa kyselemään?
Nyt ei näy tilitapahtumat eikä myöskään siirtämiäni rahoja. Pelkään, että asiasta tulee vielä joku todistustaakka, että oikeasti raha kadonnut :/ laitoin jo tukeen viestiä kaiken varuilta, viikonloppu tulossa.
Onko jossain ilmoitettu tästä viasta tarkemmin?
Laitoin myös viestiä.
Ei oikein muuta nyt tiedä mitä tehdä kuin odottaa hämmentyneenä.
Onko missään tiedotetta viasta?
Joo katevarauksia vieläkin tuplana ja tili miinuksella.