Nordea häiriö älkää käyttäkö
Kävin juuri kaupassa niin reilut 51€ ostokset teki mulle yhteensä 153€. Eli oli veloitettu 3x sama summa ja kyllä se vietiin ihan tililtä asti.
Kävin kaupassa tästä sanomassa PRISMA niin kauppias pyöritteli päätään että ei me voida mitään tehdä ole yhteydessä pankkiin.
Kyllä ne ennen on saaneet tupla veloitukset korjattua. Nyt meni 3x sama summa.
Vituttaa koko PANKKI maksan vajaat 20e kk palvelu maksuja ja tämä on heidän parasta antia
Kommentit (199)
Nordeassa on jatkuvasti häiriöitä ja laskujen maksussa menee 100 vuotta odotellessa "varmistuksia". Ohjelmoit 15 laskua ja niistä tulee 7 vahvistettavaksi. sitten odottelet puoli tuntia, että ne loput tulevat vahvistettaviksi ehkä yhdessä, ehkä kahdessa erässä. Täysi paskatunkio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei vieläkään näy tilitietoja. En ole täysin varma onko lähteny muutama kymppi ylimääräistä, mutta en nyt pääse tätä tarkistamaan kun ei tosiaan tilitiedoissa näy mitään.
Kello on 20.54 ja kaikki tilitietoni (tilitapahtumat) hävinneet verkkopankistani. Ei siis mitään tietoja näkyvissä käyttötilillä.
Mikä tilanne muilla?
Oon tuo jonka viestiä lainasit. Nyt näkyy tilitiedot normaalisti, mutta katevarauksessa tuplana tämän päivän kaupassa käynti. Kyllä v**tuttaa soitella ja setviä näitä, vai hoituuko nämä jotenkin itsestään pois? Oon täysin tietämätön koska aiemmin ei ole ollu tällaista.
Käytin nordean korttia puolisen tuntia sitten Lidlissä. Hyvin toimi. Aamupäivällä toimi myös hyvin. En ole edes ollut tietoinen mistään ongelmista kun en ole tänään tätä palstaa selaillut, ennenkuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei vieläkään näy tilitietoja. En ole täysin varma onko lähteny muutama kymppi ylimääräistä, mutta en nyt pääse tätä tarkistamaan kun ei tosiaan tilitiedoissa näy mitään.
Kello on 20.54 ja kaikki tilitietoni (tilitapahtumat) hävinneet verkkopankistani. Ei siis mitään tietoja näkyvissä käyttötilillä.
Mikä tilanne muilla?
Oon tuo jonka viestiä lainasit. Nyt näkyy tilitiedot normaalisti, mutta katevarauksessa tuplana tämän päivän kaupassa käynti. Kyllä v**tuttaa soitella ja setviä näitä, vai hoituuko nämä jotenkin itsestään pois? Oon täysin tietämätön koska aiemmin ei ole ollu tällaista.
Kyllä ne ylimääräiset katevaraukset menevät itsestään pois viimeistään muutaman päivän päästä. Turha soitella minnekään muuten kuin silloin, jos rahat eivät riitä ennen kuin ne poistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Nordeassa on jatkuvasti häiriöitä ja laskujen maksussa menee 100 vuotta odotellessa "varmistuksia". Ohjelmoit 15 laskua ja niistä tulee 7 vahvistettavaksi. sitten odottelet puoli tuntia, että ne loput tulevat vahvistettaviksi ehkä yhdessä, ehkä kahdessa erässä. Täysi paskatunkio.
No ei ole koskaan käynyt noin.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin katevarauksessa kahteen kertaan otettu. Kannattaa soittaa Nordean asiakaspalveluun, poistavat heti. Muuten voi mennä useita päiviä. Nyt on pitkä odotusaika kun soittaa. Kannattaa yrittää vähän ennen 20.00 tai heti aamulla 8.00 tai paria min ennen.
Täytyy odottaa huomiseen kun asiakaspalvelun soittoaika alkaa.
Aika järisyttävää kun hävisi tosiaan kaikki tapahtumatiedot käyttötilistäni. Pelkkää tyhjää vain näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanne muilla?
Kyllä ne ylimääräiset katevaraukset menevät itsestään pois viimeistään muutaman päivän päästä. Turha soitella minnekään muuten kuin silloin, jos rahat eivät riitä ennen kuin ne poistuvat.
Tottakai kannattaa tarkistaa omat tilitiedot (jos ne edes näkyvät !) ja ilmoittaa tuplaveloituksista asiakaspalveluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanne muilla?
Miten voi olla tuollaista? Ihmisethän voivat joutua pahaan pulaan, jos asiat veloitetaan tuplana, tileille ei pääse jne.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin nosta käteistä mutta niistäkin varoitetaan että on ongelmia. Nordeassa usein on😡
Nordeassa on jo pitkään ollut häiriöitä enemmän kuin muissa pankeissa yhteensä.
Kannattaisi vaihtaa pankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanne muilla?
Soititko tuosta ettei tilitiedot ja tilitapahtumat näy lainkaan, vai korjattiinko se yhtäkkiä.
Minua huolettaa....
Vierailija kirjoitti:
Käytin nordean korttia puolisen tuntia sitten Lidlissä. Hyvin toimi. Aamupäivällä toimi myös hyvin. En ole edes ollut tietoinen mistään ongelmista kun en ole tänään tätä palstaa selaillut, ennenkuin nyt.
Täälläkin ollaan ajan hermolla satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanne muilla?
Miten voi olla tuollaista? Ihmisethän voivat joutua pahaan pulaan, jos asiat veloitetaan tuplana, tileille ei pääse jne.
Varsinkin jos tili vedetty tuplaveloituksen vuoksi miinukselle...etkä voi nostaa rahaa omalta tililtäsi.
Nordean täytyy hyvittää vaiva asiakkailleen.
Palvelumaksut kuitenkin veloitetaan aina tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cash is king!
Käteistä käyttää enää tukihuijarit, rikolliset ja seniilit vanhukset.
Maksoin tänään ostokset käteisellä.
Noista kolmesta vaihtoehdosta olen siis varmaan se rikollinen.
Pitää kai alkaa miettiä, minkä alan rikollisuus olisi sydäntäni lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanne muilla?
Soititko tuosta ettei tilitiedot ja tilitapahtumat näy lainkaan, vai korjattiinko se yhtäkkiä.
Minua huolettaa....
En soittanut, jonotusaika oli tuolloin yli tunnin. Ymmärrän tunteen, mua kanssa ahdistanut koko päivän kun käyttötilissä pelkkää tyhjää vaan. Mutta huomenna kyllä soitan varmuuden vuoksi tosta tupla katevarauksesta, kiitos vastanneille neuvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo katevarauksia vieläkin tuplana ja tili miinuksella.
Miksi lehdissä ei ole mitään tästä tänään? Onko Nordea tiedottanut jotain, mistä johtuu?
Kyllä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lehdissä ei ole mitään tästä tänään? Onko Nordea tiedottanut jotain, mistä johtuu?
IL
Kaksi pankkia oli ongelmissaNordea ja Aktia tiedottivat tiistaiaamuna häiriöistä. Ongelmat saatiin lopulta korjattua aamupäivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein siirron toiselta käyttötililtä toiselle käyttötilille ja raha hävisi kuin pieru Saharaan. Toivon, että palautuisi mahdollisimman nopeasti ja ettei tarvitse alkaa selvittelemään asiaa erikseen.
Häiriö kuulema ohi, mutta raha ei ole palautunut mihinkään. Pitäisikö odottaa vai alkaa kyselemään?
Nyt ei näy tilitapahtumat eikä myöskään siirtämiäni rahoja. Pelkään, että asiasta tulee vielä joku todistustaakka, että oikeasti raha kadonnut :/ laitoin jo tukeen viestiä kaiken varuilta, viikonloppu tulossa.
Edelleen tilitapahtumat näyttää vain tyhjää ja omaa siirtoa ei näy, vaan raha kadonnut matkalle. En uskalla siirtää toistamiseen tai maksaa laskuja, ennen kuin verkkopankki toimii kunnolla.
Ylimääräiset katevataukset poistuvat pääsääntöisesti 10 arkipäivässä, ellei erikseen pyydä aspaa poistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IL
Kaksi pankkia oli ongelmissaNordea ja Aktia tiedottivat tiistaiaamuna häiriöistä. Ongelmat saatiin lopulta korjattua aamupäivän aikana.
Ongelmathan on jatkuneet pitkin päivää ..
Vierailija kirjoitti:
mikä helvtin takia et käytä e-laskuja automaattimaksatuksella, sen jälkeen ei tarvi niitä edes ajatella.