Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea häiriö älkää käyttäkö

Vierailija
07.04.2026 |

Kävin juuri kaupassa niin reilut 51€ ostokset teki mulle yhteensä 153€. Eli oli veloitettu 3x sama summa ja kyllä se vietiin ihan tililtä asti.

Kävin kaupassa tästä sanomassa PRISMA niin kauppias pyöritteli päätään että ei me voida mitään tehdä ole yhteydessä pankkiin. 

Kyllä ne ennen on saaneet tupla veloitukset korjattua. Nyt meni 3x sama summa.

Vituttaa koko PANKKI maksan vajaat 20e kk palvelu maksuja ja tämä on heidän parasta antia 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä jotain, kirjauduin nordean verkkopankkiin.

Maksujen käsittelyssä viiveitä: Nordean maksujen käsittelyssä voi esiintyä tänään viiveitä. Osalla asiakkaista myös korteilla maksamisessa ja automaatilla katkoja. Korjaamme tilanteen mahdollisimman pian. Pahoittelemme asiakkaillemme aiheutuvaa haittaa

Vierailija
42/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankeilla on nykyään jatkuvia ongelmia. Jälleen pari päivää sitten oli OP:llä ja nyt Nordealla. 

Tajutkaa nyt jo nostaa vähän käteistä ja hakea jotain maksukuoriakin tällaisten varalle. Varmasti jossain vaiheessa tulee pitempikin katko palveluissa, netissä ym. 

Muun muassa tämä suomi-digiloota on aivan järjetön ratkaisu tämmöisinä aikoina, kun hyökkäykset ym. vain lisääntyvät. Itse en luota netiin ja verkkopankkeihin enää niin, että jättäisin asiat yksin semmoisten varaan.

Ei tarvi kun on kahden pankin asiakas. Mitkä maksukuoret kun kaikki on e-laskuna. Herää jo boomer.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pankki? Ettei vain OP, jossa miehelläni käynyt nyt tätä toistuvasti. Hankkikin nyt toisen pankin kortin myöskin ja alkoi käyttää pääsääntöisesti toista tiliä, lakkauttaa tän op kokonaan heti kun mökkilaina on muutaman kuukauden päästä maksettu loppuun, muutenkin toistuvat ongelmat ja käyttökatkokset.

Aijoo, luin huonosti otsikon eli Nordea.

Vierailija
44/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse chattiin koska heittää pihalle n30min odottelun jälkeen ja sanoi ettet ole kirjautunut pankkiin. Ei jumalauta. Miten on edes mahdollista. Koko ajan olin kirjautuneena pankkiin enhän muuten olisi pankin chattia edes avannut. 

Puhelimessa odottanut yli 30min jo kans. No jospa ne jossain vaiheessa vastaa.  Toivottavasti ei katkea tämä puhelu sentään johonkin "automaatti" aikaan.

Harmillista. Tänään olisi ollut vähän kaiken näköistä. Olisi pitänyt muutama maksu saada maksettua. Käteistä olisin myös tarvinnut. Ja kaupassakin olisi pitänyt käydä vaan siirtyy nyt. 

Jospa ei olisi mikään useamman päivän ongelma tällä kertaa. 

Pitää taas nostaa käteistä useampi sata euroa juurikin näiden ongelmien vuoksi.

Vierailija
45/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele nostamaan aamulla töihin mennessä 200€ nostoa tein. Pitkään kone mietti lopulta teksti ei yhteyttä luoton antajaan. No kone antoi kuitin ulos että olet nostanut 200€ ja mitäänhän ei siis koneesta ulos tullut. 

Mutta tililtä hävisi 200€.

Kyllä on nordealla nyt isompaa ongelmaa.

Mulla on käynyt sama Nordean kanssa joskus aiemmin. Raha kyllä palautui parin päivän sisällä tilille mutta lievästi v*tutti kun opiskelijana muutenkin rahat tiukilla. 

Vierailija
46/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsin toisesta pankista rahaa Nordeaan että saan e-laskuja maksuun. Rahat ovat kadonneet matkalla. 

Vierailija
47/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikös Nordea aikonut laittaa 1500 työntekijää pihalle säästöjen vuoksi ja siirtyä tekoälyyn. 

Se se vasta luotettava onkin. Kohta on asiakkaiden rahat Cayman-saarilla. 

Onneksi on kotivara, mutta tämän päivän ruokaostokset jää nyt tekemättä. 

Vierailija
48/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis ollakseni nyt rehellinen. Niin kertokaapa MILLOIN olisi nordeassa ollut esim 3kk vakaata toimintaa ilman ongelmia??.

Niin vaikeaa siihen on vastata koska sellaista ei ole.

Olen ollut asiakkaana siitä lähtien kun täytin 16v.

Ikää jo yli 40v.  Viime aikoina ongelmat ovat olleet kuukausittain. Ja ei mitään pieniä ongelmia. Vaan juuri kuten aloittaja sanoi että tupla jopa tripla veloituksia. Netissä ei ole päässyt kauppoja tekemään koska et saa maksettua tuotetta tämä siis nyt ollut jo yli 3h. 

Tottahan se on että PANKIN kuuluu korjata ne ongelmat eikä asiakkaan. Ja tuollaiset älyttömät maksuveloitukset mitkä lähtee moneen kertaan saisi pankki korjata ilman asiakkaan soittoa pankkiin.

Jos pankissa ei toimi kortti maksut, ei toimi netissä maksut, et voi edes käteistä nostaa. Niin Mielestäni tämä on jo iso ongelma. Nordea kuten aina ilmoittaa että "joillakin" asiakkailla on ollut häiriöitä. Tuo joillakin hmmm hetkinen, niin mitenkäs se oli. No niinhän se olikin että olen joka kerta kuulunut tuohon "joillakin" kategoriaan.

Nordea saisi joskus selventää tarkemmin asiakkailleen mistä tällaiset ison luokan ongelmat johtuvat kun näitä alkaa olla joka kk. Mielestäni asiakkaan kuuluisi tietää. Miksi?. Olet maksava asiakas pankille juuri siksi.

Kumma juttu ettei minulla ole ollut Nordean kanssa käytännössä mitään ongelmia vuosiin. Kaikki toimii kuin junan vessa, nettiostokset, korttimaksut kaupoissa, Apple Pay, tilisiirrot, Mobile Pay, käteisnostotkin vaikka en juuri käteistä käytä mutta aina on seteleitä saanut nostettua ilman ongelmia. Veikkaan että suurimmat ongelmasi johtuvat siitä että elät yli kelamassiesi ja olet jatkuvasti räpeltämässä jossain homeisella pankkiautomaatilla tunnusluku hukassa ja saldo valmiiksi miinuksella.

Vierailija
49/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirsin toisesta pankista rahaa Nordeaan että saan e-laskuja maksuun. Rahat ovat kadonneet matkalla. 

Mielikuvitusrahat eivät voi kadota minnekään, mutta ei niitä oikeiksikaan voi muuttaa.

Vierailija
50/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankeilla on nykyään jatkuvia ongelmia. Jälleen pari päivää sitten oli OP:llä ja nyt Nordealla. 

Tajutkaa nyt jo nostaa vähän käteistä ja hakea jotain maksukuoriakin tällaisten varalle. Varmasti jossain vaiheessa tulee pitempikin katko palveluissa, netissä ym. 

Muun muassa tämä suomi-digiloota on aivan järjetön ratkaisu tämmöisinä aikoina, kun hyökkäykset ym. vain lisääntyvät. Itse en luota netiin ja verkkopankkeihin enää niin, että jättäisin asiat yksin semmoisten varaan.

Maksukuoria? Oletko yli 90-vuotias? Eikö näille vanhuksille saa jotain henkilökohtaista neuvontaa ja holhoojaa/edunvalvojaa yhteiskunnan toimesta?

Vierailija
51/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein siirron toiselta käyttötililtä toiselle käyttötilille ja raha hävisi kuin pieru Saharaan. Toivon, että palautuisi mahdollisimman nopeasti ja ettei tarvitse alkaa selvittelemään asiaa erikseen.

Vierailija
52/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Laina kyllä lähti ihan ajallaan 😁

Vierailija
53/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eikös Nordea aikonut laittaa 1500 työntekijää pihalle säästöjen vuoksi ja siirtyä tekoälyyn. 

Se se vasta luotettava onkin. Kohta on asiakkaiden rahat Cayman-saarilla. 

Onneksi on kotivara, mutta tämän päivän ruokaostokset jää nyt tekemättä. 

Aikoi. 

Mutta nämä jatkuvat ongelmat alkoi siinä kohtaa, kun ne ulkoisti jotain toimintoja jonnekin Intiaan tms. Sen jälkeen jatkuvasti jotain. Ennen siellä oli hyvä palvelu, nykyään ihan p aska, kun ei sinne pääse mitenkään. Viestin voi lähettää, jos pääsee nettipankkiin, ja siihen ehkä vastataan joskus. 

No, OP:lla tuntuu olevan melkein yhtä usein ja yleensä pahempia ongelmia. Muutenkin vielä huonompi pankki ainakin nettitoimintojen suhteen, eikä ole ikinä pärjännyt lainaa kilpailuttaessa. Danske ja Säästöpankki kalliita ja S-pankin tietoturva ei ole aivan vakuuttanut. Nordea taitaa olla myös ainoa, missä saa käyttää tavallista tiliä pieneen yritystoimintaan. Sitä eivät tosin kerro, missä raja menee, mikä on pientä. 🙄

Vierailija
54/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein siirron toiselta käyttötililtä toiselle käyttötilille ja raha hävisi kuin pieru Saharaan. Toivon, että palautuisi mahdollisimman nopeasti ja ettei tarvitse alkaa selvittelemään asiaa erikseen.

Häiriö kuulema ohi, mutta raha ei ole palautunut mihinkään. Pitäisikö odottaa vai alkaa kyselemään?

Vierailija
55/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia Nordean kanssa. 

Vierailija
56/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen surkein pankki on Nordea, ei ole minkäänlaista asiakaspalvelua, kukaan ei ota mitään vastuuta mistään, kukaan ei esiinny omalla nimellään, on vain kollektiivinen Nordea eli et tiedä kuka asioita hoitaa, kuka vastaa eli vastuussa ei ole kukaan.

Vierailija
57/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat purettua sen heti Nordean aspaan soittamalla. Mä oon aina saanut.

Jonotat sinne 45 min.Ei kiitos, Nordea alkoi mennä huonompaan suuntaan noin 15 vuotta sitten kun henkilökohtaiset pankkineuvojat poistettiin, sen jälkeen mitään palvelua ei ole saanut, palvelumaksuja kyllä veloitetaan mutta palvelua ei ole, ei saa.Täytyy vaihtaa pankkia.

Vierailija
58/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordealta olen aina saaanut parhaat lainaehdot.

Lyhennän siis lainaa kuukausimaksuttomalta tililtäni, mutta muuta kivaa en Nordean kanssa harrasta. Kun nykyinen laina on kohta maksettu, lopetan taas koko tilin (ja turhan luottokortin, joka on pakko ottaa pakettiin kuuluvana).

Vierailija
59/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö vielä katevaraus? Ne usein korjaantuu, jos mennyt väärin.

Vierailija
60/60 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse chattiin koska heittää pihalle n30min odottelun jälkeen ja sanoi ettet ole kirjautunut pankkiin. Ei jumalauta. Miten on edes mahdollista. Koko ajan olin kirjautuneena pankkiin enhän muuten olisi pankin chattia edes avannut. 

Puhelimessa odottanut yli 30min jo kans. No jospa ne jossain vaiheessa vastaa.  Toivottavasti ei katkea tämä puhelu sentään johonkin "automaatti" aikaan.

Harmillista. Tänään olisi ollut vähän kaiken näköistä. Olisi pitänyt muutama maksu saada maksettua. Käteistä olisin myös tarvinnut. Ja kaupassakin olisi pitänyt käydä vaan siirtyy nyt. 

Jospa ei olisi mikään useamman päivän ongelma tällä kertaa. 

Pitää taas nostaa käteistä useampi sata euroa juurikin näiden ongelmien vuoksi.

Siirry käteiseen, meillä on pari tonnia kotona aina ja kolmisen sataa lompakossa, hyvin pärjätty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi