Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vain miehet joutuvat sotaan

Vierailija
06.04.2026 |

En vaan mitenkään voi ymmärtää.

N 42

Kommentit (185)

Vierailija
141/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarinaiset on velliperseitä jotka ei käy armeijaa. Krista Kiuru sais sydänkohtauksen jos se juoksis sata metriä ku se on nii lihava.

Todella älykkään miehen kommentti taas. Not.

Kuten tuolla aiemmin todettiin, demarit kyllä haluaisi naiset armeijaan, persut ei. Mietipä sitä.

Vierailija
142/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs naiset jotka leikkivät miestä? Vaihtuuko sukupuoli takaisin naiseksi kenties vai pakotetaanko heitäkään koska eivät ole oikeasti miehiä.

He ovat taktisesti miehiä kuin uskovainen on uskossaan. Jokainen tietää vain sisimmissään mitä on. Muut voivat vain epäillä ja antaa tuomionsa. Jos uskovainen tietää sydämessään olevansa uskossa, niin hän on. Sama pätee sukupuoleen. Kukaan muu ei sitä sinulle sano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet päätti niin

Tietääkseni vapaaehtoisen asepalveluksen suorittaneet naiset kuuluvat myös reserviin. 

Ei niitä sijoteta mihinkään SA-joukkoihin.

Mihinköhän mahdetaan sijoittaa. Siellä on myös upseereita joukossa. 

Lohtunaiset yksikköön. Upseerit imevät kullit tanaan ennen aktia.

Eli pitää mennä , mutta sitten naisia nimitellään näin ja pidetään huårina.

Hyvin te vedätte, miehet!

Vierailija
144/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarinaiset on velliperseitä jotka ei käy armeijaa. Krista Kiuru sais sydänkohtauksen jos se juoksis sata metriä ku se on nii lihava.

Todella älykkään miehen kommentti taas. Not.

Kuten tuolla aiemmin todettiin, demarit kyllä haluaisi naiset armeijaan, persut ei. Mietipä sitä.

No ei kyllä kannata SDP naisille armeijaa. Ja miksei ykskään demarinainen oo käyny armeijaa sit vapaaehtosesti?

Vierailija
145/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mihinkään. Niillä lukee omaintissä vaan et ei SA-sijotusta.

Okei. Kai nyt edes naispuolisille ammattiupseereille jotain sota-ajan hommaa löytyy. Parhaat taitaa olla jo eversti/kommodori tasolla. 

Vierailija
146/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet päätti niin

Tietääkseni vapaaehtoisen asepalveluksen suorittaneet naiset kuuluvat myös reserviin. 

Ei niitä sijoteta mihinkään SA-joukkoihin.

Mihinköhän mahdetaan sijoittaa. Siellä on myös upseereita joukossa. 

Lohtunaiset yksikköön. Upseerit imevät kullit tanaan ennen aktia.

Eli pitää mennä , mutta sitten naisia nimitellään näin ja pidetään huårina.

Hyvin te vedätte, miehet!

Kyllähän miehillä on tämän takia nyt paljon enemmän oikeus olla katkera naisille ku toisinpäin.

Silti eduskunnassakaan ei oo yhtään mieskansanedustajaa joka postais joka päivä sosiaaliseen mediaan miten perseestä naiset on.

Mut lähestulkoon jokanen sdp, vihr, vas naiskansanedustaja tekee niin miehistä.

Vierailija
147/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän viherzuvakkinaiset ole itse valmiita puolustamaan rintamalla niitä hienoja liberaaleja arvoja vaan odottavat miesten hoitavan tuon tehtävän. Pitäähän jonkun jäädä selustaan turvaan huolehtimaan lemmikeistä.

Vihreät on keskimäärin lihavia ja huonokuntoisen näköisiä.

Ai kuten Sofia Virta?

Se sais armeijasta hullun paperit. Sen silmistä jotenki näkee että iso pyörä heittää.

Kaikki sun fanittamat persuluuserit on saaneet sellaiset todistetusti, pikkumies.

Vierailija
148/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko naiset tasa-arvoisempia kuin miehet. Vain miehet joutuvat kuolemaan rintamalla. Vihollisen tai omien toimesta?

Jos sinua yhtään lohduttaa, tuleva vihollisemme on erikoistunut pommittamaan siviilikohteita, kuten synnytyssairaaloita. Joten kyllä naisia kuolee sodassa myös ja paljon.

Vierailija
149/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Kai nyt edes naispuolisille ammattiupseereille jotain sota-ajan hommaa löytyy. Parhaat taitaa olla jo eversti/kommodori tasolla. 

Luuletko sä että joku everstin tasonen tyyppi taistelee rk:n kanssa etulinjassa?

Vierailija
150/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän viherzuvakkinaiset ole itse valmiita puolustamaan rintamalla niitä hienoja liberaaleja arvoja vaan odottavat miesten hoitavan tuon tehtävän. Pitäähän jonkun jäädä selustaan turvaan huolehtimaan lemmikeistä.

Ai kuten Sofia Virta?

Se sais armeijasta hullun paperit. Sen silmistä jotenki näkee että iso pyörä heittää.

Kaikki sun fanittamat persuluuserit on saaneet sellaiset todistetusti, pikkumies.

Mut mä oon reservin alikersantti, nii mulla on täys oikeus sen perusteella pitää Sofiaa Virtaa pellenä (ja hulluna) josta ei ollu armeijaan.

Enkä oo kovin pieni ku oon 193cm. Ja lyön lujaa.

Vierailija
151/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotikaa keskenänne

Vierailija
152/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma olisi niin paljon parempi paikka jos meillä olisi patriarkan sijaan matriarkka.

Et ole koskaan kuullut Kleopatrasta, Boudiccasta, Isabella Katolilaisesta, Elisabet I:stä tai Katariina II:stä.

Jos tutkit historiaa voit huomata etteivät nämä naiset tehneet päätöksiään yksin tai aina omasta tahdostaan. Piti tehdä kuten suku vaati tai muuten saatettiin pakottaa uudelleen naimisiin ja synnytyskoneeksi.

Naisillahan ei ole ollut omaa tahtoa.

Heidäthän on aina pakoitettu tekemään päätöksiä pahojen miesten toimesta.

On se jännää...

Vierailija
153/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten Sofia Virta?

Mut mä oon reservin alikersantti, nii mulla on täys oikeus sen perusteella pitää Sofiaa Virtaa pellenä (ja hulluna) josta ei ollu armeijaan.

Puheista päätellen olet 13 v., 152 cm ja 47 kg. Ja äo 85.

Vierailija
154/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten Sofia Virta?

Okei, no sit varmaan uskallat tavata mut. Mut pieni varotuksen sana et ei sulla oo sen jälkeen yhtää etuhammasta jäljellä ku mut tapaat.  Mähän oon sen verran sukupuolten tasa-arvon kannattaja et lyön naisiaki jotka soittaa mulle suuta.

Vierailija
155/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sä että joku everstin tasonen tyyppi taistelee rk:n kanssa etulinjassa?

Niinkö olen väittänyt.  Eräs nainen nyt kuitenkin ainakin oli Hornet - laivueenkomentaja. Kai se siellä ilmassa jossain taistelulinjassa olisi. 

Vierailija
156/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö olen väittänyt.  Eräs nainen nyt kuitenkin ainakin oli Hornet - laivueenkomentaja. Kai se siellä ilmassa jossain taistelulinjassa olisi. 

Mut ku Hornet-laivueiden komentaminen ja everstin hommat ei oo lähellekään yhtään fyysisesti vaativia tai vaarallisia hommia ku perusjääkärin etulinjassa.

Vierailija
157/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pyörittää sotatilanteessa sitten yhteiskuntaa; ruoantuotantoa ja ruokahuoltoa, hoitaa lapsia, vanhuksia, sairaita ja sodassa loukkaantuneita? 

Kaikkiko rintamalle lapset kainalossa? Sellaisia vanhuksia myöden, joita ei voi yksin kotiin jättää?

Vierailija
158/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällisessä iässä olevat naiset määrätään palvelemaan rintaman läheisyydessä ja lepovuorossa olevia miehiä viihdytysjoukkoina. Kierukat poistetaan ja ehkäisypillerit kielletään palvelukseen määrätyiltä naisilta. Tarkoitus on tuottaa miehille nautintoa ja myös mahdollisimman paljon lapsia väestötappioiden korvaamiseksi.

Vierailija
159/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pyörittää sotatilanteessa sitten yhteiskuntaa; ruoantuotantoa ja ruokahuoltoa, hoitaa lapsia, vanhuksia, sairaita ja sodassa loukkaantuneita? 

Kaikkiko rintamalle lapset kainalossa? Sellaisia vanhuksia myöden, joita ei voi yksin kotiin jättää?

haha ei nuo oo mitään raskaita hommia. Mä voin tehä noita mielummi ku olla juoksuhaudassa droneilta piilossa

Vierailija
160/185 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten Sofia Virta?

Okei, no sit varmaan uskallat tavata mut. Mut pieni varotuksen sana et ei sulla oo sen jälkeen yhtää etuhammasta jäljellä ku mut tapaat.  Mähän oon sen verran sukupuolten tasa-arvon kannattaja et lyön naisiaki jotka soittaa mulle suuta.

Ai, sä oot joku vinksahtanut, väkivaltainen kahjo. Tollaset uhkaukset on muuten laittomia. Sukupuoleen katsomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi