Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hoitovapaalle?!?
07.05.2007 |
Heipat!
Olisin kiinnostunut että kuinka pitkään olette ajatelleet olla/olleet kotona kaksosten kanssa? Pitäis nimittäin kohta päättää jääkö kotiin ja jos jää niin kuinka pitkäksi aikaa. Toisaalta miten yks vuotisten päivähoitoon vieminen sujuu?? kun ei osaa pukea yms... olishan se tosi hyvä olla kotona vaikka sinne kolmeen vuoteen asti, mutta eipä taida olla taloudellisesti mahdollista... apuva, tälläsiä täällä pähkäillään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa