Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, nainen! Muista varautua hoitamaan iäkkäät vanhempasi ja appivanhempasi.

Vierailija
05.04.2026 |

Ja muista myös tehdä paljon lapsia, että saadaan uusia veronmaksajia. Muistathan kuitenkin myös käydä töissä täysiaikaisesti. Ja pidä kuitenkin huolta myös itsestäsi, ettet rupsahda ja mies jätä. 

Terveisin, hallitus

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuota ongelmaa. Olen 41 v, mutta vanhemmat kasvaneet koiranputkea jo vuosia. Äiti kuoli, kun olin 10 ja isä, kun olin 18.  Joskus hätkähdän, kun esim töissä kuusikymppiset työkaverit kertovat  vanhemmistaan.  Olisi ollut kiva tuntea omat vanhemmat aikuiseksi.

Olen 68 ja äitini 99-vuotias ja asuu omasa kodissaan ilman mitään kotihoitoa.

Vierailija
82/99 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus ei huolehdi enää muusta kuin omista eduistaan. T.Riikkuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on uskomaton taito uhriutua mitä mielikuvituksellisimmista asioista vailla mitään kosketusta todellisuuteen. 

Vierailija
84/99 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te lapsettomat naiset, jotka olette jo itsekin eläkeiässä, voitte joutua hoitamaan dementoituneita sukulaisianne, tai puolisonne sukulaisia, mahdollisesti jopa teitä nuorempia, joiden lapset ja lapsenlapset eivät ehdi/viitsi/ovat uraputkessa/ lomailevat/ asuvat kaukana ym ym. Muuttakaa ajoissa jonnekin kauas ja myykää autonne, tai ainakin ilmoitatte myyneenne sen. 

Vierailija
85/99 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Yksinäisenä naisihmisenä hoidan kaikki sukulaiset hautaan kunnes kupsahdan sinne itse ja jätän perintörahani valtiolle, joka rakentaa sillä rahalla vanhuksille hoitopaikkoja. 

Vierailija
86/99 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini hoiti muistisairasta isääni. Minä hoidin äitiä kun hän sairastui syöpään ja halusi asua kotona loppuun asti. Mieheni on hyvätuloinen ja anopille jäi myös appiukolta ihan hyvät rahat. Hänen asiat on siis hyvällä mallilla.

Vierailija
87/99 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on uskomaton taito uhriutua mitä mielikuvituksellisimmista asioista vailla mitään kosketusta todellisuuteen. 

Missä sinun muistisairaita vanhempia hoidetaan?

Vierailija
88/99 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miehet, muistakaa että teilläkin on vanhempia ja appivanhempia. 

Ja miehet hoitakaa itse ärsyttävät vanhenpanne.

Vierailija
89/99 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa naiset ottaa itseänne nuorempi mies, joka hoitaa teitä. Itseään vanhempaa ei kannata ottaa, koskaan. 

Vierailija
90/99 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö omaishoitajista on naisia.

Vierailija
91/99 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne aina antavat naisille PÄTEVIÄ SYITÄ uhriutua (seksuaalinen häirintä, väkivalta parisuhteessa, yms). Miehet ovat itse paskoneet omat mahdollisuutensa löytää vaimo (ilmainen kotiorja) ja nyt miehet pelkäävät, että heidän vanhempiensa perintörahat kuluvat laitoshoitopaikan hankkimiseen. 

Naiset, älkää koskaan tehkö ilmaista työtä miehen hyväksi. Mies vain lihottaa omaa rahapussiaan ja odottaa, että vaimo on ilmainen kotiorja (lastehoitaja, siivooja, pyykkäri, seksinukke, vanhustenhoitaja). 

Vierailija
92/99 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka minä n 80 v huonosti liikkuva voisin ottaa hoivakodissa olevan anoppini itsellleni hoitoon. Anoppi on 101 v🤯

Vierailija
93/99 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun vanhempani tekemään eutanasian.

Itse en eutanasiaa halua vaan että joku pitää minusta huolta loppuun asti.

Vierailija
94/99 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on varaa maksaa muille elämästä jos omiakaan ei ole varaa tai tahtoa hoitaa hautaan asti kunniakkaasti?

Vierailija
95/99 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ne sisarukset hoitaa, jotka asuu samalla paikkakunnalla 😄

On siinä meillä omituinen sakki

Vierailija
96/99 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille tiedoksi, että kohdelkaa lapsianne tasapuolisesti. Tytär ei ole mikään teidän hoitajanne, ja häneltä saa pyytää vain saman verran mitä poikakin tekee.

Vierailija
97/99 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei miehet, muistakaa että teilläkin on vanhempia ja appivanhempia. 

Ja miehet hoitakaa itse ärsyttävät vanhenpanne.

Siinäpä teillä on kokoaikatyö 😂

Vierailija
98/99 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin järjestää se, että terveydenhoitaja soittaa kaksi kertaa päivässä tarkistaakseen, että lääkkeet on otettu ja kaikki kunnossa. Jättää hänelle oman numeronsa, jos vanhempi ei vastaa.

99/99 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ne sisarukset hoitaa, jotka asuu samalla paikkakunnalla 😄

On siinä meillä omituinen sakki

Et tiedäkään kuinka omituinen 😂 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan