Hei, nainen! Muista varautua hoitamaan iäkkäät vanhempasi ja appivanhempasi.
Ja muista myös tehdä paljon lapsia, että saadaan uusia veronmaksajia. Muistathan kuitenkin myös käydä töissä täysiaikaisesti. Ja pidä kuitenkin huolta myös itsestäsi, ettet rupsahda ja mies jätä.
Terveisin, hallitus
Kommentit (67)
Hei aloittaja, vanhempani ovat kuolleet. Anoppi ei ole minun murheeni.
Kylläpäs on paljon kateellisia, köyhiä trolleja linjoilla. He eivät itse saa perintöä, mutta yrittävät kiivaasti kertoa muille ihmisille miten muiden tulisi käsitellä omaa perintöään.
Taas yksi hyvä syy pysyä sinkkuna. Moni sinkkumies on gold digger, joka haluaa naiselta rahat.
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhus kaipaa kotihoitajia, vaan omaisia ja ihan yhtä sekaisin ne on siellä laitoksessakin ja jos kotihoidon käynnit on kalliita, niin se laitoshoito vasta onkin kallista, sinne hupenee maksuihin vanhusten omaisuus, eikä perittävää jää.
Useimmat aikuiset käyvät itse töissä.
Hei nainen! Muista myös huolehtia kodistasi ja että perheellä on puhtaat vaatteet ja terveellistä syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ne sisarukset hoitaa, jotka asuu samalla paikkakunnalla 😄
Miksi vitussa?
Varmaan siksi, että ovat eniten hyötyneet mm. lapsenpiikana.
Syöpä on meidän perheelle siunaus. Kuollut vanhempi lähti "kertapieraisulla" syövän takia. Säästyi paljon rahaa kun ei tarvinnut maksaa laitoshoidon maksuja tai kotisairaanhoidon maksuja.
Vierailija kirjoitti:
Hei nainen. Varaudu siihen, ettei kukaan huolehdi sinusta kun vanhenet.
Kuolen ennen aviomiestäni. 😊
Oon hommani tehny. Jokainen niistä on haudassa ja enemmän tai vähemmän jokaista hoitanut. RIP.
Enkä rupsahtanut mutta minä jätin ukkoni.
Vääristelyä! Hallitus ei tuollaista vaadi, vaikka olisi kohtuullista, että aikuiset lapset huolehtisivat vanhemmistaan. Mutta, jos eivät huolehdi, niin eivät olisi perintöönkään oikeutettuja.
en todella hoida ihmisiä joita en koe millään tapaa läheiseksi. mies voi halutessaan hoitaa omansa. minun voivat vaikka painua tunkiolle.
Pelkästään jo näistä vastauksista huomaa miten utopistinen oikeiston toive tällaisesta yksilönvastuusta on. Kaikilla ei ole kykyä tai halua huolehtia vanhuksista, kuitenkin sitä oikeisto meiltä tulevaisuudessa odottaa kuten taas eilen "neutraalin" budjettipäällikön suulla todettiin.
Vierailija kirjoitti:
Hei nainen. Varaudu siihen, ettei kukaan huolehdi sinusta kun vanhenet.
Minä toivon ja uskon, että robotiikka on kehittynyt siinä vaiheessa niin hyvin, että robotti osaa hälyttää apua, jos kuukahdan lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vääristelyä! Hallitus ei tuollaista vaadi, vaikka olisi kohtuullista, että aikuiset lapset huolehtisivat vanhemmistaan. Mutta, jos eivät huolehdi, niin eivät olisi perintöönkään oikeutettuja.
Mihin perintöön?
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhus kaipaa kotihoitajia, vaan omaisia ja ihan yhtä sekaisin ne on siellä laitoksessakin ja jos kotihoidon käynnit on kalliita, niin se laitoshoito vasta onkin kallista, sinne hupenee maksuihin vanhusten omaisuus, eikä perittävää jää.
Ne lapset, lapsenlapset ja lapsenlapsenlapset ovat töissä tai opiskelemassa, ei heillä ole aikaa hoitaa ketään.
Mä en tule hoitamaan ketään. Äiti on kuollut, sekä appivanhemmat. Olen eläkkeellä itsekin, eikä musta ole huolehtimaan edes itsestäni kunnolla. Isä ostakoon palvelut mistä tahtoo aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on paljon kateellisia, köyhiä trolleja linjoilla. He eivät itse saa perintöä, mutta yrittävät kiivaasti kertoa muille ihmisille miten muiden tulisi käsitellä omaa perintöään.
Taas yksi hyvä syy pysyä sinkkuna. Moni sinkkumies on gold digger, joka haluaa naiselta rahat.
Onhan se ikävää kuulla, että on ahne!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen perintöni saanut! Ei mitään kateutta muiden perintöön!
Ei ole tuota ongelmaa. Olen 41 v, mutta vanhemmat kasvaneet koiranputkea jo vuosia. Äiti kuoli, kun olin 10 ja isä, kun olin 18. Joskus hätkähdän, kun esim töissä kuusikymppiset työkaverit kertovat vanhemmistaan. Olisi ollut kiva tuntea omat vanhemmat aikuiseksi.