Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, nainen! Muista varautua hoitamaan iäkkäät vanhempasi ja appivanhempasi.

Vierailija
05.04.2026 |

Ja muista myös tehdä paljon lapsia, että saadaan uusia veronmaksajia. Muistathan kuitenkin myös käydä töissä täysiaikaisesti. Ja pidä kuitenkin huolta myös itsestäsi, ettet rupsahda ja mies jätä. 

Terveisin, hallitus

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nostamaan mitään painavaa. Nostolaitteen pitäisi olla liikuteltava. Monen ihmisen suvun pitäisi tulla vanhusten avuksi. Autojaan ei ole kaikilla saati rahaa. 

Vierailija
62/67 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tehneet tuota vuosikausia, eikö jossain välissä voisi olla miestenkin vuoro?

Älä nyt, miehet sentään käy töissä. Missä välissä ne ehtisi/s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, en todellakaan hoida yhtään ketään. Mieheni vanhemmat ei ole millään tavalla mun ongelmani, hoitakoot jos haluaa, asumaankin saa ottaa kunhan ilmoittaa ajoissa jotta pääsen ulos samalla oven avauksella kun tulevat sisään. Omat on kuolleet kauan sitten joten eivät hoitajia kaipaile ja eläessään heidät hoiti laitos, en minä. 

64/67 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidin äidin,  isä on nyt siskoni vastuulla.  Ei tosin hoida kovin hyvin,  mutta asia ei kuulu mulle.  En mennyt koskaan naimisiin,  joten appivanhempia mulla ei ole koskaan ollut. 

Kaksi lasta olen tehnyt,  keski-ikäisiä jo molemmat.  Töitäkin tehnyt,  eka kesätyö jo 13-vuotiaana. Olen säästänyt ja sijoittanut.  Pelkästään 2,5 vuoden ajan kulutusta vähentämällä ja ylimääräisiä säästämällä jättäydyin pois työelämästä 11 kk ennen eläkeikää.  Mulle sopii paremmin kuin hyvin 1960-luvun elintaso.

Vierailija
65/67 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jo tehty ja kasvatettu aikuisiksi.   Isä kuoli kun olin 14v, iäkästä äitiä autettiin kotipalvelun kanssa yhteistyössä, on jo palvelukodissa.    -perintöä odotellessa-

Vierailija
66/67 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin teflonpannu, ei tartu tuo karsta.

Vierailija
67/67 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee juttu on niin, että olen ainoa lapsi. Kuka hoitaa mun vanhemmat? -Jani

Ps. Mun puolisolla Juhalla sama tilanne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan