Vanhemmasta naisesta kiinnostunut nuorempi mies hakee aina äitihahmoa
Flirttaileeko nuorempi mies kanssasi? Oletko suhteessa nuoremman miehen kanssa? Olet hänelle äitihahmo. Hän näkee sinussa jollain tapaa äitinsä, tuot hänelle turvaa jota hän ei ole ehkä äidiltään saanut tai kaipaa sitä. Ei ole muuten luontevaa miehen kiinnostua itseään vanhemmasta naisesta.
Kommentit (45)
#36 #37 #38 ei OgE!
En kirjoita rumia/
herjaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oidipus likes this 👍
Oedipus ei kyllä tykännyt. Koko sen traaginen taru oli pakoilua tältä ennustukselta, joka kuitenkin kävi loppulta toteen, ja Oedipus sokaisi itsensä ja eli lopun elämästään erakkona.
Ei x. Poistun ketjusta.
👋🥸👋
Vierailija kirjoitti:
Jos eivät etsi äitihahmoa niin se toinen syy on se, että eivät saa reikää oman ikäisiltään ja kunnon beetamiehen tapaan tyytyvät vanhaan luuskaan.
Ei ole sinulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Hakevat elättäjää ja äippää. Jotain tarjoaa mukavan elämän tyhjäntoimittalle, pesee pyykit ja kokkaa. Illalla silittelee pikkupilin lepoon. Itse nämä eivät tuo suhteeseen mitään paitsi hikisukat ja paskarantuset kalsarinsa. Yök.
Onhan siinäkin jo jotain, jos täti tykkää pyykkäämisestä.
No minulla ainakin on vain yksi ja ainoa oikea äiti, eikä sitä kukaan korvaa. Jos minä jostakin naisesta kiinnostun, niin siinä ei ole mitään leikkiä eikä hyötymistarkoitusta taustalla, vaan ihan totista totta. Olen vuosikausia osannut siivota, pestä pyykit, kokata ja ansaita rahaa itse, niin miksi en sitä osaisi toisen seurassa?