Minkä näistä ulkonäkö pulmista ottasit itsellesi jos ois pakko?
1. Huonot hennot hiukset, pälvikaljua pikkusen, niin että päälaki paistaa pikkusen paikoitellen läpi.
2. Rokonarpinen, huono iho.
3. Vinot hampaat.
4. Väärät sääret. Sellaset joista todella huomaa että ne eivät ole ihan suorat.
5. Ylipainoa noin 20 kg.
Kommentit (13)
Vierailija:
1. Huonot hennot hiukset, pälvikaljua pikkusen, niin että päälaki paistaa pikkusen paikoitellen läpi.2. Rokonarpinen, huono iho.
3. Vinot hampaat.
5. Ylipainoa noin 20 kg.
Vierailija:
1. Huonot hennot hiukset, pälvikaljua pikkusen, niin että päälaki paistaa pikkusen paikoitellen läpi.2. Rokonarpinen, huono iho.
3. Vinot hampaat.
5. Ylipainoa noin 20 kg.
Minulla oli ja ne oiottiin.. On vielä vähäsen purennassa parantamisen varaa. Eli ne, helpohko saada kondikseen.
Ei se helppoa ole, mutta tehtävissä. Sitoutumista ja päämäärähakuisuutta, ja liikuntaa, joka on kivaa.
Olisin 20kg hoikempi kuin nyt, ai että se oliskin ihanaa :)
Siitä pääsee ilmaiseksi eroon, mutta hampaitten oikominen maksaa maltaita.
Tällä hetkellä mulla on toi 20 kg ylipainoa...
oiottiin mut ei auttanut pitkäks aikaa.
Laiska kun olen ;-) Niistä ei pääsis eroon eikä tarvitsiskaan, musta on ihan sama jos sääret on väärät ja käytän oikeastaan aina housuja, jolloin sitä ei edes huomais.
Ikävä kyllä mulla on toi ykkönen, huonot hennot hiukset ja päälaki paistaa... onhan sekin korjattavissa peruukilla, mutta ajatuskin ahdistaa.
ei menis kauaakaan kun tiputtais 1-2 kiloa viikossa
Näin muussa tapauksessa 20kg ylipainoa. Se on mulla jo nyt, mutta en pidä itseäni kovin toivottomana tapauksena.
koska tällä hetkellä ylipainoa om 45 kg ;-)
sääret kierot ( ikuinen kompleksin aihe :( ), painoa pari kiloa liikaa, ihossa muutama arpi. Eli melkein kaikkea löytyy. Muille voi itse tehdä jotain mutta jaloille ei paljon mitään. Olisipa ihana pitää kesällä hameita tai shortseja muttei pysty. Huomaan kaupungilla seuraavani muiden naisten jalkoja, aina. Ja tunnen myötätuntoa, tai paremminkin voitonriemua, jos jollakin on sama ongelma mutta on silti pukeutunut lyhyeen alaosaan.