Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mika Niemelä: Tee lapsia ja juokse töihin, Näin toimit oikein

Vierailija
04.04.2026 |

Valtiovarainministeriön pomo Mika Niemelä kertoo Kuuksusiliitteen haastattelussa, miten pitää elää. Pitää hankkia koulutus, tehdä paljon töitä, saada lapsia ja pitää kunnostaan huolta.

Hänen äitinsä työskentelee farmaseuttina, vaikka on jo 75v, tee perässä. Niemelä itse asuu Lintuvaarassa, juoksee 12 kmn työmatkansa ja tekee vapaa-aikanaan metsätöitä Lieksassa, hänellä on kaksi lasta.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kovia juoksemaan. Juoksu on pelkureiden laji. 

Kehä on sankareille.

Vierailija
42/72 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että pitkätukka voisi juosta perseeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatka kun on 50km, niin ei oikein viitsi juosta🤣

Vierailija
44/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on kovia juoksemaan. Juoksu on pelkureiden laji. 

Kehä on sankareille.

Ylittääkö sulla painoindeksi kengän koon

Vierailija
45/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vähän samanlainen ylimielinen nilkki aikoinaan. Sitten sairastuin ja tajusin etten ollutkaan tehnyt mitään oikein ollessani terve ja toimintakykyinen, olin vain ollut onnekas. 

Vierailija
46/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muista äänestää, sitähän jäbä ei tee, koska on muka puolueeton. Hoh hoh hoh.

Vierailija
47/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin vähän samanlainen ylimielinen nilkki aikoinaan. Sitten sairastuin ja tajusin etten ollutkaan tehnyt mitään oikein ollessani terve ja toimintakykyinen, olin vain ollut onnekas. 

Terveet elämäntavat pienentää sairastumisen riskiä.

Vierailija
48/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media löytänyt uuden narsistin lemmikiksi?

Vierailija
49/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalin halusi lapsia, Hitler perusti oikein lasten tekemiseen laitoksia. Kyseiset ei-niin-kiltit sedät ajattelivat  valtioidensa voimakkuutta. Suomessa ylhäältä päin katselijat ovat huolestuneet kukkaroidensa paksuuden tulevaisuudesta.

Lasten tekeminen-> Hitler ja Stalin.

Tämmöseen aasinsiltaan pääsee vaan vihreitä äänestävä nainen.

Vierailija
50/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKA NIEMELÄ ON IHAN KUNU

Ainakin talousasioissa, miksei muutenkin.

Näyttää vähän boheemilta tukkajumalalta, mutta osaamista löytyy kyllä.

Valittiin asemaansa muuten edellisen hallituksen aikana

Vierailija
51/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä auto kotiin, mene joko pyörällä tai jalkaisin töihin. 

Mä kokeilin tuota aikanaan. Pumppu ei kestänyt.

Vierailija
52/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo liimaletti jannu unohti näköjään kertoa myös haastattelussa mistä niitä saatan an työpaikkoja saa kun ei tunnu sellaisia olevan kertakaikkiaan mistään saatavissa. Unohti myös mainita opiskelun olevan nykyisin mahdotonta jos olet jo yhden tutkinnon joskus suorittanut eikä muistanut sanoa sitäkään että sen yhden tutkinnon opiskelukin aiheuttaa sitten monen kymmenen tonnin velkapiikin jos isipapan lämiskä ei kestäkään kuppausta tai ole isoja perintömetsiä ja niiden tarjoamia rahakkaita aktiviteetteja kuten hänellä itsellään. 

Outoa ettei sanonut mitään näistä kun haastattelu oli kuitenkin tosi pitkä ja melkoinen haista vit tu artikkeli tavallisille suomalaisille. Joku epätoivoinen kamppis menossa taas ilmeisesti.

Hyvähän sen on huudella 15000€ kuukausipalkallaan: menkää töihin..

Vierailija
53/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveet elämäntavat pienentää sairastumisen riskiä.

Toki, mutta kyllä valtaosa ihmisistä pysyy terveinä huonoillakin elämäntavoilla ainakin viis-kuuskymppisiksi. Jos sitä ennen sairastuu niin 90% kerroista sitä ei olisi estänyt vaikka olisi täydelliset elintavat.

Vierailija
54/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovathan lapset tulevaisuus. ilman lapsia ei ole eläkkeen maksajia, eikä loppupelissä suomalaisiakaan. Mika puhuu vain totuuksia.

Muuten joo, mutta kukas ne lapset hoitaa? Jonkun pitää olla pois työelämästä sen aikaa, kun hoitaa pientä lasta. Ei niitä heti tuupata päivähoitoon. Jos haluamme tasapainoisia, hyvinvoivia lapsia, heistä täytyy myös pitää huolta.

Vierailija
55/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäköön poliitikot, virkamiehet, teollissuuspamput jne. esimerkkiä. Tehkää kukin 5-10 lasta, niin ei tarvitse koettaa köyhempiä kusettaa paskapuheilla.

Purran eduksi laskettakoon, että hän ainakin yritti. Tosin en tiedä, olisiko hän saanut viittä, vai lopettanut kahden jälkeen, mutta yritystä kuitenkin oli.

Vierailija
56/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset valtion pikku tv-saarnaajat voivat puolestani edelleen jatkaa juoksenteluaan. Tosiaan, jäi vain auki tuo, että onko jätkällä nuo lapset olleet reppuselässä vai reppusylissä vai missä, kun ilmeisesti niitäkin on hoidettu samaan aikaan paperinpyörityksen lomassa? 

Vauva repussa ei kyllä saa juosta. Pienen lapsen niska ei kestä.

Vierailija
57/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan kupla. Vähän kuin tetveysasemalla työskentelisi ylilääkärinä lääkäri, joka on suorittanut lääketieteen opintoja 1 - 2 vuotta ja loput kirjallisuustiedettä.

Vierailija
58/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas vie lapset päiväkotiin, jos vanhemmat menevät juosten töihin?

Jos päiväkotimatka on vähänkin pidempi, pitää lapset viedä autolla. Päiväkotien parkkipaikoille ei mahdu kaikkien vanhempien autot.

Entä, kun varhaiskasvatuksesta ja koulutuksesta leikataan, eikä nuorille ole töitä?

Vierailija
59/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän kokoomusta, mutta olen aina inhonnut rasvaletti Niemelää.

Vierailija
60/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan kupla. Vähän kuin tetveysasemalla työskentelisi ylilääkärinä lääkäri, joka on suorittanut lääketieteen opintoja 1 - 2 vuotta ja loput kirjallisuustiedettä.

Nyt on aika heikko argumentointi