Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mika Niemelä: Tee lapsia ja juokse töihin, Näin toimit oikein

Vierailija
04.04.2026 |

Valtiovarainministeriön pomo Mika Niemelä kertoo Kuuksusiliitteen haastattelussa, miten pitää elää. Pitää hankkia koulutus, tehdä paljon töitä, saada lapsia ja pitää kunnostaan huolta.

Hänen äitinsä työskentelee farmaseuttina, vaikka on jo 75v, tee perässä. Niemelä itse asuu Lintuvaarassa, juoksee 12 kmn työmatkansa ja tekee vapaa-aikanaan metsätöitä Lieksassa, hänellä on kaksi lasta.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän kokoomusta, mutta olen aina inhonnut rasvaletti Niemelää.

Tunne on varmasti ihan molemminpuolinen

Vierailija
62/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy terveenä, niin toimit oikein.

Niemelän metodilla ehkä pysyy terveenä - juokse töihin?  Eikö kävely riittäisi tai pyöräily, Se ei vielä tee hyvää ihmistä, pitää myös hankkia jälkikasvua. Jos ei hanki, niin ei eläkettä?

Hän varmasti uskoo hyviin elintapoihin hyvän elämän ohjurina. Ei sitä terveenä ajattele, että sen voi menettää sekunnissa, tai että geeneissä tikittää aikapommi. 

Tiedän monen monta erittäin urheilullista ja kaikin puolin terveesti ja nuhteettomasti elävää, jotka on kuitenkin sitten heittäneet lusikan nurkkaan puhjenneen verisuonen, syövän tai muun sairauden kuten jonkun eksoottisen kuumeen tai onnettomuuden takia. Eli kyllähän nuo ohjeet varmasti auttaa kokonaisuudessa, mutta aina voi jotain sattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eronnut lasten äidistä eli ihan nappiin hänenkään elämä ei ole mennyt 

Eli nainen hoitaa lapset ja mies saa harrastaa juoksemista kaiken vapaa-aikansa? Ilmankos lausunnot ovat tuota luokkaa.

Vierailija
64/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalin halusi lapsia, Hitler perusti oikein lasten tekemiseen laitoksia. Kyseiset ei-niin-kiltit sedät ajattelivat  valtioidensa voimakkuutta. Suomessa ylhäältä päin katselijat ovat huolestuneet kukkaroidensa paksuuden tulevaisuudesta.

Lasten tekeminen-> Hitler ja Stalin.

Tämmöseen aasinsiltaan pääsee vaan vihreitä äänestävä nainen.

Ei tässä ollut kyse sanojan omasta lasten tekemisestä, vaan muiden käskemisestä. Nuo mainitut historian henkilöt halusivat, että joku muu tekee lapsia. Samoin muuten Putin haluaa.

Vierailija
65/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERSUJEN JA KOOMUSLAISTEN JUOKSU POIKA ON KYLLÄ TYHMÄ KUIN SAAPAS.....

Vierailija
66/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen että tuollekin on joku nainen joskus antanut. Se sen puheääni🤮 

Vierailija
67/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pienet lapset ja yrittää käydä töissä, niin melkein väkisin tarvitsee auton, ainakin täällä maaseudulla. Meillä menee päiväkoti jo niin aikaisin kiinni, että ihan täysillä saa juosta, jos julkisilla aikoo ehtiä lapsen ajoissa hoidosta hakemaan. 

Samoin ruokakaupassa käyminen työpäivän jälkeen on hitusen haasteellista, kun kotiin pitäisi kantaa 5 kassillista ruokaa. Joo, onnistuu polkupyörällä, mutta on ihan hemmetin vaikeaa, varsinkin jos pitäisi vielä taapero saada jotenkin kyytiin.

Ja siis minä vielä oikeasti kävelen ison osan työmatkoista, mutta ymmärrän hyvin miksi jotkut eivät kävele.

Minusta tuntuu, että tuolla herralla vaimo on hoitanut lapset ja lasten hoitoon kuskaamiset. 

Vierailija
68/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole  ollut  epäonninen, huonoista oloista, tai ei muuta kun törkeän, raukkamaisen gang  stalkingin  uhri, missä rikoksin sabotoitu kaikkea elämään liittyvää. Ja idareille kerrottu toisin. Hyi oksennus  sentään. Ketä vetää huumorilla törkeitä rikoksia? Sairas ihminen täytyy olla. Mitään säälittävää siinä einole sinakasn itseni  kannalta muuta kun se, että  törkyrikoksista ei tiedäkään lähes kaikka ja idarit luulevst, että  ilkuttavaa on mukamas epäonnesta tai huonoista oloista? 

Luuserit tylee joku päivö tajuamasn, että eipäs ole  epäonnea mitä muilla, vaan sabotoituja rikoksia. 
Luusereita on me,  ja ne jotka myös uskoneet noin naurettavan juttuun muka epäonnena ja sattumana Hehheh! 
Huvittaa oikein kun esittävät  jotain  mukamas:,Hei kyllä mä ymmärrän,

Ymmärrät väärin! Ei tilanteemme ole ollenkasn sama kun teidän luusereiden! 

Nii. Ja eihö sitä kyllä pidä ymmärtääkään että tässä yhteiskunnassa on mshdollista tehdä rikoksia jonkun elämään vuosikymmenten sjan. 
Keskittyisin  nyt vaan kauhistelemaan sitä. 

Vähän sinnepäin järjestettynä  ei ole ollenkaan sama kun omat mokat tai epäonni. 

Eikö imbesillit tajua? Todennäköisedti ei? 

Vierailija
69/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän kokoomusta, mutta olen aina inhonnut rasvaletti Niemelää.

Tunne on varmasti ihan molemminpuolinen

Katos, Nemelä tuli linjoille.

Vierailija
70/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ottanut liikaa poliittista kantaa, ei sovellu virkamieheksi.

Vierailija
71/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta lasta Niemelällä on?

Juokseeko töihin?

Vierailija
72/72 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tulee Niemelästä mieleen. Eronnut mies, jonka teinitytöt ilmeisesti asuvat äidillään ja isän luona taloudenhoidon hoitaa uusi vaimo, joten mies voi keskittyä lasten kanssa "laatuaikaan" heitä tavatessaan.

Ymmärrrän liikuntainnon. Itse jaksoin painaa kahden pienen lapsen yh:na kaiken lapsivapaan ajan ja työmatkatkin juosten. Ikävä kyllä toinen lapsista sairastui teininä ja olen häneen sidottu suurimman osan valveillaoloajasta. Vaihdevuodet iskivät myös pahasti lihaksiin ja niveliin, painokäyräkin kääntyi ylös. Onneksi voin työni hoitaa 80 % etänä. Mutta eiköhän tästä vielä nousta. 

Niemeläkin vääjäämättä kokee tulevaisuudessa vielä vastoinkäymisiä, jotka laajentavat hänen näkökantojaan. Sitten olisi kiva saada seurantahaastattelu.