Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittyää nämä "vapaaehtoisesti lapsettomat" pariskunnat 🤔

Vierailija
03.04.2026 |

Tuttavapiirissä yksi tällainen. Herättää kyllä kysymyksiä. Molemmat terveitä, menestyviä, kolmekymppisiä ihmisiä. Ovat "vapaaehtoisesti lapsettomia". Onko se matkailu yms. sitten oikeasti sen arvoista? 🤔 Ettei tule jälkikasvua? Kaduttaa varmaan myöhemmin?

Kommentit (300)

Vierailija
121/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulasten vanhemmat ovat varmasti onnellisia, mutta pikkulapsivaihe on nopeasti ohi. Siksi etsin mieluummin sellaista sisältöä elämääni, joka kestää pidempään.

Miksi vain pikkulapsivaihe? Kyllä lapsen kasvun seuraaminen ja siinä mukana olo on tuonut minulle onnellisuutta ihan sieltä vauvasta aikuisuuteen, jo nelisenkymmentä vuotta. Ja sitä paitsi, nyt kun lapsillani on lapsia, on taas se pikkulapsivaihe. Kyllä lapsen ja lapsenlapset tuo iloa elämään jatkuvasti.

Vierailija
122/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkia pitäisi kiinnostaa matkailu. Lähipiirissäni lapsiperheelliset matkailee eniten. Koko ajan pitäisi päästä jonnekkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkulasten vanhemmat ovat varmasti onnellisia, mutta pikkulapsivaihe on nopeasti ohi. Siksi etsin mieluummin sellaista sisältöä elämääni, joka kestää pidempään.

Miksi vain pikkulapsivaihe? Kyllä lapsen kasvun seuraaminen ja siinä mukana olo on tuonut minulle onnellisuutta ihan sieltä vauvasta aikuisuuteen, jo nelisenkymmentä vuotta. Ja sitä paitsi, nyt kun lapsillani on lapsia, on taas se pikkulapsivaihe. Kyllä lapsen ja lapsenlapset tuo iloa elämään jatkuvasti.

Edellä mainittiin pikkulapsivaihe. Opettele lukemaan tai mene leipomaan.

Vierailija
124/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa tuntemistani veloista on sellaisia jotka ovat veloja lähinnä sopivan kumppanin puutteen vuoksi. 

Pääasiassa naispuolisen osapuolen valinnoista kiinni ovatko pariskunnat lisääntyneet. Yleensä vakaassa suhteessa olleet ovat siinä kolmenkympin korvilla näin tehneet. Ja muutama lapsen halunnut nainen tuttavapiirissä on  tehnyt sen itsellisesti. 

Vierailija
125/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta tippaakaan näin 46 vuotiaana, kun saan elää just niinkuin haluan ja laittaa rahani mihin haluan. Moni sanoo, että kuka sitten hoitaa kun ootte vanhoja.. Mut moniko oikeasti hoitaa äitiä tai isää kokopäiväisesti? Kylässä voi käydä, mut kyllä sen vanhusten hoidon tekee yleensä ihan muut kuin sukulaiset. Oma puolisoni näkee vanhempiaan todella harvoin. Ehkä noin 2 kertaa vuodessa. Että älkää te lapsellisetkaan olko siitä varmoja, että edes tapaatte jälkikasvuanne usein.

Vierailija
126/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se oma mukavuudenhalu ja pelätään vastuuta. Osa voi myös pelätä lasu-rumbaan joutumista, perättömiä ilmiantoja jne. Minulle on se ja sama haluaako joku olla vela, ei ole multa pois, mutta luulen että nämä seikat voi olla syynä. Tai ihan vaan joku synnyttämisen pelko tms.että ollaan mieluummin ilman lapsia.

Vierailija
127/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö väkisin poikia perillisiä, jos ei muuta sisältöä keksi elämällään kuin lapset tai matkustelu? Ei mitään muuta ole. 

Vierailija
128/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole ikinä kiinnostanut lisääntyminen, eikä puolisoakaan. Samasta syystä ei esim mäkihypätä tai reppureissata tai keräillä kissapulloja tai luolasukelleta. Kun ei kiinnosta, on muutakin tekemistä.

Vierailija
129/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se oma mukavuudenhalu ja pelätään vastuuta. Osa voi myös pelätä lasu-rumbaan joutumista, perättömiä ilmiantoja jne. Minulle on se ja sama haluaako joku olla vela, ei ole multa pois, mutta luulen että nämä seikat voi olla syynä. Tai ihan vaan joku synnyttämisen pelko tms.että ollaan mieluummin ilman lapsia.

No ei näytä olevan se ja sana, kun on pitänyt ihan päästä keksiä jotain syitä. Mitään syytä kun ei tarvita. 

Vierailija
130/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole ikinä kiinnostanut lisääntyminen, eikä puolisoakaan. Samasta syystä ei esim mäkihypätä tai reppureissata tai keräillä kissapulloja tai luolasukelleta. Kun ei kiinnosta, on muutakin tekemistä.

Tässä on kyllä huonoin vertaus ikinä. Lisääntyminen vs kissapullojen keräily. Kaikkea sitä saa lukea. Kertoo lähinnä siitä, että asiaa ei ole millään tavalla mietitty.

Vierailija
131/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilat on täynnä turvakodit ja ensikodit kuin orpokodit kuin huostaanotto kuin näitä teidän HALUAMIA LAPSIA .  ET SÄ PYSTY SUN AIVOILLA AJATTELEEN SEURAUKSIA .  

Vierailija
132/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte varmaan onnellisia näistä rikollisista lapsistanne ??  Huumemyyjinä ja ryöstelijöinä  ne on kunnostautunut .  Möringejä ja Robin Tikkasia tehän ne synnytätte .  

Vierailija
133/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa taas tonne Ukraina arabia MÄ HALUUN SYNNYTTÄÄÅ LISÄÄÄÄÄÄÄÄ ...... LISÄÄÄÄ RIKOLLISIAAAAA LISÄÄÄÄÄ !   Lisää ihmiskauppiaitaaaaa!   Mä haluun .   

Vierailija
134/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun ostaa ihmiskaupasta hei mun bordelliin parikymmentä synnytettyä robottia . 

Vierailija
135/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan mietit, jokainen eläkööt kuten haluaa eikä syyt myöskään kuulu sulle.

Ihmettelen muuten oletuksia, että lapsiperheessä olisi jotenkin ikuinen kaaos eikä saisi tehdä itselleen mieluisia asioita tai toteuttaa unelmiaan. Täällä ainakin nukutaan, matkustellaan, harrastetaan, nähdään kavereita, käydään vaativissa töissä yms. 

Vierailija
136/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä homobaarisssa on SYNNYTETTYJÄ !!!  KUKA SYNNYTTI HEI !  TUNNUSTA MIKÄ MENI PIELEEN . OLIKO ISÄSI HUUMEMYYJÄ ? 

Vierailija
137/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku synnyttää tonne kadulle prostituoituja sutenöörit synnyttää . 

Vierailija
138/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyllä huonoin vertaus ikinä. Lisääntyminen vs kissapullojen keräily. Kaikkea sitä saa lukea. Kertoo lähinnä siitä, että asiaa ei ole millään tavalla mietitty.

Siinä lukee lopussa, että ei kiinnosta. Onko sinun vaikea tajuta, että joitain asia todella kiinnostaa saman verran kuin ne kissapullot, eli ei YHTÄÄN.

139/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan myös vapaaehtoisesti lemmikittömiä, ku ei jakseta hoitaa sellaisia 😃 

Vierailija
140/300 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule panna voi ilman että pitää lapsia tehdä. Ehkäisy on sitä varten. Ei kaikki halua lapsia, usko jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän