Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Onko ick tai red flag đŸš© jos mies kĂ€y vaihdattamassa kesĂ€renkaat liikkeessĂ€?

Vierailija
03.04.2026 |

Eikö tuo ole sellainen asia, mikĂ€ jokaisen miehen pitĂ€isi itse tehdĂ€? VĂ€hĂ€n emaskuloivaa viedĂ€ renkaat liikkeeseen vaihdettavaksi.. đŸš©đŸ˜Ź

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
03.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sanojen ’ick’ ja ’red flag’ kĂ€yttĂ€minen on paljon pahempi kuin renkaiden vaihdattaminen ammattilaisella. 

Vierailija
22/54 |
03.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tosimies vetÀÀ vanteilla

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
03.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

onko ick "i cee khosts"?

Vierailija
24/54 |
03.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
25/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin miehenÀ kun naapurin nainen hÀÀrÀsi koko illan renkaita vaihtaen iltamyöhÀÀn oli valmista, kun samalla pesi renkaat. NÀytti siltÀ ettÀ teki työpÀivÀn niiden kanssa ja oli ihan puhki urakan lopuksi. Hullun hommaa kun muutamalla kympillÀ hoituu liikkeessÀ kÀden kÀÀnteessÀ. Itse kÀyn töissÀ sitÀ varten ettÀ voi palkalla ostaa ne hommat mitÀ ei ole jÀrkeÀ itse ÀhkiÀ.

Renkaiden vaihto8n menee korkeintaan vartti ja pesuun toinen. Samalla tulee tarkastettua jarrujen ja alustan kunto. Hoidan neljĂ€n auton renkaanvaihdot, niihin menee aikaa siis pari tuntia. Rengashotellit maksaa tĂ€ssĂ€ meidĂ€n kylĂ€llĂ€ luokkaa 75€/kausi ts. tienaan laskennallisesti 150€/h puhtaana. Aika harvassa duunissa tienaa tuon...

Työsuhdeliisarin kÀytÀn rengasliikkeellÀ kun siitÀ kerran joudun jokatapauksessa maksamaan. Sanotaan, ettÀ ovat ammattimiehiÀ, mutta eihÀn nuo osanneet kÀyttÀÀ edes momenttiavainta. JÀlkikiristyksessÀ ensin naksuun ja sitten vielÀ vartti varman pÀÀlle... jos asentaja teki jo saman niin siinÀ oli jo puoli kierrosta liikaa. Piti löysÀtÀ ne kotona pitkÀllÀ avaimella ja kiristÀÀ uudelleen ettÀ saa renkaan vaihdettua tien pÀÀllÀ tarvittaessa.

Vierailija
26/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin green flag, ettÀ miehellÀ on talous sen verran kunnossa, ettÀ pystyy ostamaan palveluita eikÀ haaskaa aikansa jonnin joutavaan.

No renkaiden vaihtaminen itse on kyllÀ niin helppo ja nopea homma ettÀ se kyllÀ hoituu itse vaikka olisi miljonÀÀri.

Vierailija
27/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap:n sekakielinen aloitus on typerÀ.

Vierailija
28/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap. oletko mahdollisesti Àlyllisesti vammainen?

Vierailija
29/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin green flag, ettÀ miehellÀ on talous sen verran kunnossa, ettÀ pystyy ostamaan palveluita eikÀ haaskaa aikansa jonnin joutavaan.

Juuri nÀin. KöyhÀt kyykkii kevÀisin ja syksyisin auton ympÀrillÀ.

Vierailija
30/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LiikkeessÀ vaihtaminen on osoitus rationaalisesta ja pragmaattisesta ajattelusta. Se ei maksa nykyÀÀn oikeastaan mitÀÀn ja on myös nopeaa, kun kaikilla on kunnon autonosturit. Ainoa ongelma mahdolliset ruuhkat.

Itse vaihdan omin kÀtösin vielÀ nykyÀÀn, vaikka siinÀ ei ole enÀÀ mitÀÀn jÀrkeÀ

-m55

Vierailija
31/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miehelle jÀÀ enemmÀn aikaa minun hemmotteluun, kun hÀn työllistÀÀ pienipalkkaisella alalla työskentelevÀn ihmisen.

Vierailija
32/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ick tai red flag đŸš© sulla on housuissas!

Puhu ja kirjoita suomeksi!

Vierailija
33/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ick tai red flag đŸš© mitĂ€ hiton vĂ€liĂ€ kun ja jos mies on kiva, mukava, hauska ja nauravainen!

Vierailija
34/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maksetaan ammattilaiselle ettĂ€ tekee sen hyvin ja saadaan puoli tuntia omaa aikaa. Ei mitÀÀn vÀÀrÀÀ. 

Vierailija
35/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hienoa, ettĂ€ tuetaan paikallista yritystĂ€, kun kĂ€ydÀÀn vaihdattamassa renkaat. Samasta syystĂ€ myös pesetĂ€n yleensĂ€ auton, enkĂ€ pese itse. Ostan myös riistalihaa kauppiaalta, enkĂ€ metsĂ€stĂ€ itse. Myös Tallinnaan matkustan laivalla, enkĂ€ souda itse. 

Vierailija
36/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksetaan ammattilaiselle ettĂ€ tekee sen hyvin ja saadaan puoli tuntia omaa aikaa. Ei mitÀÀn vÀÀrÀÀ. 

Omaa aikaa, siellĂ€ rengasliikkeen odotustilassa. Vau. SiitĂ€ kannattaa maksaa 80€.

Vierailija
37/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle jÀÀ enemmÀn aikaa minun hemmotteluun, kun hÀn työllistÀÀ pienipalkkaisella alalla työskentelevÀn ihmisen.

MinÀ huolehdin itse perheen autojen renkaat ja vien sÀÀstetyillÀ rahoilla vaimoni vaikka kynttilÀillalliselle.

Vierailija
38/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos olisi hyvÀ paikka missÀ vaihtaa ja hyvÀ tunkki ja sellaiset renkaat mitkÀ pysyy pulteilla niin mikÀs olisi vaihtaessa. Kun sellaista ei ole niin liikkeeseen on mentÀvÀ.

Vierailija
39/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimies vetÀÀ vanteilla

Juu, ei siihen kumia kaivata.

Vierailija
40/54 |
04.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On ick, jos mies on köyhĂ€ eli turhia kuluja pitÀÀ vĂ€lttÀÀ, fyysisesti terve, osaa vaihtaa renkaat, hĂ€nellĂ€ on aikaa vaihtaa renkaat ja on hyvĂ€ paikka, jossa renkaat voisi itse vaihtaa. Muussa tapauksessa ihan ok vaihdattaa liikkeessĂ€. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme yksi seitsemÀn