Onko ick tai red flag đ© jos mies kĂ€y vaihdattamassa kesĂ€renkaat liikkeessĂ€?
Eikö tuo ole sellainen asia, mikĂ€ jokaisen miehen pitĂ€isi itse tehdĂ€? VĂ€hĂ€n emaskuloivaa viedĂ€ renkaat liikkeeseen vaihdettavaksi.. đ©đŹ
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin miehenÀ kun naapurin nainen hÀÀrÀsi koko illan renkaita vaihtaen iltamyöhÀÀn oli valmista, kun samalla pesi renkaat. NÀytti siltÀ ettÀ teki työpÀivÀn niiden kanssa ja oli ihan puhki urakan lopuksi. Hullun hommaa kun muutamalla kympillÀ hoituu liikkeessÀ kÀden kÀÀnteessÀ. Itse kÀyn töissÀ sitÀ varten ettÀ voi palkalla ostaa ne hommat mitÀ ei ole jÀrkeÀ itse ÀhkiÀ.
Renkaiden vaihto8n menee korkeintaan vartti ja pesuun toinen. Samalla tulee tarkastettua jarrujen ja alustan kunto. Hoidan neljĂ€n auton renkaanvaihdot, niihin menee aikaa siis pari tuntia. Rengashotellit maksaa tĂ€ssĂ€ meidĂ€n kylĂ€llĂ€ luokkaa 75âŹ/kausi ts. tienaan laskennallisesti 150âŹ/h puhtaana. Aika harvassa duunissa tienaa tuon...
Työsuhdeliisarin kÀytÀn rengasliikkeellÀ kun siitÀ kerran joudun jokatapauksessa maksamaan. Sanotaan, ettÀ ovat ammattimiehiÀ, mutta eihÀn nuo osanneet kÀyttÀÀ edes momenttiavainta. JÀlkikiristyksessÀ ensin naksuun ja sitten vielÀ vartti varman pÀÀlle... jos asentaja teki jo saman niin siinÀ oli jo puoli kierrosta liikaa. Piti löysÀtÀ ne kotona pitkÀllÀ avaimella ja kiristÀÀ uudelleen ettÀ saa renkaan vaihdettua tien pÀÀllÀ tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin green flag, ettÀ miehellÀ on talous sen verran kunnossa, ettÀ pystyy ostamaan palveluita eikÀ haaskaa aikansa jonnin joutavaan.
No renkaiden vaihtaminen itse on kyllÀ niin helppo ja nopea homma ettÀ se kyllÀ hoituu itse vaikka olisi miljonÀÀri.
Ap:n sekakielinen aloitus on typerÀ.
Ap. oletko mahdollisesti Àlyllisesti vammainen?
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin green flag, ettÀ miehellÀ on talous sen verran kunnossa, ettÀ pystyy ostamaan palveluita eikÀ haaskaa aikansa jonnin joutavaan.
Juuri nÀin. KöyhÀt kyykkii kevÀisin ja syksyisin auton ympÀrillÀ.
LiikkeessÀ vaihtaminen on osoitus rationaalisesta ja pragmaattisesta ajattelusta. Se ei maksa nykyÀÀn oikeastaan mitÀÀn ja on myös nopeaa, kun kaikilla on kunnon autonosturit. Ainoa ongelma mahdolliset ruuhkat.
Itse vaihdan omin kÀtösin vielÀ nykyÀÀn, vaikka siinÀ ei ole enÀÀ mitÀÀn jÀrkeÀ
-m55
Miehelle jÀÀ enemmÀn aikaa minun hemmotteluun, kun hÀn työllistÀÀ pienipalkkaisella alalla työskentelevÀn ihmisen.
ick tai red flag đ© sulla on housuissas!
Puhu ja kirjoita suomeksi!
ick tai red flag đ© mitĂ€ hiton vĂ€liĂ€ kun ja jos mies on kiva, mukava, hauska ja nauravainen!
Maksetaan ammattilaiselle ettÀ tekee sen hyvin ja saadaan puoli tuntia omaa aikaa. Ei mitÀÀn vÀÀrÀÀ.
Hienoa, ettÀ tuetaan paikallista yritystÀ, kun kÀydÀÀn vaihdattamassa renkaat. Samasta syystÀ myös pesetÀn yleensÀ auton, enkÀ pese itse. Ostan myös riistalihaa kauppiaalta, enkÀ metsÀstÀ itse. Myös Tallinnaan matkustan laivalla, enkÀ souda itse.
Vierailija kirjoitti:
Maksetaan ammattilaiselle ettÀ tekee sen hyvin ja saadaan puoli tuntia omaa aikaa. Ei mitÀÀn vÀÀrÀÀ.
Omaa aikaa, siellĂ€ rengasliikkeen odotustilassa. Vau. SiitĂ€ kannattaa maksaa 80âŹ.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle jÀÀ enemmÀn aikaa minun hemmotteluun, kun hÀn työllistÀÀ pienipalkkaisella alalla työskentelevÀn ihmisen.
MinÀ huolehdin itse perheen autojen renkaat ja vien sÀÀstetyillÀ rahoilla vaimoni vaikka kynttilÀillalliselle.
Jos olisi hyvÀ paikka missÀ vaihtaa ja hyvÀ tunkki ja sellaiset renkaat mitkÀ pysyy pulteilla niin mikÀs olisi vaihtaessa. Kun sellaista ei ole niin liikkeeseen on mentÀvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies vetÀÀ vanteilla
Juu, ei siihen kumia kaivata.
On ick, jos mies on köyhÀ eli turhia kuluja pitÀÀ vÀlttÀÀ, fyysisesti terve, osaa vaihtaa renkaat, hÀnellÀ on aikaa vaihtaa renkaat ja on hyvÀ paikka, jossa renkaat voisi itse vaihtaa. Muussa tapauksessa ihan ok vaihdattaa liikkeessÀ.
Sanojen âickâ ja âred flagâ kĂ€yttĂ€minen on paljon pahempi kuin renkaiden vaihdattaminen ammattilaisella.