Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ick tai red flag 🚩 jos mies käy vaihdattamassa kesärenkaat liikkeessä?

Vierailija
03.04.2026 |

Eikö tuo ole sellainen asia, mikä jokaisen miehen pitäisi itse tehdä? Vähän emaskuloivaa viedä renkaat liikkeeseen vaihdettavaksi.. 🚩😬

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi hyvä paikka missä vaihtaa ja hyvä tunkki ja sellaiset renkaat mitkä pysyy pulteilla niin mikäs olisi vaihtaessa. Kun sellaista ei ole niin liikkeeseen on mentävä.

Mitä väliä noilla pulteilla on? Mutterivehkeet on helpompia.

Vierailija
42/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme autoa ja vain minä pihinä ihmisenä vaihdan itse renkaat. Mies ja poika vievät liikkeeseen omat autonsa. Minä vaihdatan vain silloin kun tarvitsen uudet renkaat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi hyvä paikka missä vaihtaa ja hyvä tunkki ja sellaiset renkaat mitkä pysyy pulteilla niin mikäs olisi vaihtaessa. Kun sellaista ei ole niin liikkeeseen on mentävä.

Mitä väliä noilla pulteilla on? Mutterivehkeet on helpompia.

Onko mutterikiinnitys nyt siis se missä rengas työnnetään paikoilleen? Pultti se missä rengasta täytyy pidellä ilmassa?

Vierailija
44/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama. Renkaat on vuosikausia olleet rengashotellissa ja siellä vaihtuvat kausittain.

M59

Sama. Ei nappaa enää renkaanvaihto. M52

Vierailija
45/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika homoa on.

Vierailija
46/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! En mitään neitimiestä katselisi.

N 40

Juurikin näin

Vierailija
47/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ick tai red flag??? Salli mun nauraa!!!

Toivottavasti en ikinä joudu tekemisiin ihmisen kanssa, joka käyttää tuollaista kieltä. Varmaan briiffi ja dinneri kuuluvat ap:n sanavarastoon. 🤮

Vierailija
48/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä itse konttia pitkin parkkipaikkaa renkaiden vaihdon kanssa kun vaihdon saa rengasliikkeessä halvalla muiden tekemänä

Vierailija
49/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Kertoo ainakin, ettei kaikki rahat mene pitkävetoon tai ulosottoihin, jos on varaa rengashotelliin ja vaihtopalveluun. Tyhmä paljon töitä tekee. 

Vierailija
50/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rengashotelli ok. On kiireinen työssäkäyvä mm. Omat säilytystilat rajalliset. Fyysiset syyt.  Voi ottaa selkään kovastikin jos niitä vaivoja.

Nainen-  nainen nainen on tollo näemmä joka ei kykene viemään edes rengashotelliin renkuloitaan saati vaihtamaan-

Vierailija
51/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusasia, että mies osaa tehdä remppaa huoltaa autot ja tietysti vaihtaa renkaat.

Melkoisen munaton hiiri on kyllä, jos joutuu jollekin toiselle siitä maksamaan, kun itse ei osaa.

Vierailija
52/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto viedään huoltoon ja pesuun, miksi ei sitten renkaanvaihtoonkin? 

Vähän samaa sarjaa, kun taloyhtiössä väännettiin vuosia lumenkolausvuoroista ja kahlattiin kinoksissa, koska ketään ei sitten kuitenkaan oikeasti napannut se rehkiminen. Nyt kaikki ovat tyytyväisiä, kun vihdoin saatiin äänestettyä, että maksetaan firmalle, joka sen teki koko talven. Eipä tulisi mieleenkään, että olis red flag maksaa palvelusta, joka säästää omaa aikaa muuhun oleellisempaan.

Vierailija
53/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kolme autoa ja vain minä pihinä ihmisenä vaihdan itse renkaat. Mies ja poika vievät liikkeeseen omat autonsa. Minä vaihdatan vain silloin kun tarvitsen uudet renkaat. 

Unelmieni nainen

Vierailija
54/54 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä itse konttia pitkin parkkipaikkaa renkaiden vaihdon kanssa kun vaihdon saa rengasliikkeessä halvalla muiden tekemänä

Oot sä niin köyhä ettei sulla ole autoille omaa tallia?