Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ick tai red flag 🚩 jos mies käy vaihdattamassa kesärenkaat liikkeessä?

Vierailija
03.04.2026 |

Eikö tuo ole sellainen asia, mikä jokaisen miehen pitäisi itse tehdä? Vähän emaskuloivaa viedä renkaat liikkeeseen vaihdettavaksi.. 🚩😬

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Renkaat on vuosikausia olleet rengashotellissa ja siellä vaihtuvat kausittain.

M59

Vierailija
2/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran kuin jos nainen ei itse ole tehnyt mämmiä pääsiäisenä alusta loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja vuosia käynyt rengasliikkeessä ja enimmäkseen siellä on miesasiakkaita samaan aikaan kanssani. Kuten autokorjaamoissakin. 

Vierailija
4/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

N 55

Vierailija
5/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap viime aikoina nauranut ja kurkistellut verhojen raossa kun naapuri ajelee liisatulla autolla?

Vai oletko edistynyt mt-ongelmasi hoidossa?

Vierailija
6/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä renkaat säilytetään rengashotellissa, joten olisi vain tyhmää tuoda ne kotiin vaihdettavaksi itse.

Vierailija
7/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaisella on ammattilaisen välineet renkaanvaihtoon jotka löytyy aika harvalta kotitarvevaihtajalta. Renkaiden vaihto on aika paljon helpompaa kun auto nostetaan neljästä pisteestä ylös turvallisella nosturilla ergonomiseen työkorkeuteen. Aika monesti muuten rengasliikkeessä renkaita vaihtavat nykyään naiset. Siis kirjaimellisesti tekevät sitä työtä hallissa.

Vierailija
8/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pitäisin outona, jos itse rupeaisi vaihtamaan. Epäkäytännöllistä.

Vierailija
9/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ick tai red flag??? Salli mun nauraa!!!

Vierailija
10/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki ähkiä tunkin kanssa kun pikkurahalla liike vaihtaa hetkessä?

Vierailija
11/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin green flag, että miehellä on talous sen verran kunnossa, että pystyy ostamaan palveluita eikä haaskaa aikansa jonnin joutavaan.

Vierailija
12/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja käyn vaihdattamassa renkaani rengashotellissa joka kevät ja syksy. Tälleen jo 15 vuoden ajan.

Se mesta on umpitäynnä nimenomaan miehiä, jotka tulevat vaihdattamaan sinne renkaansa. Olen aina paikan ainut naisasiakas. Eli todellakin miehet pistävät muut miehet vaihtamaan renkaansa.

Vierailija
13/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama. Renkaat on vuosikausia olleet rengashotellissa ja siellä vaihtuvat kausittain.

M59

Käykö vaimokin hotellissa hoitamassa tarpeensa? Et ole mies. Cuck.

Vierailija
14/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että siellä kotipihalla maaten onnistuu myös tasapainotus ja aurauskulmien säätö? 

Vierailija
15/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! En mitään neitimiestä katselisi.

N 40

Vierailija
16/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin miehenä kun naapurin nainen hääräsi koko illan renkaita vaihtaen iltamyöhään oli valmista, kun samalla pesi renkaat. Näytti siltä että teki työpäivän niiden kanssa ja oli ihan puhki urakan lopuksi. Hullun hommaa kun muutamalla kympillä hoituu liikkeessä käden käänteessä. Itse käyn töissä sitä varten että voi palkalla ostaa ne hommat mitä ei ole järkeä itse ähkiä.

Vierailija
17/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M59

Käykö vaimokin hotellissa hoitamassa tarpeensa? Et ole mies. Cuck.

Kuvitteletko sinä säälittävä incelli olevasi mies?

M59

Vierailija
18/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen miehisyys katoaa siitä, ettei vaihda renkaita itse, niin eipä se miehisyys kovin vahvalla pohjalla alun perinkään ollut. Maskuliinisella miehellä on sen verran vahva itsetunto, ettei se horju edes siitä, vaikka vaimo vaihtaisi renkaat.

Vierailija
19/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nyt hiukan vaihtelemisista. Jos uusi kierros kumeja, aika harvalla on rengas- ja tasapainotuskoneet itsellä.

Vierailija
20/24 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran miehisyyttä ainakin minussa on, etten vaihdata renkaita liikkeessä. Toisaalta ei ole autoakaan, joten en vaihdata missään. Polkupyöräilen.