Onko ick tai red flag 🚩 jos mies käy vaihdattamassa kesärenkaat liikkeessä?
Eikö tuo ole sellainen asia, mikä jokaisen miehen pitäisi itse tehdä? Vähän emaskuloivaa viedä renkaat liikkeeseen vaihdettavaksi.. 🚩😬
Kommentit (24)
Saman verran kuin jos nainen ei itse ole tehnyt mämmiä pääsiäisenä alusta loppuun.
Olen nainen ja vuosia käynyt rengasliikkeessä ja enimmäkseen siellä on miesasiakkaita samaan aikaan kanssani. Kuten autokorjaamoissakin.
Oletko ap viime aikoina nauranut ja kurkistellut verhojen raossa kun naapuri ajelee liisatulla autolla?
Vai oletko edistynyt mt-ongelmasi hoidossa?
Meillä renkaat säilytetään rengashotellissa, joten olisi vain tyhmää tuoda ne kotiin vaihdettavaksi itse.
Ammattilaisella on ammattilaisen välineet renkaanvaihtoon jotka löytyy aika harvalta kotitarvevaihtajalta. Renkaiden vaihto on aika paljon helpompaa kun auto nostetaan neljästä pisteestä ylös turvallisella nosturilla ergonomiseen työkorkeuteen. Aika monesti muuten rengasliikkeessä renkaita vaihtavat nykyään naiset. Siis kirjaimellisesti tekevät sitä työtä hallissa.
Kyllä minä pitäisin outona, jos itse rupeaisi vaihtamaan. Epäkäytännöllistä.
Mikä järki ähkiä tunkin kanssa kun pikkurahalla liike vaihtaa hetkessä?
Pikemminkin green flag, että miehellä on talous sen verran kunnossa, että pystyy ostamaan palveluita eikä haaskaa aikansa jonnin joutavaan.
Mä olen nainen ja käyn vaihdattamassa renkaani rengashotellissa joka kevät ja syksy. Tälleen jo 15 vuoden ajan.
Se mesta on umpitäynnä nimenomaan miehiä, jotka tulevat vaihdattamaan sinne renkaansa. Olen aina paikan ainut naisasiakas. Eli todellakin miehet pistävät muut miehet vaihtamaan renkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Renkaat on vuosikausia olleet rengashotellissa ja siellä vaihtuvat kausittain.
M59
Käykö vaimokin hotellissa hoitamassa tarpeensa? Et ole mies. Cuck.
Meinaatko, että siellä kotipihalla maaten onnistuu myös tasapainotus ja aurauskulmien säätö?
Katsoin miehenä kun naapurin nainen hääräsi koko illan renkaita vaihtaen iltamyöhään oli valmista, kun samalla pesi renkaat. Näytti siltä että teki työpäivän niiden kanssa ja oli ihan puhki urakan lopuksi. Hullun hommaa kun muutamalla kympillä hoituu liikkeessä käden käänteessä. Itse käyn töissä sitä varten että voi palkalla ostaa ne hommat mitä ei ole järkeä itse ähkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Renkaat on vuosikausia olleet rengashotellissa ja siellä vaihtuvat kausittain.
M59
Käykö vaimokin hotellissa hoitamassa tarpeensa? Et ole mies. Cuck.
Kuvitteletko sinä säälittävä incelli olevasi mies?
M59
Jos miehen miehisyys katoaa siitä, ettei vaihda renkaita itse, niin eipä se miehisyys kovin vahvalla pohjalla alun perinkään ollut. Maskuliinisella miehellä on sen verran vahva itsetunto, ettei se horju edes siitä, vaikka vaimo vaihtaisi renkaat.
Riippuu nyt hiukan vaihtelemisista. Jos uusi kierros kumeja, aika harvalla on rengas- ja tasapainotuskoneet itsellä.
Sen verran miehisyyttä ainakin minussa on, etten vaihdata renkaita liikkeessä. Toisaalta ei ole autoakaan, joten en vaihdata missään. Polkupyöräilen.
M59