Oletko koskaan harkinnut rikollisuutta ansaintavaihtoehtona?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vanhuuden varalle oon miettinyt, että vankilassa on terveydenhuolto, viriketoimintaa ja säännölliset ateriat. Pitäis tehdä joku kunnon rikos, että varmasti joutuu vankilaan, eikä mitään ehdonalaista.
Suurista huumemääristä tulee isot tuomiot, jopa 15 vuotta.
En.
Sijoittamalla mennään eri rehellisesti miljoonani ansainnut.
Olen. Oon vaan niin tähän etten osaa käyttää edes telegramia ja naisena ei kuulema saisi ikinä lähteä yksin kaupoille, mitään henkivartijaa en saa ja nuo tuntemani kauppiaat tuntuvat sössivän asiat perusteellisesti.
Nuorena olin rikollinen mutta huumeita en myynyt enkä käyttänyt. En jäänyt koskaan kiinni vakavasta rikoksesta. Rahaa tienasin ja naisia minulla oli paljon sen voin sanoa. Koska oli rahaa niin ol naistakin niin se vaan siinä maailmassa on.
Eläkeikäisenä ajattelin ryhtyä ryöstelemään. Pahin, mitä voi tapahtua, on joutua ilmaiselle ylöspidolle.
Hitas-huijaus on nyt käyny mielessä😂
Vierailija kirjoitti:
Eläkeikäisenä ajattelin ryhtyä ryöstelemään. Pahin, mitä voi tapahtua, on joutua ilmaiselle ylöspidolle.
Sitten pitäisi vaan olla täysin rahaton ja/tai vakavasti sairas, että olisi kannattavaa.
En. Mulla ei ole mitään tarvetta saada enempää rahaa /kk kuin nyt saan.
No, minähän olen jo sitä tehnyt jäämättä kiinni - siis talous sellaisia. Rikokset ovat jo vanhentuneet, joten ei syytä polizeita huolestuttaa. Päätin olla kuitenkin hyvä ja moraalinen ihminen ja ansaita elantoni laillisin keinoin. Helppoa se laiton tapa kyllä oli, ja vanhana jatkan, mutta huonommin että jään kiinni: pääsis vankilaan vanhusten kaltoinkohteluhoidon sijaan.
Muuten jee mutta pitäisi luoda suhteita joissa ei ole turvatakuita hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitäisi vaan olla täysin rahaton ja/tai vakavasti sairas, että olisi kannattavaa.
ja ettei "pahinta"-skenaarioon mahdu kämppäkaveri/t, jotka olisivat sitä pahinta...
Olen niitä onnettomia joita voi lukea kuin avointa kirjaa, eli jäisin heti kiinni.
En enää tunne narkkeja, nuorempana muutaman. Ei ole asiakaspohjaa jolle lähteä myymään vaikka täälläpäin heitä eli pot. asiakkaita näkisi helposti kymmenittäin keskustassa vaikkei haluaisikaan. Aina ihmettelen millä aineensa kustantavat? Eläkkeellä täytynee väistämättä siirtyä rikollisuuteen ja päästä vankilaan jotta saan terveydenhoitoa koskei siihen ole muuten varaa.
Nuorena tein pari veropetosta. Nyt ne voi jo tunnustaa, kun neljännesvuosisadan takainen asia on jo vanhentunut.
Kyllä olen useasti nykyään miettinyt! Rahat ei riitä jne.
Vierailija kirjoitti:
En enää tunne narkkeja, nuorempana muutaman. Ei ole asiakaspohjaa jolle lähteä myymään vaikka täälläpäin heitä eli pot. asiakkaita näkisi helposti kymmenittäin keskustassa vaikkei haluaisikaan. Aina ihmettelen millä aineensa kustantavat? Eläkkeellä täytynee väistämättä siirtyä rikollisuuteen ja päästä vankilaan jotta saan terveydenhoitoa koskei siihen ole muuten varaa.
Tuo on varmaan ainoa vaihtoehtosi, jos et mitään ole elämäsi aikana sukanvarteen saanut.
Aattelin myydä käteenvetoja steissillä
Vanhuuden varalle oon miettinyt, että vankilassa on terveydenhuolto, viriketoimintaa ja säännölliset ateriat. Pitäis tehdä joku kunnon rikos, että varmasti joutuu vankilaan, eikä mitään ehdonalaista.