Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa

Vierailija
03.04.2026 |

Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään

Kommentit (290)

Vierailija
181/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi alkoholin juominen ja kaljamaha on este naisille?

Koska päihderiippuvaiset on yleensä epävakaata ja epäluotettavaa seuraa. Päihde menee edelle ja jos sitä ei saa, ollaan ns. kuivahumalassa ilkeitä ja kärsimättömiä. Kaljamaha miehellä antaa vihiä, että juominen on runsasta. Samoin edellä kerroit ehdottaneesi naiselle "menemistä juomaan". Sama varoitusmerkki. Et halua tutustua selvinpäin. Juominen on vähintään yhtä olennaista kuin itse treffit. Jättäisin väliin.

koska haluan juoda ja sitä kautta voisi saada seksiä, naiset ei anna selvinpäin koskaan

Vierailija
182/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se valitettavasti on, että nuo mainitsemasi asiat- kaljamaha, suuret velat ja alko- ovat meille naisille turn-off; sinä Allu näet tämän "nirsoiluna", ja se on ihan ok. 

Mutta meille naisille on itsestäänselvyys että potentiaalinen kumppani pitää kaikin tavoin hyvää huolta itsestään. Ja mitä pelkkään seksiseuraan tulee, niin kyllä siinä vaikuttaa ulkonäko aika lailla- eikä sinua ressukkaa ole silläkään siunattu. Eiköhan olisi parempi että vihdoin viimein unohdat naiset, kun et kerran pysty sisäistämään sitä asiaa että sinussa on aivan liikaa vikoja, joille et suostu tekemään yhtään mitään.

Asia on selvä, minä jatkan juomista ja kaljamaha kasvaa, minua ei kiinnosta tuntemattomien ihmisten sanomiset, tajutkaa se jo

Miksi palstalaisia pitäisi sitten kiinnostaa sinun, yhden tuntemattoman ihmisen, sanomiset?

KOSKA MÄ JUON ALKOHOLIA MAHA KASVAA PUOLET ISOMMAKSI VELKAA ON 50 TONNIA MITÄ SITTE

Mitä tekemistä tuolla on minkään kanssa? Miksi meitä pitäisi kiinnostaa sinun kaljamahasi tai velkasi?

JOO ANTAA OLLA MIKSI MINUN PITÄISI KIINNOSTUA RUMASTA LIHAVASTA NAISESTA?

Tuskinpa kukaan on kovin tosissaan väittänytkään, että pitäisi. Jokainen pelaa parisuhdemarkkinoilla niillä pelimerkeillä mitä on annettu, ja jos ei löydy itselle mieluista, niin sitten on yksin. Ei sitä juuri omasta mielestä sopivaa mistään yhtäkkiä tipahda, vaikka tekisi aiheesta 1000 ketjua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se valitettavasti on, että nuo mainitsemasi asiat- kaljamaha, suuret velat ja alko- ovat meille naisille turn-off; sinä Allu näet tämän "nirsoiluna", ja se on ihan ok. 

Mutta meille naisille on itsestäänselvyys että potentiaalinen kumppani pitää kaikin tavoin hyvää huolta itsestään. Ja mitä pelkkään seksiseuraan tulee, niin kyllä siinä vaikuttaa ulkonäko aika lailla- eikä sinua ressukkaa ole silläkään siunattu. Eiköhan olisi parempi että vihdoin viimein unohdat naiset, kun et kerran pysty sisäistämään sitä asiaa että sinussa on aivan liikaa vikoja, joille et suostu tekemään yhtään mitään.

Asia on selvä, minä jatkan juomista ja kaljamaha kasvaa, minua ei kiinnosta tuntemattomien ihmisten sanomiset, tajutkaa se jo

Miksi palstalaisia pitäisi sitten kiinnostaa sinun, yhden tuntemattoman ihmisen, sanomiset?

KOSKA MÄ JUON ALKOHOLIA MAHA KASVAA PUOLET ISOMMAKSI VELKAA ON 50 TONNIA MITÄ SITTE

Mitä tekemistä tuolla on minkään kanssa? Miksi meitä pitäisi kiinnostaa sinun kaljamahasi tai velkasi?

JOO ANTAA OLLA MIKSI MINUN PITÄISI KIINNOSTUA RUMASTA LIHAVASTA NAISESTA?

Tuskinpa kukaan on kovin tosissaan väittänytkään, että pitäisi. Jokainen pelaa parisuhdemarkkinoilla niillä pelimerkeillä mitä on annettu, ja jos ei löydy itselle mieluista, niin sitten on yksin. Ei sitä juuri omasta mielestä sopivaa mistään yhtäkkiä tipahda, vaikka tekisi aiheesta 1000 ketjua.

kyllä mä sen tiedän, en tehnytkää nuorena näitä ketjuja ja valittanu koska sain naisia ja seksiseuraa, nyt on täysin nolla

Vierailija
184/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska päihderiippuvaiset on yleensä epävakaata ja epäluotettavaa seuraa. Päihde menee edelle ja jos sitä ei saa, ollaan ns. kuivahumalassa ilkeitä ja kärsimättömiä. Kaljamaha miehellä antaa vihiä, että juominen on runsasta. Samoin edellä kerroit ehdottaneesi naiselle "menemistä juomaan". Sama varoitusmerkki. Et halua tutustua selvinpäin. Juominen on vähintään yhtä olennaista kuin itse treffit. Jättäisin väliin.

koska haluan juoda ja sitä kautta voisi saada seksiä, naiset ei anna selvinpäin koskaan

Eipä ne näytä antavan sulle humalassakaan.. 

Ehkeivät ole mitään seksiä vailla eli eivät ole kiinnostuneita muillekaan levittämään auliisti jalkojaan pussintyhjennykseen vaan haluavat jotain pysyvämpää. 

Vierailija
185/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mun kaikki kaveripiiristä juo alkoholia paljon

Vierailija
186/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että kukaan ei enää vastaa tämän ap:n häiriintyneisiin postauksiin. Hän on avun tarpeessa.

Vierailija
187/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellaki mä kaipaan seksiä todella paljon että joku nainen tulis makaa mun vieree nukkuis yöllä stringeissä ja saisin kouria vapaasti ja laittais nahkahousut ja 10 cm korot jalkaan

Vierailija
188/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mun kaikki kaveripiiristä juo alkoholia paljon

Ymmärrän mä nyt vaa olen jäänyt vähän lapsen tasolle ja tykkään juoda onko se väärin?

Vierailija
189/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myös olen puutteessa kaipaan seksiseuraa mutta en kiinnosta edes siinä mielessä naisia, no eikait sille voi mitää, nuorempana oli tilanne täysin 15 v sitte täysin erilainen!!!

Niin. Sellaisille alle 25-vuotiaille, yöelämässä viihtyville, humalaisille naisille kelpasi pilkun aikaan lähes kuka tahansa, kunhan löytyi toimivat värkit alakerrasta eikä naamakaan ollut ihan kirveellä veistetty. Nykyisin nuo entiset nuoret parikymppiset viettävät mielummin koti-iltaa baareilun sijaan, ja ne nykypäivän kaksvitoset katselevat niitä omanikäisiään. Ajat muuttuu.

Vierailija
190/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus tuli ja meni, olet tainnut jäädä jumiin toistamaan sitä mikä nuorena toimi. No se ei toimi enää. Nuoret on paljon vähemmän kriittisiä parinhaussa, mutta ikä on yksi asia josta ne ei jousta. Ja omanikäisesi naiset on todennäköisesti paljon vaativampia kuin nuorena. Sinun pitäisi ottaa järki käteen uudessa tilanteessa. 

Vierailija
191/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todellaki mä kaipaan seksiä todella paljon että joku nainen tulis makaa mun vieree nukkuis yöllä stringeissä ja saisin kouria vapaasti ja laittais nahkahousut ja 10 cm korot jalkaan

Voisin tehdä kaiken tuon, mutta mulla on varmaan 50 kiloa ylipainoa, voi harmi.

Nahkahousumimmi33

Vierailija
192/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

myös olen puutteessa kaipaan seksiseuraa mutta en kiinnosta edes siinä mielessä naisia, no eikait sille voi mitää, nuorempana oli tilanne täysin 15 v sitte täysin erilainen!!!

Olen tullut vihaiseksi katkeraksi siitä etten ees seksiseuraan kelpaa, enkä ymmärrä

Et ymmärrä, koska et suostu uskomaan mitä sinulle on kerrottu täällä satoja, jollei tuhansia kertoja.

Olet vain niin saatanan itsepäinen. Ja niin kauan kuin et suostu uskomaan, ei tilanteesi tule paranemaan millään tavalla.

Jatkat vain samaa ruikuttamisen, ryyppäämisen ja läskistymisen kehää elämäsi loppuun saakka.

Vierailija
193/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan, että kukaan ei enää vastaa tämän ap:n häiriintyneisiin postauksiin. Hän on avun tarpeessa.

Vaikea ymmärtää miksi palsta antaa tämän jatkua. Vai onko se kenties jopa tapa saada liikennettä? Jos ajatellaan IP-bannia, niin mikähän olisi tulos?

Vierailija
194/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi et Allu voisi mennä joihinkin "erilaisten ihmisten" tapaamisiin, kun muutenkin vain ulkonäkö sinua naisessa kiinnostaa? Tiedostathan itsekin, että sinä itse olet erilainen kuin normaalit ihmiset.

Eikö juuri joku hieman yksinkertainen, mutta kivannäköinen nainen, olisi juuri sinulle sopiva? 

Tai oikeastaan se on se ainoa ja vihoviimeinen mahdollisuus, miten sinä voisit kauniin naisen ehkä saada.

Vierailija
195/290 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi et Allu voisi mennä joihinkin "erilaisten ihmisten" tapaamisiin, kun muutenkin vain ulkonäkö sinua naisessa kiinnostaa? Tiedostathan itsekin, että sinä itse olet erilainen kuin normaalit ihmiset.

Eikö juuri joku hieman yksinkertainen, mutta kivannäköinen nainen, olisi juuri sinulle sopiva? 

Tai oikeastaan se on se ainoa ja vihoviimeinen mahdollisuus, miten sinä voisit kauniin naisen ehkä saada.

Näin juuri. Mitä sinä Allu siinä menettäisit, jos alkaisit käydä tuollaisissa tapaamisissa?

Vierailija
196/290 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Mitä sinä Allu siinä menettäisit, jos alkaisit käydä tuollaisissa tapaamisissa?

Sekin kävisi mutta niitä ei oikein hirveesti ole missään, mutta joo näillä mennään

Vierailija
197/290 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut vihaiseksi katkeraksi siitä etten ees seksiseuraan kelpaa, enkä ymmärrä

Et ymmärrä, koska et suostu uskomaan mitä sinulle on kerrottu täällä satoja, jollei tuhansia kertoja.

Olet vain niin saatanan itsepäinen. Ja niin kauan kuin et suostu uskomaan, ei tilanteesi tule paranemaan millään tavalla.

Jatkat vain samaa ruikuttamisen, ryyppäämisen ja läskistymisen kehää elämäsi loppuun saakka.

Kyllä tiedän ei ole helppoa tämä elämä muutenkaan, usein ramasee masentaa, huonot kaveritkin, no kyl mä juon ja välillä vähempi ja emempi, en ole omasta mielestä iihava, vain vähän mahaa

Vierailija
198/290 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus tuli ja meni, olet tainnut jäädä jumiin toistamaan sitä mikä nuorena toimi. No se ei toimi enää. Nuoret on paljon vähemmän kriittisiä parinhaussa, mutta ikä on yksi asia josta ne ei jousta. Ja omanikäisesi naiset on todennäköisesti paljon vaativampia kuin nuorena. Sinun pitäisi ottaa järki käteen uudessa tilanteessa. 

Tiedän siksi en kelpaa oman ikäsille tässä tilanteessa ku on tosi paljon velkaakin

Vierailija
199/290 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se paskapökäle on täällä taas mölisemässä?

Vierailija
200/290 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se paskapökäle on täällä taas mölisemässä?

No en mölise sitten mitään, olen hiljaa ei jaksa enää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi