En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa
Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään
Kommentit (290)
Voihan vinkata, että olen oikein kuuluisa trollaaja Vauvalla ja Missävaan. Että kyllä mä huomiota saan jos rintsessalle ei kelpaa. Vattu.
Niillä naisilla on nykyään tekoälymiehiä.
IHan sama mitä ajatellaan, ihminen tekee mitä lystää jos se haluaa mennä baariin ja juoda niin se menee
Vierailija kirjoitti:
Lankesitko siihen meemiin että eihän kukaan nuori nainen deittiäpeissä pyöri, mene oikeaan elämään iskemään?
No ei kukaan halua sitä. Kaupassa ollaan ostoksilla. Konsertista nautitaan kavereiden kanssa. Ravintolassa ollaan syömässä. Jos tunget siihen ventovieraana miehenä "juttelemaan" se on lähinnä erittäin kiusallista.
Ei se ole kellekään ongelma jos on hyvännäköinen ja tulee paikalle Porschella. Huonoja hetkiä ja paikkoja on vain, jos lähestyjä on "väärä".
Ei oikein enää ees kiinnosta mitä jauhetaan aina jotain paskaa täälä jauhetaan
Ja sori jos on pieni kaljamaha tai jotain, niin ei ole lihava jos on yli 190 cm, ihme juttuja kyllä täälä en ymmärrä
Jos mä halun mennä baariin hittoako se muille kuuluu, mä meen ja biletän
Löysin helsinkiläisen hotellin ravintolasta elämäni miehen vuonna 2005. Olin silloin 23-vuotias ja edelleen ollaan yhdessä. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Vaikeita aikoja ollut kuten monilla muilla pareilla, mutta aina niistä on selvitty.
Tämäkin oli täyttä sattumaa, en odottanut tapaavani yhtään ketään torstai-iltana.
Nii en jaksa piitata ihmisten sanomisista, ei vain kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Nii en jaksa piitata ihmisten sanomisista, ei vain kiinnosta.
Suurin osa ihmisistä on tyhmiä, joten hyvä ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Taidanpä lähtee tänää baariin katselemaan menoa
Ja taas sulla menee rahaa etkä saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankesitko siihen meemiin että eihän kukaan nuori nainen deittiäpeissä pyöri, mene oikeaan elämään iskemään?
No ei kukaan halua sitä. Kaupassa ollaan ostoksilla. Konsertista nautitaan kavereiden kanssa. Ravintolassa ollaan syömässä. Jos tunget siihen ventovieraana miehenä "juttelemaan" se on lähinnä erittäin kiusallista.
Ei riitä naama yhteenkään matchiin 2v aikana niin ajattelin josko livenä
Niin että ne vasemmalle swaipanneet sitten maagisesti lämpenisivät miehelle josta eivät viehäty kun tämä tulee läähättämään ilman lupaa iholle... Erikoinen logiikka. En ymmärrä miehiä.
Noin miljoona naista on kirjoittanut netissä vuosien mittaan, että 99% miehistä ei herätä hänessä mitään tunteita, ennen kuin avaa suunsa ja oppii tuntemaan miestä. Eli juttusi ei todellakaan ole mikään nokkela "gotcha" oivallus, vaan perustuu naisten omiin vinkkeihin.
Eli mies näkee lisävaivaa, osoittaa ylimääräistä aloitteellisuutta ja antaa lisäarvoa tuomalla itsensä näkyväksi ja osoittamalla ihan sanallisesti, että "olet minusta OK" ja osoittaa myös uteliaisuutta ja arvostusta.
"Läähättäminen" ei ole neutraalia kielenkäyttöä, vaan selvästi asenteellista ja "iholle" tarkoittaa vain normaalia juttelua. Kyse ei ole judo-ottelusta tai seksistä.
Saat kyllä ap juoda niin paljon kuin sielu sietää! Ihmiset ylipäätään saavat tehdä lähes mitä tahansa, kunhan eivät tekemisillään satuta kanssaihmisiään (tai vaikka eläimiä, tai luontoa).
Se, ettei kovin montaa nelikymppistä naista enää kiinnosta bilettäminen, on vain harmi juttu jolle ei oikeastaan voi mitään. Mutta itse olet kyllä vapaa jatkamaan valitsemallasi tiellä! 🍺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen ruikutusta tämä nyt on?
Ap, yritä nyt hitto soikoon miehistyä edes hieman ja lopeta tuo saatanan ulina.
Tee itsellesi mitä pitää niin naiset kiinnostuvat. Eli ensi alkuun laihduta, maksa velkasi ja lopeta ryyppääminen. Ei kukaan nainen tuollaisesta inisijästä kiinnostu.
M44
MAKSa itte 50 tonnin velkoja ja oot kierteessä vielä 10 vuotta eteenpäin, sama se on heittää hanskat tiskiin
Sellaista se on, tyhmistä valinnoista joutuu kärsimään.
Voisit joskus yrittää tehdä hyviä valintoja, esim hankkiutua siitä autosta eroon ja pyöräillä sinne töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen ruikutusta tämä nyt on?
Ap, yritä nyt hitto soikoon miehistyä edes hieman ja lopeta tuo saatanan ulina.
Tee itsellesi mitä pitää niin naiset kiinnostuvat. Eli ensi alkuun laihduta, maksa velkasi ja lopeta ryyppääminen. Ei kukaan nainen tuollaisesta inisijästä kiinnostu.
M44
MAKSa itte 50 tonnin velkoja ja oot kierteessä vielä 10 vuotta eteenpäin, sama se on heittää hanskat tiskiin
Sellaista se on, tyhmistä valinnoista joutuu kärsimään.
Voisit joskus yrittää tehdä hyviä valintoja, esim hankkiutua siitä autosta eroon ja pyöräillä sinne töihin.
En todellakaan yli 10 km pyöräile.
Vierailija kirjoitti:
Saat kyllä ap juoda niin paljon kuin sielu sietää! Ihmiset ylipäätään saavat tehdä lähes mitä tahansa, kunhan eivät tekemisillään satuta kanssaihmisiään (tai vaikka eläimiä, tai luontoa).
Se, ettei kovin montaa nelikymppistä naista enää kiinnosta bilettäminen, on vain harmi juttu jolle ei oikeastaan voi mitään. Mutta itse olet kyllä vapaa jatkamaan valitsemallasi tiellä! 🍺
Niin jatkankin, ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten. Ei naisia saa muutenkaan
Sitten kun itkuisena ja hyljeksittynä olet hyppäämässä katolta, niin yritä volttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se raha mitä menee, voisi mennä velkojen maksuun mutta eihän se ap:n maailmaan sovi.