Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa

Vierailija
03.04.2026 |

Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään

Kommentit (440)

Vierailija
421/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0466189045

Vierailija
422/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä ees tänne kirjotan. En jaksa enää ihmisiä. Alkaan pelaa wowia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin sekopäitä koko vauva palsta täynnä

Vierailija
424/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmien kanssa ei kannata jäädä yksin. Velkaneuvonnasta saat apua velanmaksuusi, lääkäriltä taas impotenssiisi.

Vierailija
425/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta sitten kirjoittelu tänne? Helppo ratkaisu siihen ongelmaan.

Vierailija
426/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinpuheleva idiootti

Vierailija
427/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmien kanssa ei kannata jäädä yksin. Velkaneuvonnasta saat apua velanmaksuusi, lääkäriltä taas impotenssiisi.

Tule sanomaa naama etee pesäpallomailalla päähän

Vierailija
428/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta sitten kirjoittelu tänne? Helppo ratkaisu siihen ongelmaan.

Pakkomielle en pääse tästä irti

Vierailija
429/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katko sormes ja polje puhelin paskaksi

Vierailija
430/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnolla halun panna naista rankasti ja kouria sen farkkupyllä suudella kiihkeesti ja imee tissiä

Voi sua ressukkaa. Me naiset haluamme hellää kosketusta, hidasta rakastelua ja syviä suudelmia. Olet kyllä niin pihalla kuin ukkeli olla voi. Luulisi että tuon ikäisellä äijällä on edes jonkinlaista tietoa naisen kanssa rakastelusta.

Et voi sanoa että me naiset, sinä haluat. Esim.minä haluan nimenomaan rajua seksiä. Jokaisella on omat mieltymyksensä.

Vierailija
431/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sössinyt asiani mulla ei ole rahaa. Elän velaksi kauhee velka. Romu autom huonot kaverit. Elämä aivan sekasin. Juon alkoholia biletän baarit musiikki tärkeetä kaikki sekasin ei tää helppoa ole. Olen katkera ja ruikutan

Vierailija
432/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sössinyt asiani mulla ei ole rahaa. Elän velaksi kauhee velka. Romu autom huonot kaverit. Elämä aivan sekasin. Juon alkoholia biletän baarit musiikki tärkeetä kaikki sekasin ei tää helppoa ole. Olen katkera ja ruikutan

Olethan bilettämässä? Vantaan Tulisuudelmassa on naisia.

Vierailija
433/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato pellet ei uskalla soittaa ja tulla tappeleen. Ootte nössöjä

Vierailija
434/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia kannata mistään baarista koittaa iskeä tyhmä. Siellä he ovat viettämässä aikaa kavereiden kanssa. Ainoat järkevät mahdollisuudet ovat nykyääm työ, harrastukset ja tinder. Ei baarit enää ole samanlaisia paikkoja kuin ennen, koska niissä käyminen on niin kallista. Ei tavallinen ihminen pysyy sieltä alkaa mitään kumppania etsimään.

Vierailija
435/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon verran siis kuitenkin tajuat omasta tilanteestasi. Mutta kun täällä ihmiset yrittävät neuvoa, miten  voisit saada asiasi edes vähitellen kuntoon, torjut ne kaikki ja haukut sekopäiksi. Ei "kiinnosta yhtään". Ymmärrätkö miltä tuollainen vaikuttaa?

Vierailija
436/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon verran siis kuitenkin tajuat omasta tilanteestasi. Mutta kun täällä ihmiset yrittävät neuvoa, miten  voisit saada asiasi edes vähitellen kuntoon, torjut ne kaikki ja haukut sekopäiksi. Ei "kiinnosta yhtään". Ymmärrätkö miltä tuollainen vaikuttaa?

Ymmärrän

Vierailija
437/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisia kannata mistään baarista koittaa iskeä tyhmä. Siellä he ovat viettämässä aikaa kavereiden kanssa. Ainoat järkevät mahdollisuudet ovat nykyääm työ, harrastukset ja tinder. Ei baarit enää ole samanlaisia paikkoja kuin ennen, koska niissä käyminen on niin kallista. Ei tavallinen ihminen pysyy sieltä alkaa mitään kumppania etsimään.

Joo mulla menny tuhansia euroja baareihin ja ymmärrän. Ei tinderistä saa naisia

Vierailija
438/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkitapahtumaan ihmiset menee ensisijaisesti kuuntelemaan musiikkia. 

Kannattaisi aloittaa jokin uusi harrastus ja jos sieltä löytyisi uusia tuttavuuksia, tutustua heihin ilman taka-ajatuksia. Laajentamalla piirejäsi kasvaa todennäköisyys, että joku tuntee jonkun joka kiinnostuu sinusta vaikka illanvietossa. 

Vierailija
439/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän

Ei Allu ymmärrä yhtään mitään. ÄO on imbesillin tasoa.

Vierailija
440/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikkitapahtumaan ihmiset menee ensisijaisesti kuuntelemaan musiikkia. 

Kannattaisi aloittaa jokin uusi harrastus ja jos sieltä löytyisi uusia tuttavuuksia, tutustua heihin ilman taka-ajatuksia. Laajentamalla piirejäsi kasvaa todennäköisyys, että joku tuntee jonkun joka kiinnostuu sinusta vaikka illanvietossa. 

Juu olen sitäkin miettinyt, mutta tuntuu että on masennus