En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa
Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään
Kommentit (475)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sössinyt asiani mulla ei ole rahaa. Elän velaksi kauhee velka. Romu autom huonot kaverit. Elämä aivan sekasin. Juon alkoholia biletän baarit musiikki tärkeetä kaikki sekasin ei tää helppoa ole. Olen katkera ja ruikutan
Tuon verran siis kuitenkin tajuat omasta tilanteestasi. Mutta kun täällä ihmiset yrittävät neuvoa, miten voisit saada asiasi edes vähitellen kuntoon, torjut ne kaikki ja haukut sekopäiksi. Ei "kiinnosta yhtään". Ymmärrätkö miltä tuollainen vaikuttaa?
Ymmärrän kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sössinyt asiani mulla ei ole rahaa. Elän velaksi kauhee velka. Romu autom huonot kaverit. Elämä aivan sekasin. Juon alkoholia biletän baarit musiikki tärkeetä kaikki sekasin ei tää helppoa ole. Olen katkera ja ruikutan
Tuon verran siis kuitenkin tajuat omasta tilanteestasi. Mutta kun täällä ihmiset yrittävät neuvoa, miten voisit saada asiasi edes vähitellen kuntoon, torjut ne kaikki ja haukut sekopäiksi. Ei "kiinnosta yhtään". Ymmärrätkö miltä tuollainen vaikuttaa?
Ymmärrän
Ei Allu ymmärrä yhtään mitään. ÄO on imbesillin tasoa.
Ei suinkaan - osaa ainakin lukea ja auttavasti kirjoittaa, sekä pelata WoWia. Tiedostaa myös olevansa moniongelmainen ja palstan suhteen pakkomielteinen.
Taitaa olla jo liian vanha menemää baareihi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän
Ei Allu ymmärrä yhtään mitään. ÄO on imbesillin tasoa.
Ei suinkaan - osaa ainakin lukea ja auttavasti kirjoittaa, sekä pelata WoWia. Tiedostaa myös olevansa moniongelmainen ja palstan suhteen pakkomielteinen.
No sellanen mä olen joo, ei voi mitään
velkaa on niin paljon ei saa mitää elämässä, ja taso menee vaa alaspäin vaikka painatki duunia ei se auta mitään, tilanne on kuopassa, tarvii varmaa terapiaa
Allu, et voi ratkaista kaikkia ongelmiasi yhdessä hetkessä.
Mutta lopeta se ryyppääminen ja ala harrastaa liikuntaa. Siitä tulee parempi fiilis ja vähitellen voit ratkoa muita ongelmiasi.
Vierailija kirjoitti:
Allu, et voi ratkaista kaikkia ongelmiasi yhdessä hetkessä.
Mutta lopeta se ryyppääminen ja ala harrastaa liikuntaa. Siitä tulee parempi fiilis ja vähitellen voit ratkoa muita ongelmiasi.
Niin teen
Panettaa ja tekis nii hiton mieli naista ja seksiä.
Nii tekis mieli pillua aah sekoan
Tavispullukkaa kireissä farkuissa aah
Meiellää saisi olla kaljamaha ja seksikäs meikkais ja 188 cm pitkä
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia naisia on melko vähän, ja luuletko että he haluaisivat sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia naisia on melko vähän, ja luuletko että he haluaisivat sinua?
Ei sitren kun mollataan. Ikuisesti yksin
Vierailija kirjoitti:
Johan porukka hiljeni
Porukkaa ei kiinnosta olemassaolosi. Siksi hiljaisuus.
Sinulle on sanottu jo ihan tarpeeksi.
On yritetty neuvoa eri asioissa yms.
Turhaan.
Väniset vain vastaan, uhkailet väkivallalla ja teet harvinaisen selväksi, ettei kiinnosta.
Anti olla, tasaraha.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on täysin kohtuuttomat vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Käykö trans?
Tässä ei järkeä. Menen runkkaamaan kotiin
Vierailija kirjoitti:
Nii tekis mieli pillua aah sekoan
Hyi helvetin ällötys.
En olekkaan, mitä pitäisi tehdä?