En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa
Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään
Kommentit (440)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Impotentti-Allu rauhoitu. Lähde sinne baariin.
tuu vaikka tappeleen niin voin hakata sun naaman?
Sen kuin uhittelet. Et eilenkään tullut Kampin pääoven eteen vaikka itse ehdotit.
sulla on mun numero soita jos uskallat niin jutellaan
Vierailija kirjoitti:
Minä noudatin tuota neuvoa että baarista lähtee seuraamaan naista ja sivukujilla menee jutulle. Tuli käsilaukusta päähän ja nainen juoksi karkuun. En saanut sitä kiinni kun painan 140 kg ja mulla on jumppapalloa isompi kaljamaha. Onko muita hyviä neuvoja? M43
Allu lähestyy naisia läähättäen, kuola suusta valuen ja omituisesti mökeltäen. Kuulemma on ainakin nuorempana toiminut erittäin hyvin.
Älkää nyt härnätkö, sillä miesparkahan vaikuttaa melkein syyntakeettomalta. Kiihtyy kuin Aku Ankka konsanaan.
Mua ei kiinnosta yhtää mitä te ajattelette musta ei yhtää hyvästi. Ja mä olen kännissä
Mä olen pahasti velkaantunut juon alkoholia mitä sitte. Mulla on juoppokavereita mitä sitte mitä sitte mitä sitte???? Vaikka te kuinka jauhatte asiasta ei kiinnosta
Voi soittaa ja tulla sanomaa naaman eteen jos on jotain asiaa hä hä?
No jos ei kiinnosta, mitä varten sitten kirjoittelet tänne?
Kuten sanoin pellet hakkaa päätä seinään
Kuten sanoin mua ei kiinnosta pätkääkään olenko kaljamaha olenko vammmainen sekopää juoppo
Ai. Minä juttelen kyllä ihmisten kanssa. Ei se tarkoita, että olisin kiinnostunut, mutta pidän keskustelemisesta ja siksipä tulee juteltua ennestään tuntemattomienkin kanssa. Yhden illan suhteita en harrasta, en ole ollut koskaan niin kiinnostunut kenestäkään. Olen kyllä huomannut, että monilla on heikot sosiaaliset taidot, mikä on harmi. Yleensä keskusteleminen ei maksa mitään ja siitä saa hyvää mieltä pitkäksi aikaa.
Mua ei kiinnosta paskaakaa vaikka ois 2 metriä kaljamaha ja 100 velat. Ja olen alkoholisti
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta paskaakaa vaikka ois 2 metriä kaljamaha ja 100 velat. Ja olen alkoholisti
Ei kiinnosta yhtää naisten nirsoilu vaikka ois 2 metriä kaljamaha 100 velat tajutkaa jo
Kato ihmiset ei uskalla soittaa ja tulla tappelemaan
Vierailija kirjoitti:
Sinä tässä se munaton sammakko olet, vaikka kauheasti taas esitätkin.
Et uskalla vastata puhelimeen etkä mennä tapaamispaikalle.
Kukaan ei ota sua enää vakavasti vaan sulle nauraa naurismaan aidatkin.
Nössöjä sekopäitä täälä ja tietenkin jauhavat kaikenlaista. Tommosia ihmiset on. Nyt meen pitään hauskaa en jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa ei saa tapella, tai heittävät ulos ja/tai soittavat poliisit paikalle.
No ihmiset on mitä on. Ei uskaalla soittaa ja tulla tappelemaan
Mua ei kiinnosta tollaset pellet. Tulkaa sanoo naama etee??
Minä noudatin tuota neuvoa että baarista lähtee seuraamaan naista ja sivukujilla menee jutulle. Tuli käsilaukusta päähän ja nainen juoksi karkuun. En saanut sitä kiinni kun painan 140 kg ja mulla on jumppapalloa isompi kaljamaha. Onko muita hyviä neuvoja? M43