Mitä ajattelette kiroilevista naisista?
Ulkona kuulin kun pari nuorta naista juttelivat keskenään niin v*ttua hokivat monta kertaa. On kyllä vastenmielisen kuuloista kun naiset kiroilee, en voisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, tulee elämänkoulu ja alhainen älykkyys ekana mieleen naisesta.
Kommentit (14)
Itse olet AP elämänkoululainen ja omaat alhaisen ÄO:n.
Tutkitusti älykkäät kiroilevat.
Ei se kauniilta kuulosta kenenkään sanomana. Ymmärrän että ärräpäitä lentää, jos kumauttaa vasaralla sormeen, mutta jatkuva kiroilu normaalin puheen seassa kuulostaa juntilta.
Kiroilemisella on aikansa ja paikkansa mutta riippumatta siitä oliko nainen tai mies, jos jatkuavsti tilanteesta ja paiaksta välittämättä käyttää moensti kirosanojam niin hieman on vaikeuksia pitää huomaavaisena ja ns. tolkun kanssaihmisenä.
Liiallinen kiroilu on aina junttimaista, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet AP elämänkoululainen ja omaat alhaisen ÄO:n.
Tutkitusti älykkäät kiroilevat.
Mieluummin sitä kuuntelee vähemmän älykästä ja tilanne tajuista kuin älykäs vailla tapoja ja tilannetajua.
Väitetään, että monipuolinen kirosanavarasto korreloisi älykkyyden kanssa. Kiroilen vain äärimmäisen vihaisena tai ärsytettynä enkä erityisemmin arvosta ylenmääräistä kirosanojen viljelyä.
Taas joku setämiesketju, jossa nuijat miettii mitä naiset saa ja ei saa tehdä.
Kun menet yhteen k-markettiin Treella, ja musiikki tikittää ja tököttää täysillä kuin diskossa. Yrität keskittyä. Siivoojan vatkaama vesi haisee lattialla epämääräiseltä ja alkaa imuroida mattoa, vaikka asiakkaalla voi olla astma. Sen jälkeen myyjä tekee kaiken väärin. Ehkä silloin voi päästä pieni voimasana. Silloin on kuin kiroileva siili?
Kiroilen tosi paljon ja mulle on aivan sama mitä muut ajattelevat.
Olen kaunis ja vit*ttaa, kun sanotaan, ettei kiroilu sovi sinulle. Ulkokuori ei kerro mitään minusta.
Ihan samaa mitä kiroilevista miehistä.
Joskus on ok sanoa joku yksi kirosana, mutta sitä en ymmärrä jos joka toinen sana on v i t t u niinkuin nykynuorilla tuntuu olevan.
Moukkamaisuus huipussaan
Usein röökikin siinä käryää
Ei jatkoon 👎