Kaikki vaan lähtee mökkeileen pääsiäseks ja mää en pääse mihinkään
Joko omille mökeille tai vuokramökeille.
Voin vaan kuvitella sitä iloa ja riemua kun auton keula suuntaa kohti mökkimaisemia. Ihana pääsiäinen tulossa.
Sillä välin ite vaan makaan kotona persaukisena koko pääsiäisen kuten kaikki muutki pyhät ja juhlapäivät ja normipäivät.
Arkena saa raataa niska limassa töitä paskalla palkalla ja siltikään oo varaa lähtä mihinkään.
V*tuttaa olla köyhä.
Kommentit (27)
Olen omalla mökillä😃Parastahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki aina jauhaa että mökillä olo on vaan niinku ois jossain työleirillä? Ei niissä mökeilläkään aina tarvi jotain rempata, korjata ja laitella pihoja ym
Siellä yleensä kaikki on astetta työläämpää, jos ei ole juoksevaa vettä, lämmitys hoidetaan puilla, jotka hakattava klapeiksi, astiat tiskataan käsin, keittolevyjä ehkä vain yksi tai kaksi osalla ei ole sähköjäkään vedetty mökille. Voi olla ulkohuussi ja pesut hoidetaan vadissa, jojon kannettava vesi ämpärissä järvestä tai nostettava kaivosta. Nämä jo ihan pelkkään olemiseen ilman mitään korjailuja ja rakenteluja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät että pääsiäinen mökillä on ihana? Pariskunnat ja perheet osaavat riidellä ja perseillä kulissien takana. Älä ole kateellinen muiden ihmisten elämästä.
Mun sisko aikoinaan yritti houkutella mua mökilleen. Pari kertaa kävin ja ei todellakaan ollut mun juttuni. Jos haluan elää alkeellisissa oloissa, voin kyllä laittaa pääkatkaisijasta niin sähköt kuin lämmitykenkin pois. Ja viedä ämpärin muovipusseineen 50 metrin päähän käymäläksi. Tai laittaa vaikka parvekkeelle, niin on lähempänä ja siten luxusta.
Mulle oma koti on paras paikka maailmassa. Mutta ymmärrän kyllä hyvin aloittajaakin, jos hän ei koskaan pääse kotoaan yhtään minnekään.
Ei ole mökkiä, mutta ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa mennä jonnekin mökille palelemaan. Ei todellakaan. Mieluummin pistän kotona saunan lämpiämään ja nautin, kun ei tarvitse lähteä minnekään. Kerrankin vapaata.
Pääsiäinen menee töissä, siis TÖISSÄ muistatteko sanan. Mielelläni meen, ei tartte pyhiä kotona kykkiä
Tiedän tunteen. Lisäksi yleensä on aina osunut lauantaille työvuoro eli ei olisi edes mahdollista lähteä mihinkään reissuun / mökille vaikka olisikin joku jonka kanssa jotain tehdä ja saisi jotenkin säästettyä jonkinlaista matka- ja hupikassaa.
Pääsiäinen työleirillä. Jee...