Miten saatte syötyä puolukkaa?
Saan ainoastaan vispipuurona vähän alas. Puolukka olisi terveellistä, mutta on kamalan makuista, hirveää mehua ja yök kaikelle.
Kommentit (58)
Syön desin verran joka aamu puuron kanssa. Ilman sokeria, kun en tykkää makeasta.
klassinen puolukkakiisseli maidon kera tai kermavaahtoa päälle. just toi oikein kuohkea vispipuuro. kyllä puolukka parantaa virtsatieongelmia ,ei tarvitse lääkekuuria. ihan pillereinä ikäänkuin veden kanssa, pidä hätävarana pakasteessa.sitten oomäää tehny omena-åuolukkamuropiirakkaa, se puolukan osuus ihan ns mausteena. toimii tosi hyvin toi yhdistelmä. raikastaa kun makea taikina.
joo ei mullekaan puolukkahillo menis ilman kakomista.
hei nyt mä innostuin- teen puolukkakiisselin perunajauholla suurustettuna ja vispaan kuohikermaa päälle- on tosi hyvää. hyvää viikonloppua sulle...
Jos puolukka maistuu suussa pahalle, ei sitä pidä syödä. Silloin sun elimistö ei sitä kaipaa. Lapsena inhosin puolukkaa, vasta aikuisena aloin himoita. Teen smoothien jossa puolukkaa, turkkilaista jogurttia, makeutuksena tuoreet taatelit ja vettä sen verran että rakenne riittävän juokseva. Mulla taipumus virtsiksiin. Puolukka auttaa niihin samoin kuin ryppyihin.
Vierailija kirjoitti:
Laita riittävästi sokeria.
Muistan kun maalla käytiin lapsina kylässä vanhojen tuttujen luona ja aina oli tarjolla puolukkamehua. Pöydällä oli täysi sokerikulho, joka oli sitten tyhjä, kun lapset lähtivät kotiin. Olikohan tuossakaan mitään järkeä syöttää 2 dl sokeria per 1 lasillinen terveellistä puolukkamehua :D
Maksalaatikon, kaalilaatikon, ja lihakastikkeen ja lihapatojen kanssa, aika monipuolinen lisuke, tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakastamisen jälkeen vähemmän kirpeää? Jäisenä ainakaan tyrnimarjat ei maistu yhtä kirpeiltä.
Söimme lapsena keväisin koulumatkalla lumen alta paljastuvia. Ne olivat tosi hyviä!
Kokonaisena nieltynä . Sellainen kilpailu että kenen kakassa se tulee ulos kokonaisena!
Esim. kiisseliä, puolukkarahkaa, piirakkaa, kaalilaatikon ja -kääryleiden kanssa, samoin maksalaatikon tai -pihvien, voi keittää mehuksi tai hilloksi.
Sanokaa nyt ettei ne oo lisännyt sikojen verta meidän maksalaatikkoon . Jossain luki .
Kaurapuuroon laitan itse. Teen myös puolukkapiirakkaa, valmis pohja, päälle puolukat ja vaniljarahka-kananmunaseos. Mitään muuta ei tarvitse lisätä.
Kuispaha synti se on sotkea jonkun elämä ja tiedot terveys ja paperit kuin syyttää syyttömiä. Ja urkkia toisten tietoja terveys ja muu ?
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt ettei ne oo lisännyt sikojen verta meidän maksalaatikkoon . Jossain luki .
Tuoteseloste kertoo mitö se elintarvike sisältää. KVG.
Pappilan hätävara, aah, niin hyvää.
Kreikkalaisen jogurtin sekaa, mielellään sen rasvasemman. Se taittaa hyvin sitä kirpeyttä ja antaa tosi hyvän maun. Syön aika usein. Puol pussia tai vaikka koko pieni pussukka sinne sekaan ja antaa hetken olla. Joskus laitoin jopa ihan hyppysellisen suolaa sinne sekaan että se korosti niitä makuja, tosi hyvää.
Survoksena ja hillona hyvää sopivien ruokien lisukkeena.
Laitan puolukan päälle veriletun.
Vierailija kirjoitti:
Mustanmakkaran kanssa juuri söin pualukkasurvosta.
Se Tapolan Mustanmakkaran kastike on myös hyvää, itse käytän sitä vähän kaikkeen, mihin puolukka sopii. Se toimii hyvin maksalaatikonkin lisänä ja johinkin smoothieihin olen laittanut sitä lisämauksi.
Puolukkajauhona.