Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraava kyselytuokio torstaina 9.4. klo 15-16! Vieraana ihonhoidon asiantuntija Roosa Kurkinen. Lähetä kysymyksesi tähän keskusteluun!

02.04.2026 |

Seuraava AMA-kyselytuokio järjestetään torstaina 9.4. klo 15-16!

Vieraaksemme saapuu ihonhoidon asiantuntija Roosa Kurkinen. Aiheenamme on ihonhoito ja kosmetiikka!

Vieraan esittely omin sanoin: "Hei, olen Roosa Yeppolta! Olen ihonhoidon asiantuntija ja verkkokauppamme tuotevastaava, ja toimin yhdistävänä tekijänä tuotteiden ja asiakkaidemme välillä luomalla helposti lähestyttäviä tuotekuvauksia, jotka auttavat ymmärtämään korealaiselle kosmetiikalle ominaisia raaka-aineita ja niiden hyötyjä.

Yeppo&Soonsoo on Pohjoismaiden suurin korealaisen kosmetiikan ketju, joka toimii verkkokaupassa osoitteessa yeppo.fi sekä 15 myymälässä Suomessa ja Ruotsissa. Yeppo&Soonsoon sydän sykkii korealaiselle kosmetiikalle, ja asiantunteva palvelu, viikoittaiset uutuudet sekä viraalit tuotteet yli 4000 K-beauty-tuotteen valikoimassamme auttavat löytämään juuri sinulle sopivat tuotteet."

Yeppo tarjoaa myös kyselytuokion ajaksi 20% alennuskoodin, joka on voimassa vain kyselytuokion ajan! Tule siis seuraamaan kyselyä ja nappaa tämä ainutlaatuinen etu käyttöösi!

Mikä on AMA-kyselytuokio? 👀

AMA (Ask Me Anything; kysy minulta mitä vain) on konsepti, jossa vaihtuva vieras tai vieraat vastaavat käyttäjien kysymyksiin avoimesti ja rennosti. Aiheet voivat vaihdella laidasta laitaan arjesta asiantuntijuuteen, kokemuksista näkemyksiin. Kyselytuokiot järjestetään Vauva.fi:n aihe vapaa-keskustelupalstalla.

Tärpit onnistuneeseen kyselytuokioon: Saavu ajoissa paikalle (Voit myös esittää kysymyksesi ennakkoon). Kysy asiantuntijalta rohkeasti, mutta muistathan kuitenkin, että kaikki aiheesta poikkeava ei kuulu onnistuneeseen AMA-tuokioon. Kysythän siis asiantuntijaltamme aiheeseen liittyviä kysymyksiä. Voit myös seurata keskustelua jos et itse keksi kysymyksiä! 

Lähetä ennakkokysymyksesi tähän keskusteluun! Ennakkokysymyksiä poimitaan täältä ja niihin vastataan koko kyselytuokion ajan. 

Huom! Ennakkokysely sulkeutuu keskiviikkona 8.4. klo 15.  

AMA

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen kuullut, että perioraalidermatiitti on aikuisten naisten vaiva, ja johtuu liiallisesta kosmetiikasta. Miksi 5-vuotiaalla pojallani oli se kerran?

Vierailija
42/43 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainos. Haloo. Pyydän poistamaan. 

Tämä. Pöyristyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä voidetta kannattaa laittaa  herkälle/kuivalle iholle  ja erityisesti silmänaluksiin jotka punoittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi