Nelilapsisen perheen autonhankintapulma !
Tietääkö kukaan, onko asia todella niin, ettei muihin tila-autoihin ( siis 6:n tai 7:n hengen ) kuin pidemmän malliseen Chrysler Voyageriin mahdu vaunut kyytiin...Mitä olemme netissä ja liikenteessä katselleet, niin monissa tila-autoissa, mihin koko perhe mahtuisi, ovat sitten takimmaiset penkit kiinni takaikkunassa. Minne rattaat silloin?
Kommentit (23)
möhkäle ajaa ja siinä on mulle vähän liian pehmeätuntuinen jousitus. Mun mielestä se avensis on paljon ketterämpi ja mukavampi ajaa, mutta en tiedä tätäkö tarkoitit kun sanoit että ihan toista luokkaa ajaa...itse valitsisin toyotan noista, viis liukuovesta!
Ja mä olen se joka en sietänyt niitä yleistyksiä ja joudun työssäni ajamaan useita autoja päivässä, ts. autoliikkeen sisäänostaja.
Matka-ajossa se tasainen meno on ihanaa. Kaupungissa Avensis on varmasti ketterämpi. Chevyssä miinuksena on kyllä se, etten lyhyenä ihmisenä näe ratissa istuessani auton etukulmia, joten ulottuvuuksien opettelussa olisi työtä.
Avensis Versoja on vain liikkeissä aika vähän myynnissä, " sitä oikeaa" yksilöä joutuisi kauan etsimään.
Mies taas Chevy Trans Sportin. Onhan tuossa Chevyssä toki ajo-ominaisuudet aivan eri luokkaa, mutta Toyota kuluttaisi vähemmän. Toisaalta tykkään minäkin Trans Sportin liukuovesta, kätevämpi ahtailla parkkipaikoilla.