Mun mielestä on outoa, että ostetaan (kalliilla) unelmien koti ja laitetaan se täydelliseksi
Mutta kuitenkin halutaan lähteä sieltä ihanasta kodista pois aina kun vaan on mahdollista! Mikä järki?
Kommentit (11)
Ei ne ole asumista varten. Se on vaan sellainen saavutus mistä otetaan kuvia ja jaetaan.
Teen etätöitä ja välillä on mukava käydä muuallakin.
Täytyy käydä päivät pitkät töissä, että saa sen ihanuuden maksettuakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi lähdet myös viikonloppuisin ja lomilla pois kotoa?
Ap
Minuakin ihmetyttää tuo ja se että se koti laitetaan myyntiin, kun kaikki on saatu kuntoon.
Ootko sä semmonen naapurikyttääjä, millä ei ole mitään sisältöä elämässä?viikonloppunakin kyttäät ikkunassa, missä ne naapurit nyt tällä kertaa vetelee.
Vierailija kirjoitti:
Niin tai isi maksaa kuten siskolleni miljoona - asunnot. Saa esittää menestyvää ihmistä . Itse ei tarvi mitään tehdä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi lähdet myös viikonloppuisin ja lomilla pois kotoa?
Ap
Mä tykkään meidän kodista, mutta en mä kotona lomia vietä. Lomilla mennään ulkomaille
Meistä toinen on eläkkeellä ja toinen etätöissä. 24/7 käytännössä yhdessä saman katon alla.
Onneksi - vaikka talo onkin ihana - on olemassa myös yhtä ihana etelänkoti jossa voi olla lähes puolet vuodesta.
Jo Suomen säiden takia sieltä haluaa pois.
Saa nähdä kuinka pian luovutaan Suomen kodista, taas kyseltiin onko myynnissä.
Itselläni kyse on useimmiten siitä, että kotona en oikein pääse irti arjesta lomallakaan. Maiseman vaihtaminen rentouttaa ja vie ajatukset muualle.
Vai olenko vaan täysin vieraantunut hyvätuloisten ajatusmaailmasta?