Olin ensimmäistä kertaa eyeball-chatissa kameran kanssa.
Siis uskomatonta: Melkein jokainen mies, jonka kanssa aloin juttelemaan, kaivoi hetken päästä kyrvän esille ja alkoi vetelemään. Ei auttanut vaikka kielsin - oli aina pakko sulkea kamera. Siis 9/10, ja monet ihan ok näköisiä ja fiksun oloisia miehiä, joiden uskoisia saavan naista livenäkin.
Nämä chattipalstathan saavat ihan primitiiviset vaistot miehissä esille - ei siis niin minkäänlaisia käytöstapoja. Olin ja olen ihan oikeasti järkyttynyt! Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia, vai satuinko vaan väärälle sivustolle. Mikään siinä sivustossa ei viitannut seksiin, vaan aihepiirit olivat ihan asiallisia.
Kommentit (3)
Itse pääsen harvoin edes juttelemaan. Kun avaan kameran, näkyy siellä vaan kulli ja käsi. Nykyään kun chättään, en avaa kameraa ollenkaan. Useimpia miehiä chättäily ilman kamera tai seksifantasioiden jakamista ei hirveästi kiinnosta. Siksi chättäilenkin lähinnä naisten kanssa. Tosin sielläkin on pari kertaa ehdotettu yhteismasturbointia, mutta kielteiseen vastaukseen suhtaudutaan pääsääntöisesti asiallisesti.
Valitsen jonkun hyvännäköisen, hiukan pervon miehen. Yleensä annan hänelle käskyjä tai pyyntöjä, kuten työnnä sormi peppuusi tai nuole spermat sormistasi. Jollei hän suostu niihin, katkaisen armotta yhteyden. Kysyntä on niin kovaa, että äkkiä löytyy sopiva mies, joka suosuu mihin vaan. En koskaan näytä kasvojani, ainoastaan tissini tai pilluni, jotta mies a) kiihottu, b) tietää minun olevan nainen. Tuttuihin en koskaan ole törmännyt, joskin se on salainen toiveeni;)
En nyt ole pitkiin aikoihin käynyt kamerachateissa, mutta kun joskus kävin niin lähes poikkeuksetta tulos oli tuo sama.. eli joko kaikki tahtoivat nähdä paljasta pintaa tai sitten tahtoivat jonkun sitä katsovan. Muistan jutelleeni lähes niitä näitä jonkun suomalaisen miehen kanssa. Kertoi perheestään ja muusta, kunnes sitten lopulta kysyi, että no milloin mennään itse asiaan. Hmh..
Sen vuoksi kai sitten jätinkin sen harrastuksen.