Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä paras/tyhmin saamanne vauvalahja?

Vierailija
28.09.2008 |

mutta 50 cm vaatteet jotka olivat heti pieniä olivat melko turhia.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja vauvalle oli itse tehty steiner nukke! Ihan älyttömän ihana! Myös vaatteet olivat ihania lahjoja. Myös minä sain äiti-vauva kimpun ja pidin todella paljon siitä! Ja kotiin sen myös toin. Myös kaikki kukka- ja lahja lähetykset lämmitivät mieltäni :)

"Turhaa" lahjaa emme saaneetkaan, kaikki olivat ihania!

Vierailija
2/46 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä ruukataan sitten sille vieraalle joka on tullut vauvaa katsomaan, tarjota. Mulla oli aina myös jotain tarjottavaa vieraille + sit osa toi jotain itse ja sekin oli kivaa. Ei mitään ongelmaa. Mikä ihmisiä vaivaa jos häiritsee kun toinen tuo hyvää hyvyyttään leivonnaisia, ettei sinun tarvitsisi leipoa. Kai teillä on tapana tarjota vauvaa katsomaan tulleille jotain?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annoin ne yövuoron kätilöille :D

Eipä mulla kovin paljoa vieraita käynyt. Ihanin oli varmasti lahja sellaiselta ystävältä, jota en ollut nähnyt pidempään aikaan, eikä hän edes tiennyt että odotan vauvaa, ja sattui olemaan sairaalassa ja toi vauvalle seuraavana päivänä lahjan.

Vierailija
4/46 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita myyvät kelloliikkeet. Siis mitä ihmettä lapsi tekee hopeisella helistimellä? Varmaan helistää, mutta kun lapsen suuhun tuppaa menemään kaikki, olen miettinyt, sopiikohan oikein hopea sinne.

Jos vieraat olisivat tuoneet kultalusikan, olisin jotenkin ollut "otetumpi" ihan vitsin vuoksi. Se olis jotenkin sopinut paremmin meille, kun lapset eivät kuitenkaan ole syntyneet "kultalusikka suussa".

Kaikki muu kaunis ja käyttökelpoinen on ollut ihana vastaanottaa. Saamani ylimääräiset leivonnaiset olen pakastanut ja tarjonnut myöhemmin rotinavieraille.

Ja napanuorakimput ovat mielestäni ihania. Tässä yksi esimerkki.

http://www.kukkakauppaninaflora.fi/epages/TP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shop…

Vierailija
5/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kuukautta? Meillä ollut kaikilla lapsilla (myös samankokoista kuin sinulla löytyy) koko 56 jo kahden kuukauden iästä nafti. Etenkään kestovaipan kanssa ei ole mahtunut enää pitempään.

Toivottavasti vauvasi on jo saavuttanut normaalin kasvun.

lapsi oli 48/3170, kun syntyi

Vierailija
6/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia olivat muutamat hopeiset esineet, joita tuli sitten ristiäisissä; lusikat ovat käytössä, mutta muut laatikon pohjalla pölyttymässä.

Vierailija
7/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ollut aiemmin kirjoittanut ketjuun

Vierailija
8/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin ei tarvitse itse vääntää niitä ja on tarjottavaa vieraille

tosin itse olen kyllä perso makeelle ja söisin niitä itsekin

mutta et joku ei älyä tarjota kavereille vaan heittä roskiin niin hullulta tuntuut

ja jos niitä on tosi paljon niin pakastin on keksitty

ihania lahjoja herkkujen lisäksi on tietty vauvalle vaatetta ja vaippaa yms tarpeellista

pehmolelut alkaa kyllästyttää nyt etenkin kun vauva jo 3v ja niitä tulee lisää jatkuvasti, tilalle vosi ajatella vaikka pientä kirjaa muovailusdavea tms

ja vauvalle vaikka sukat sen pehmon tilalle

Vierailija
9/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on napanuorakimppu?! Kuulostaa ihan ällöttävältä.

On sellainen, jossa on iso kimppu ja siinä satiininauhalla tms. kiinni toinen pieni kimppu samoista kukista. Ihan kiva idea, mutta hankala maljakossa.

itse pidin pikku kimppuja (2kpl, kaksoset) pienissa vaaseissa. Oli todella söpö. Kaunis ja näyttävä kimppu.

Pidin myös vaatteista, sitten oli teetetty A-vauva ja B-vauva tutteja aivan mahtava idea. Vaippoja sain myös paljon. Pidin kaikista lahjoista joita sain, ei ollut yhtään tyhmää

Vierailija
10/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti laatikollinen leivonnaisia. Siis WTF? Mitä ihmettä laitokselta juuri tullut äiti tekee joillain pullilla ja tiikerikakuilla? Ei niitä kukaan syönyt, roskiin menivät viimeistä murua myöten, mieskin ihmettelil, että minkä takia joku raahaa meille leivonnaisia.

kaikki vaatteet ovat mielestäni olleet niitä parhaita, ja kyllä sairaalaan tuodut kukatkin ovat kivoja - tiedoksi ap:lle, niitä sairaalaan tuotuja kukkasia EI KOSKAAN tuoda kotiin, vaan ne laitetaan siellä roskiin. Ei taida oikein olla ap:lla kukkien kielen perusetiketti hallussa, vai mitä?

Teillä ei sit käynyt ketään kotona vauvaa katsomassa, vai? Vai ettekö tarjonneet vieraille mitään? Kelläs nyt ei ole etiketti hallussa?

Ja kukista: Pitäiskö päivän-pari vanha kukoistava kukkakimppu muka heittää roskiin? Aivan typerää. Jollei itse jaksa viedä kotiin niin osaston pöydälle sitten muiden iloksi, **tut jostain kukkien kielestä.

Vierailija
11/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti oli 3330g ja 49,5cm kun synty ja sirpakka pikkuneiti käyttää vieläkin joitain 56cm vaatteita ja just tulee 5kk ikään! Mua ainakin inhotti kun kaikki vaatteet oli isoja niin että vauva hukku niiden sekaan! Eikä meidän cittarista löytynyt pieniä vaatteita eikä jaksanut/ehtinyt lähteä shoppailemaan ostoskeskuksiin!

Paras lahja oli ehdottomasti anopilta saatu kukallinen 50cm puku! Sai edes välillä laittaa päälle jotain sopivaa ja nättiä!

Vierailija
12/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kimppu lemmikkejä. Ne tuoksuivat koko huoneessa ja tuoksu tuo varmaan lopun ikäni mieleen ne ihanat ensipäivät vauvan kanssa.

Vauvakirjoja saatiin viisi, joten niistä en niin riemastunut. Oli aika outoa saada sellaisia kaukaisilta sukulaisilta, joille ei tullut mieleen, etteivät ole ainoita tuon ideansa kanssa. Satukirja olisi ollut parempi, niitä kun tarvitsee enemmän kuin yhden.

Vierailija
13/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vauvamme saama lahja (3lapsen kokemuksella) on ollut ystävättäreni tuoma pussi, joka oli täyteen tuoreita leivonnaisia.. Myös tarpeelliset ja käytännölliset vaatteet ovat olleet kivoja.

Tyhmin lahja on ehdottomasti ollut kukkakimppu sairaalaan tuotuna! Päänvaivaa kotiin viemisestä eikä aikaa siitä huolehtimiseen.

Kertokaa omia mielipiteitänne!

Vierailija
14/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen 'napanuorakimppu'

kiva on kun kaverit toi ison vuuan lasagnea

Vierailija
15/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vastaan silti vaipat. Tyhmintä ei taida olla..ehkä jotkut pehmolelut. Kukat on ihania, mä rakastan kukkia.

Vierailija
16/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmin: hopeoitu ankka-säästöpossu

paras: vaippapaketti

Vierailija
17/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmin oli ehkä sellainen vauvan käyttöopas kirja- Ensimmäinen oli ihan kiva ja hassu, mutta saimme niitä lopulta neljä :( Viimeisen kohdalla oli enää vaikea nauraa ja olla ihan että oho, vau.

Mun mielestä kukkien saaminen sairaalaan oli ihanaa :) Meille niitä tuli ihan hirveästi. Tuntui ihanalta saada esim. työkavereiden kukat heti samana päivänä vauvan synnyttyä. Napanuorakimputkin ihan kivoja, mutta tosiaan joo vähän hankalia.

Esikoisen kanssa kivoin oli mökkinaapureiden tuoma pesusoikko, joka oli lastattu täyteen kaikkea mökillä tarvittavaa: Käsidesi, peppupyyhkeitä, vaippoja, topseja, hyttysverkko, muovifrotee jne. ja jotain humorististakin. Kaiken kruunasi pikkuinen saunavihta :)

Vierailija
18/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkut, kestovaippa, kukat (kaikki!), minulle Body Shopin paketti.

Omaan makuuni eivät olleet ne kaikki muistoesineet, joita tuotiin ristiäisiin. Kaikki ovat toki tallessa ja arvostettuja, mutta niistä emme ilahtuneet niin paljon. Emmekä pehmoleluista.

Vierailija
19/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin hienot äiti-lapsikimput.

Paras kuitenkin hieno vaatepaketti joka ostettu kun sukupuoli jo tiedossa.62 senttisiä ihania vaatteita, kaunis huopa ja ensipupu sävy sävyyn.

Turhimpia on erilaiset koriste-esineet, posliinihaikarat tms

Vierailija
20/46 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vienyt, sinne ne olen jättänyt ihan surutta muiden iloksi. Musta mikään lahja ei ole ollut tyhmä, olen arvostanut kaikkia saamiani lahjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi