Jos olet pidempään asunut Hgissä: Onko normaalia ettei kukaan moikkaa takaisin?
Joo, ymmärrän ettei kaikkia kiinnosta tutustua naapureihin koska välttämätön paha.
Mutta olen perussiisti, sosiaalinen, mukava 28v nainen. Asunut Helsingissä 3 vuotta.
Naiset (!) eivät ikinä vastaa jos moikkaan. Harrastusryhmässä (uinti vauvan kanssa) osa vakkareista ei sano sanaakaan jos yritän kysellä mitä tykkäsitte uinnista.
Miehet jostain syystä moikkailee, ihan iäkkäätkin. Samoin ikärouvat tervehtivät lähes aina. Mutta ikäiseni naiset ja sitä nuoremmat vaan katsovat kuin halpaa makkaraa.
Onko mulla vaan ruma naama tai jotain muuta vikaa?
Kommentit (97)
Helsingissä ja Helsingissä…tsiisus taas!
Vierailija kirjoitti:
Kenen pitäisi tervehtiä ja missä?
Kyllä täällä tervehditään esim naapurustossa tuttuja ja muutenkin kaupassa ja näin. Mutta asun alueella joka nyt on vähän kuin joku kirkonkylä tai vastaava. Sitten jos nyt menen johonkin keskustaan tai kauppakeskukseen niin en minä nyt ketään vieraita tervehdi.
I
No AP on maalaistorvelo, jonka elämä on ollut maalla täynnä muiden seuraamista ja sitä, että "muut ovat kateellisia" minusta. Nyt Helsingissä on havainnut, ettei ketään kiinnosta tuommoinen lahjaton tyyppi ja se ottaa erittäin kovalle.
Se on kyllä jännä miten tää Helsingin elämä mielletään jotenkin ihmeelliseksi tai erilaiseksi 😁. Helsingissä on niin erilaisia alueita jotka eroaa toisistaan tosi paljon. Jossakin naapurit tuntee tosi hyvin toisensa ja jossain tuskin ollenkaan
Meillä on pienkerrostalo johon kuuluu muutama luhtitalo. Kaikki varmaan tuntee toisensa ja tervehtii kohdatessaan. On talkoita ja muita tapahtumia.
Lahjaton tyyppi on muuten ketjun paras ja totuudenmukaisin kommentti.
vain narsisti juntti moikkailee seuraavalla kohtaamisella alat sepustaa jos mitäkin kuvittelet ystäväksi kun on moikannut. kokemusta on . mikset anna muiden olla rauhassa.
Ei ne mummotkaan aina moikkaa. Harrastepiirissä osa on paniikissa kun tervehdit. Itse en kehtaa vaan mennä paikalle moikkaamatta.
Oulun lahjaton painaa alapeukkua!!!
Vierailija kirjoitti:
vain narsisti juntti moikkailee seuraavalla kohtaamisella alat sepustaa jos mitäkin kuvittelet ystäväksi kun on moikannut. kokemusta on . mikset anna muiden olla rauhassa.
Mutta kun oulussa olin stara, nyt mua pitää myös Helsingissä moikata! -oulumummo 35 v
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aloitus ole provo.
No ei todellakaan ole, naisissa on paljon noita säälittäviä "staroja" jotka kuvittelevat olevansa isossakin kaupungissa muita kiinnostavia. Näitä luusereita on tullut nähtyä paljonkin!
Itse oon asiakaspalvelutyössä ja olen vieläpä super ystävällinen ja ihana sosiaalinen söpöliini. Sitten vapaa-ajalla en halua nähdä enkä moikata ketään ja ahdistaa tollaset tuntemattomat moikkailijat.
Helsingissä ei ole muutenkaan tapana moikkailla.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ja Helsingissä…tsiisus taas!
Niin, noin 12% suomalaisista asuu siellä, ja noin 40% suomalaisista tekee työmatkansa Helsingin kautta tai työskentelee siellä. Mikä on pointtisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aloitus ole provo.
No ei todellakaan ole, naisissa on paljon noita säälittäviä "staroja" jotka kuvittelevat olevansa isossakin kaupungissa muita kiinnostavia. Näitä luusereita on tullut nähtyä paljonkin!
Ja näitä oululaisia "malleja", "missejä", "huippulaulajia" kyllä riittää! Mun iskä sanoi, että olen tosi lahjakas!
Isukki miksei mua tuijoteta ja moikata stadissa, vaikka kerroit että olen superstara! -Lumpeenkukka Oulusta, myös nimeni on erikoinen, koska olen stara!
juntti tytön kannattaa ottaa taksi kuski moikkaa ja antaa mulkkua. pääset kiinni stasin sykkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä tervehditään esim naapurustossa tuttuja ja muutenkin kaupassa ja näin. Mutta asun alueella joka nyt on vähän kuin joku kirkonkylä tai vastaava. Sitten jos nyt menen johonkin keskustaan tai kauppakeskukseen niin en minä nyt ketään vieraita tervehdi.
I
No AP on maalaistorvelo, jonka elämä on ollut maalla täynnä muiden seuraamista ja sitä, että "muut ovat kateellisia" minusta. Nyt Helsingissä on havainnut, ettei ketään kiinnosta tuommoinen lahjaton tyyppi ja se ottaa erittäin kovalle.
Mitä lahjoja sulla on pippélin imeskelyn lisäksi? Niin, ei sitten minkäänlaisia kuten ei kellään suvustasi.
Vierailija kirjoitti:
Juntit muuttavat helsinkiin ja eivät ole olemassa, jos ei jokainen vastaantulija moikkaa. Kunnon juntteja!!!
Sinä ja kaltaisesi niitä kunnon juntteja ovat.
Muuta Vantaalle, me ollaan yhtä suurta perhettä.
Kävelin tänään etelähaagassa, muttei kukaan tuijottanut mua! -lumpeenkukka oulusta Nyt on jo hätä!
I