Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan työpaikkaani ! Siellä on kiva tehdä töitä!

Vierailija
12.03.2024 |

Kiitos

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Steve Ballmer?

Vierailija
2/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mitalisi 🏅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa onneksi olkoon!

Vierailija
4/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työ on myös ihan kivaa. Tai olisi, jos siellä ei olisi kaikkia niitä typeriä työkavereita, jotka tekee asioista rasittavia.

Vierailija
5/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa nro 1256..tv. Työnantaja

Vierailija
6/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Työnantajani on kohdellut minua aina hyvin ja tuonut paljon vaurautta elämääni. Nyt pitäisi kuulemma sabotoida työnantajaani (ja siten myös mitä suuremmissa määrin itseäni) koska hallituksessa on joidenkin mielestä väärät puolueet? Turha luulo.

Vierailija
7/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin mukava työpaikka ja mukava työ. Palkka on erittäin pieni, mutta kaikkea ei voi saada.

Vierailija
8/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työ on ihan 💩💩🖕.

Onneksi lomailen tämän viikon. 🙏

Vierailija
9/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Puolentoista vuoden aikana on ollut noin kaksi päivää kun ei ole napannut. Kyllä vaihtamalla parani. 

Vierailija
10/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, tykkään työstäni tosi paljon. Lisäksi palkkakin on hyvä.

Mutta silti olen sitä mieltä, että osa hallituksen ajamista asioista on täyttä sontaa, eikä säästä yhtään mitään.

1. sairauspäivä palkattomaksi, joka tarkoittaa minun alallani sitä, että porukat pitää sen etäpäivänä, eli jos on vaikkapa norovirus, niin aika tehoton "työpäivä"  Aika monelle tuo aiheuttaa myös sen, että 1 päivä pitää kirjata työaikaa eri tavalla kuin muut sairauspäivät, eli hallinnollista työtä tulee tuosta enemmän myös palkanlaskentaan.

Ay-liike on tarpeellinen tietyissä asioissa, eli yleisissä raameissa työehtosopimuksiin: Työajat, lomat, yms. on sovittava yleisellä tasolla, jottei kukaan voi niihin tehdä huononnuksia.  

Vierailija
11/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viha ja rakkaussuhde työpaikkaani. Tällä hetkellä vihaan. Olin juuri yövuoroissa ja en ehtinyt tekemään kunnolla töitäni. Kädet ja voimavarat ei riittäny siihen mikä työmäärä tuli ovista ja ikkunoista. Sen jo näki kun yöt loppu, nukuin liki 18 tuntia. Ensin 6 tuntia, heräsin ja söin, sit alko silmät lopsumaan kiinni ja nukuin 12 tuntia. Henkisesti ja fyysisesti ihan loppuun revitty. 

Vierailija
12/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän työstäni ja työpaikassani ja työkaverini ovat ihan huipputyyppejä :)

Palkkani on hyvä ja työajat joustavat, vapaa-ajan ja työn yhdistäminen sujuu hyvin.

Äänestin hallituspuolueista yhtä ja leikkauslista on ok. Lakkoilijat on laiskoja, noloja tyyppejä.

Vierailija
13/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lalalaa eläkkeellä on ihanaa