Seta-aktivisti: Päivi Räsänen on homofoobikko
Miksi toisen ihmisen väittäminen homofoobikoksi on laillista, mutta kehityshäiriöiseksi leimaaminen ei ole?
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi on itse julkisesti kertonut homoystävistään, joten Seta suu kiinni!
Onko Päivin väitetyt homoystävät tullut julkisuuteen tai voidaanko heidän olemassaolonsa todentaa luotettavasta lähteestä?
Tuskin Päivin homoystävät on mitään Pride-aktiiveja, jotka paistattelee mielellään seksuaalisen suuntautumisensa kanssa julkisuuden valokeilassa. Voin olla väärässä mutta veikkaisin, että ainakin suurin osa heistä on uskovaisia homoja, jotka haluaa joko elää selibaatissa tai muuttua heteroiksi, eivätkä he halua ymmärrettävis syistä asian kanssa julkisuuteen.
Päivi varmaan haluaisi että homot eivät eläisi omana itsenään vaan pyörisivät nöyrinä jossain rukous ja eheytys porukoissa "apua" hakien.
Nöyryys ja rukous on ihan hyviä asioita meille jokaiselle. Niin vastakohta nykyihmisen "Ylpeys"- aatteelle, ja tämä näkyy kaikessa muussakin kuin tässä kyseisessä.
Ja kyllä, itsekin olen luonnostani ylpeä ja paras jumala, mutta totuus on sitten jotain muuta.
Mikä siinä nöyrtymisessä on kaikkein kamalinta? Eikö "Olen täydellinen näin"-kulissin pitäminen käy lopulta raskaaksi?
Itse tykkään kristinuskossa juuri siitä, että saan myöntää olevani oikeastaan aika p*ska. Saan pyytää nöyrästi anteeksi ja yrittää taas tämän päivän paremmin rakastaan jokaista.
Oletko kieltänyt itseltäsi mahdollisuuden rakkauteen parisuhteessa ja avioliitossa?
Katolisessa ja ortodoksisessa kirkossa on paljon munkkeja ja nunnia, jotka ovat sitoutuneet elämään koko loppuelämänsä selibaatissa. Osa heistä on heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Päivin väitetyt homoystävät tullut julkisuuteen tai voidaanko heidän olemassaolonsa todentaa luotettavasta lähteestä?
Tuskin Päivin homoystävät on mitään Pride-aktiiveja, jotka paistattelee mielellään seksuaalisen suuntautumisensa kanssa julkisuuden valokeilassa. Voin olla väärässä mutta veikkaisin, että ainakin suurin osa heistä on uskovaisia homoja, jotka haluaa joko elää selibaatissa tai muuttua heteroiksi, eivätkä he halua ymmärrettävis syistä asian kanssa julkisuuteen.
Päivi varmaan haluaisi että homot eivät eläisi omana itsenään vaan pyörisivät nöyrinä jossain rukous ja eheytys porukoissa "apua" hakien.
Nöyryys ja rukous on ihan hyviä asioita meille jokaiselle. Niin vastakohta nykyihmisen "Ylpeys"- aatteelle, ja tämä näkyy kaikessa muussakin kuin tässä kyseisessä.
Ja kyllä, itsekin olen luonnostani ylpeä ja paras jumala, mutta totuus on sitten jotain muuta.
Mikä siinä nöyrtymisessä on kaikkein kamalinta? Eikö "Olen täydellinen näin"-kulissin pitäminen käy lopulta raskaaksi?
Itse tykkään kristinuskossa juuri siitä, että saan myöntää olevani oikeastaan aika p*ska. Saan pyytää nöyrästi anteeksi ja yrittää taas tämän päivän paremmin rakastaan jokaista.
Oletko kieltänyt itseltäsi mahdollisuuden rakkauteen parisuhteessa ja avioliitossa?
Ohis mutta miten toi asia liittyy mihinkään? Harva nykyihminen rakastaa toista aidosti niin henkisesti kuin fyysisesti,meillä on enemmän kuin koskaan avioeroja,uusioperheitä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mää saan vihata tai pelätä ketä mää tahdon :D ei homofoobikko ole haukkumanimi omien pelkojensa uhri se on, niinku araknofobia tai muut fobiat
Hankala se on keskustella, jos ymmärrys kristinuskoa kohtaan on tämä. Kun ei edes haluta ymmärtää perusteluita, joka on Raamatun sana.
Taas kerran: en vihaa tai pelkää ketään. Minullakin on useita homo- ja lesbokavereita. Foobikko-titteli on siis täysin valheellinen, ei pohjaa todellisuudelle.
uskis
Tietenkään kaikki uskovat eivät ole homofobisia. Moni kuuluu itse tuohon vähemmistöön, ja moni Raamattunsa alkukielilläkin tunteva pappi vihkii samansukupuolisia pareja.
Päivi Räsänen on keskittynyt vuosikymmeniksi jankuttamaan homoseksuaalisuudesta. Pidän kyllä itsekin mahdollisena, ettei tämän taustalla ole fobia, vaan puhdas opportunismi. Hänen vihaa lietsova politiikkansa ja retoriikkansa ovat tuoneet hänelle äänestäjiä ja silkkaa rahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi olisi ok että lääkäri valehtelee suut ja silmät täyteen lääketieteestä?
Jos lääkäri ei toimi ammattinsa edellyttämällä tavalla, hänen oikeuttaan toimia lääkärinä voidaan rajoittaa tai kyseinen oikeus voidaan ottaa kokonaan pois, vaikka hän ei syyllistyisi mihinkään rikokseen. Onko kukaan edes yrittänyt puuttua Päivin oikeuteen toimia lääkärinä?
En tiedä, mutta ainakin Päivillä on lääkärinoikeudet edelleen tallella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta miten toi asia liittyy mihinkään? Harva nykyihminen rakastaa toista aidosti niin henkisesti kuin fyysisesti,meillä on enemmän kuin koskaan avioeroja,uusioperheitä yms.
Ahaa, haluat päättää sekä toisten tunteista että seksitavoista?
Räsänen sallii avioliiton itselleen, mutta kieltää sen homoilta. Avioeron läpikäyneistä heteroista hän ei pihahdakaan, vaikka Jeesus sanoo suoraan, ettei tulisi erota, eikä varsinkaan ryhtyä uusiin suhteisiin eron jälkeen. Tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo homot samaa mieltä että ovat sairaita?
tarviiko kaikkien olla samaa mieltä kaikesta ollakseen ystäviä?
Minä ainakin katkaisisin heti välit jos joku "kaveri" alkaisi pitää jotain ominaisuuttani johon en voi itse vaikuttaa, vääränä.
Kuitenkin lesbopiireissä vitsaillaan avoimesti heterotyttöjen lesbouttamisesta viettelemällä heidän sänkyyn.
Noinko vaivattomana he kuitenkin näkevät sukupuolisen suuntautumisen, pelkkänä hyvänä seksinä? Miksei sama toimi sitten toiseen suuntaan?
Setapiireissä puolestaan uskotaan, että lesbo voi tykästyä penikseen, kun vain antaa sille mahdollisuuden ja opettelee pois genitaalifetissistään. Setapiireissä puhutaan genitaalipreferenssistä, eli ihminen voi opetella pitämään kummankin sukupuolen värkeistä, aivan kuin valinta olisi vaniljajäätelön ja mansikkajäätelön välillä. "Preferoin vaniljajäätelöä, mutta tilanteen vaatiessa mansikkakin menee. Preferoin vaginaa, mutta peniskin menee, jos sen jatke identifioituu naiseksi!"
Lesbo ei saa tyytyä siihen, että paremman puutteessa peniskin menettelee kunhan se vaan kuuluu naiselle. Lesbo on terve vasta sitten, kun hän suorastaan palaa halusta saada ladyfallosta joka reikään.
Ohiksena: montako vuotta olet nyt yhtäjaksoisesti jaksanut ajatella transnaisten peniksiä?
Voi kunpa ihmiset muistaisivat että lähes kaikki liikkeet ovat seurauksia jostakin. Muukalaisvihamielisyys, nationalismi, Setan vastustaminen.. toki myös Seta on seurausta jostain, mutta nykyään heidän kohdallaan asiat on aika hyvin. En tiedä mitä he enää tavoittelevat.
Täälläkin on monesti kommentoitu harmissaan lääkärien kirjauksista omakantaan. On arvioitu potilaan ulkonäköä, käytöstä, painoa ym.
Voitaisko nyt lopettaa kaikkinainen henkilöön menevä kommentointi! Lääkärit hoitakoot vain asian, johon potilas apua hakee ja piste! Kaikki muut kommentit/mielipiteet ja luonnehdinnat pois.
Vierailija kirjoitti:
No nyt persu-uskikset oikein kiihottuivat, kun pääsivät puhumaan lesboista ja falloksista.
Toivotonta yrittää pitää normaalia keskustelua yllä.
Eikö sinun mielestäsi penistä vaginaan -seksi ole lesboseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo homot samaa mieltä että ovat sairaita?
tarviiko kaikkien olla samaa mieltä kaikesta ollakseen ystäviä?
Minä ainakin katkaisisin heti välit jos joku "kaveri" alkaisi pitää jotain ominaisuuttani johon en voi itse vaikuttaa, vääränä.
Kuitenkin lesbopiireissä vitsaillaan avoimesti heterotyttöjen lesbouttamisesta viettelemällä heidän sänkyyn.
Noinko vaivattomana he kuitenkin näkevät sukupuolisen suuntautumisen, pelkkänä hyvänä seksinä? Miksei sama toimi sitten toiseen suuntaan?
Setapiireissä puolestaan uskotaan, että lesbo voi tykästyä penikseen, kun vain antaa sille mahdollisuuden ja opettelee pois genitaalifetissistään. Setapiireissä puhutaan genitaalipreferenssistä, eli ihminen voi opetella pitämään kummankin sukupuolen värkeistä, aivan kuin valinta olisi vaniljajäätelön ja mansikkajäätelön välillä. "Preferoin vaniljajäätelöä, mutta tilanteen vaatiessa mansikkakin menee. Preferoin vaginaa, mutta peniskin menee, jos sen jatke identifioituu naiseksi!"
Lesbo ei saa tyytyä siihen, että paremman puutteessa peniskin menettelee kunhan se vaan kuuluu naiselle. Lesbo on terve vasta sitten, kun hän suorastaan palaa halusta saada ladyfallosta joka reikään.
Ohiksena: montako vuotta olet nyt yhtäjaksoisesti jaksanut ajatella transnaisten peniksiä?
Kuuluuko penis mielestäsi lesbon ja lesboseksin määritelmään?
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa ihmiset muistaisivat että lähes kaikki liikkeet ovat seurauksia jostakin. Muukalaisvihamielisyys, nationalismi, Setan vastustaminen.. toki myös Seta on seurausta jostain, mutta nykyään heidän kohdallaan asiat on aika hyvin. En tiedä mitä he enää tavoittelevat.
Paheksutko saamelaisia, vai onko heillä parempaa etnonationalismia?