Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seta-aktivisti: Päivi Räsänen on homofoobikko

Vierailija
31.03.2026 |

Miksi toisen ihmisen väittäminen homofoobikoksi on laillista, mutta kehityshäiriöiseksi leimaaminen ei ole? 

Kommentit (244)

Vierailija
201/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tuomion vaikutus matkailuun on negatiivinen?

Varmaan joo turistit valitessaan lomakohdetta on kiinnostuneita jonkun suomalaisen pikkupuolueen poliitikon oikeusjutusta.

Ainakaan minä en halua matkustaa sellaiseen maahan, jossa joudun varomaan kovasti sitä mitä sanon.

Ei yhtäkään turistia tulla tuomitsemaan tämän keissin pohjalta. Aivan teoreettinen huoli.

Pelkkä pidätys tai poliisikuulusteluihin joutuminen riittäisi pilaamaan loman tehokkaasti. 

Onko Päivi ihan pidätetty? Milloin?

Ei ole pidätetty. Jos hän uusii rikoksen niin ehkä sitten viedään käsiraudoissa ja oranssissa haalareissa vankilaan 🤭🧡

Vierailija
202/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolle ultimaattinen final boss on vastata seuraavaan:

"Onko islam oikeassa naisten ja homojen suhteen?"

Kysymys pysäyttää ja tilttaa aivan jokaisen vihervasemmistolaisen koska ei tiedetä kuuluuko olla homofobi vai rasisti.

Oletko koskaan tavannut Suomen tataareja?

Olen.

Onko jokainen muslimi Suomen tataari? Mitä luulet tataarien ajattelevan siitä että rinnastat heidät Hamasiin?

Sinähän tässä niputit kaikki islaminuskoiset samaan. Yhtä järkevää kuin niputtaa kristityt. 

OT: kannatan Ranskan tyyppistä maallista valtiota, jossa minkään uskonnon symbolit eivät kuulu julkisen tahon ylläpitämiin instituutioihin. Vantaan koulujen naamioitumiskielto on hyvä ensiaskel, vaikkei uskontoon perustukaan. 

Ei näy valtion toimesta. Se taas ei muuta sitä tosiasiaa mihinkään että ranska on islamin kuristusotteessa ja islam todellakin näkyy ja kuuluu. Eikös olekin kiva ettei ole se kauhea kristinusko nyt enää terrorisoimassa kansaa

Sitä on katseltu konsuoikeiston youtube-kanavia?

Ranskassa asuneena näen asiat hieman toisin. 

Ihminen näkee mitä haluaa nähdä. sinä et halua nähdä islamia ongelmana. kiitos sinulle ja muille idiootti-ideologeille tulevasta 

Hohhoijaa. Esimerkiksi Suomen tataarien islam ei ole minulle minkäänlainen ongelma. 

Islam istinen terr orismi on täysin tuomittavaa, ja Ranska on torjunut sitä ansiokkaasti. Oma läheiseni on kokenut isl amistien iskun, ja olen itse asunut korkeimman riskinluokituksen alueella tilanteen ollessa uhkaava.

Ei se, etten hyväksy kotimaisen poliitikon solvaavia kirjoituksia homoista, tarkoita, että hyväksyisin naapuriuskonnon fundamentalismin. Ei sitä hyväksy moni Ranskan muslimikaan. 

Tätä liipaten, Suomen Kuvalehdessä oli takavuosina juttu Kristillisdemokraattien suhtautumisesta Räsäsen kirjoitteluun. Aika mehukkaita sitaatteja tuli, kun saivat lähdesuojan kanssa kommentoida. Moni KD:n ydinpoliitikko on läpeensä kyllästynyt Räsäsen homojankkaukseen. 

Suomen tataarit eivät edusta islamin valtavirtaa ja ovat muutenkin integroituneet suomalaiseen yhteiskuntaan vuosisatojen aikana. Ei siis kannata nostaa tataareja islamistien ja vasemmiston yhteistyön savuverhoksi. Missä voisi tarkastella vasemmiston islam-kritiikkiä? Islamissa on monta pykälää jyrkempi suhtautuminen homoihin kuin Pärrällä, mutta silti kehtaatte heiluttaa Hamastiinan lippua terroristihuivi kaulassa Pride-tapahtimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin ja ylpeä siitä. Seta voi suksia v*ttuun!

Vierailija
204/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia saattaa olla totta! Epäilen myös että setalaiset ovat homoja.

Vierailija
205/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen on psykoseksuaalisen kehityksen häiriö.

Vierailija
206/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen kiinnostus toisten ihmisten sukupuolielämään Päivillä ainakin on. Saisi mennä terapiaan hoitamaan ongelmiaan.

Vierailija
207/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on sellainen pieni.

Päivi on homofoobikko: tosi

Homppeli on kehityshäiriöinen: epätosi

Miten korjataan jälkimmäinen epätosi väittämä? Helposti. Todetaan, että homppeli on homppeli. Joistakin vain tulee homppeleita. Ei se mikään häiriö ole.

Vierailija
208/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tuomion vaikutus matkailuun on negatiivinen?

Varmaan joo turistit valitessaan lomakohdetta on kiinnostuneita jonkun suomalaisen pikkupuolueen poliitikon oikeusjutusta.

Ainakaan minä en halua matkustaa sellaiseen maahan, jossa joudun varomaan kovasti sitä mitä sanon.

Ei yhtäkään turistia tulla tuomitsemaan tämän keissin pohjalta. Aivan teoreettinen huoli.

Pelkkä pidätys tai poliisikuulusteluihin joutuminen riittäisi pilaamaan loman tehokkaasti. 

Onko Päivi ihan pidätetty? Milloin?

Ei tietenkään, mutta luuletko että monikin leppoisaa lomamatkaa suunnitteleva ulkomaalainen viitsii nähdä vaivaa sen selvittämiseen, miten tällaisista rikoksista epäiltyjä ihmisiä kohdellaan Suomessa? Maailma on täynnä mielenkiintoisia lomakohteita, ja siinä pääsee paljon vähemmällä vaivalla jos valitsee suosisti jonkun muun.

Vierailija
209/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seta-aktivistit ovat Päivi-foobikkoja.

Vierailija
210/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi on itse julkisesti kertonut homoystävistään, joten Seta suu kiinni!

Mielikuvitusystävistään.

Vierailija
211/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seta(rina) runosen japanilaisen oli se homppeli aika paha

Vierailija
212/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räsänen on psykoseksuaalisen kehityksen häiriö.

Voidaanko sanoa, että mielikuvituakavereihin uskominen on mielenhäiriö? Lasken näiden mielikuvituakavereiden joukkoon saunatontut, maahiset, haltiat, jumalat yms.

Vierailija
213/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se nyt homofoobikko ole. Foobikko on ihan eri asia kuin että olla erimielinen eri ihmisryhmien suhteen. En minäkään ole kokoomusfoobikko, vaikka en kyseisen puolueen näkemyksiä pääsääntöjään allekirjoita. Tai en ole elokapinafoobikko, vaikka pidän heitä täysinä vajuina.

Vierailija
214/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

setahan on täynnä vähemmistöjä, eli vasemmistoa äänestäviä päävaurioisia. ei ketään kiinnosta niiden ulina ja uikutus.

Onko Alexander Stubb vihervassari? Ollut Setan toiminnassa jo ennen pressa-aikaa.

Sulla menee Stub ja Halonen sekaisin.

Molemmat ovat olleet. Ei siitä kauan ole kun alkoi hirveä homofoobikkojen paskamyrsky että Stubb lähti suojelijaksi Stadin tapahtumaan. 

Vierailija
215/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluttiin ennakko päätös. Jahti onnistui siltä osin"

Todellakin onnistui.  Suomen pahimman homokiihkoilijan saaminen tuomiolle oli upea saavutus.

Tuo tavoite oli nähtävissä, eli tuomio haluttiin tavalla tai toisella. Pitkään kestikin , mutta lopulta saatiin syyte muotoiltua niin, että yksi tuomari enemmän kiihkoilijoiden kannalle. Pääasia että Päkä saa tuntea nahoissaan! Oikeus on sitten aivan toinen juttu...

Vierailija
216/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä sanoilla Räsäsen olisi sitten pitänyt muotoilla ajatuksensa ettei olisi mennyt vihapuheeksi? 

Esimerkiksi: "Raamattu sanoo, että homous on väärin."

Se ei olisi ollut vihapuhetta.

Päivi ikävä kyllä väitti homoja sairaiksi.

Jos et valehtelisi. Psykoseksuaalinen kehityshäiriö ei ole mikään sairaus.

Vai mikä sairaus on vaikkapa lukihäiriö?

Mutta Räsänen puhui paskaa kun väitti että se olisi häiriö. 

Ei ole vielä kukaan tainnut todistaa, etteikö voisi olla myös häiriö.

Mutta ymmärrän, miksi Seta kieltää sanomasta häiriöksi.

Samat tautiluokitukset löytyivät vielä viikonloppuna, 29.3.2026 THL:n (netti)sivuilta. Niitä ovat lääkärit käyttäneet näihin päiviin asti. Joten seuraavaksi THL käräjille!

Se taas kenen yksilön kohdalla mikäkin diagnoosi ja määritelmä on pätevä, on toinen asia. Eihän Räsänenkään ole nimiä mainiten yksilöinyt kenenkään diagnooseja.

Ne diagnoosit itsessään eivät ole loukkaavia, koska ne pätevät vain niihin, joille oma suuntautuminen (heteroseksuaalisuus mukaanlukien) aiheuttaa kärsimystä. Se on loukkaavaa, että niiden pohjalta väitetään homouden yleisesti olevan häiriö, etenkin kun samalla väitetään, että heteroseksuaalisuus on normaalia ja tervettä.

Loistavasti kiteytetty, kiitos!

Odottelen edelleen, milloin saadaan diagnoosi heille, joille toisten seksuaalinen suuntautuminen aiheuttaa kärsimystä. Tulee hakematta eräs poliitikko mieleen :)

Vierailija
217/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi on itse julkisesti kertonut homoystävistään, joten Seta suu kiinni!

Onko Päivin väitetyt homoystävät tullut julkisuuteen tai voidaanko heidän olemassaolonsa todentaa luotettavasta lähteestä?

Tuskin Päivin homoystävät on mitään Pride-aktiiveja, jotka paistattelee mielellään seksuaalisen suuntautumisensa kanssa julkisuuden valokeilassa. Voin olla väärässä mutta veikkaisin, että ainakin suurin osa heistä on uskovaisia homoja, jotka haluaa joko elää selibaatissa tai muuttua heteroiksi, eivätkä he halua ymmärrettävis syistä asian kanssa julkisuuteen.

Päivi varmaan haluaisi että homot eivät eläisi omana itsenään vaan pyörisivät nöyrinä jossain rukous ja eheytys porukoissa "apua" hakien.

Nöyryys ja rukous on ihan hyviä asioita meille jokaiselle. Niin vastakohta nykyihmisen "Ylpeys"- aatteelle, ja tämä näkyy kaikessa muussakin kuin tässä kyseisessä.

Ja kyllä, itsekin olen luonnostani ylpeä ja paras jumala, mutta totuus on sitten jotain muuta.

Mikä siinä nöyrtymisessä on kaikkein kamalinta? Eikö "Olen täydellinen näin"-kulissin pitäminen käy lopulta raskaaksi?

Itse tykkään kristinuskossa juuri siitä, että saan myöntää olevani oikeastaan aika p*ska. Saan pyytää nöyrästi anteeksi ja yrittää taas tämän päivän paremmin rakastaan jokaista.

Vierailija
218/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mielestäsi olisi ok että lääkäri valehtelee suut ja silmät täyteen lääketieteestä?

Vierailija
219/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen piintynyt seta- ja pridefoobikko. 

Homot taasen ovat minulle yhdentekeviä, joten en ole homofiili enkä homofobi. 

Saavat olla omassa rauhassaan.

Vierailija
220/244 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestäsi olisi ok että lääkäri valehtelee suut ja silmät täyteen lääketieteestä?

Entäs itse? Susta ei yhtään tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi